Pagina 1 van 2 12 Laatste

Discussie: The Sims 4

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)

The Sims 4

officiële site

release: 17 november 2017
    genre: simulation, strategy
    dev: Maxis

>>>

Wot, nog niemand een topic gemaakt voor sims 4 die naar ps4 komt???
    Damm zeg, waar gaat dit forum naar toe

As with The Sims 4 on PC, console players can experience and test life’s limits in a world where there are no rules. Fans will have the power to create unique Sims, customizing everything from their hair color and style to their fashion choices and life aspirations. With the room-based Build Mode, players can design and pick décor, effortlessly building their dream home. In the mood to explore? Sims can check out the various neighborhoods and dynamic venues the world offers.

The Sims 4 on console gives players the unique gameplay the PC base game has to offer, plus many of the additional content updates added to The Sims 4 post-launch. After the console game launches, fans can also look forward to periodic game updates and extra content releases.

Laatst gewijzigd door Goldrusher; 29 juli 2017 om 16:21
    PSN Nickname = jersyi

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Heeft iemand daar interesse in?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

PieperLever's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ale ik zal mij hier is opofferen

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Goldrusher for president
    En er zitten hier zeker een paar van die geniepigaards die graag sims spelen
    PSN Nickname = jersyi

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    239 (99%)
    Ik heb Sims 3 platinum. Speelt wel leuk. Goed voor de fans van dergelijke games, want speelt meer op het gemak dan op een pc (vind ik).

PSN: BuYcKi

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jersy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Goldrusher for president
    Misschien vroeger wel, maar de echte hype voor die games is al lang gepasseerd volgens mij. De verkoopcijfers vielen zelfs enorm tegen. Misschien ook daarom dat ze het eens gaan proberen op console. Wat zeker een goed idee is.

Vroeger nog veel the sims gespeeld, je eigen huis maken was enorm plezant. Maar om het spel echt veel replay value te geven heb je toch die mods nodig. En tegen dat je al die dlc gekocht hebt, ben je ook een pak geld kwijt. Zou ook wel eens kunnen dat net daardoor veel mensen afhaken.

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jersy Bekijk bericht
    Goldrusher for president
    Ik speel dat wel eens graag Maar The Sims 4 was geen aanrader op PC, zaten veel dingen niet in tegenover de vorige tenzij je 100+ euro aan expansion packs wou kopen. Maarja bij The Sims 3 had je ook voor 500 euro en meer aan expansion packs. Ook wel raar dat dit nu pas op console komt, spel is al 3 jaar uit op PC.
    Approved

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unpro Bekijk bericht
    Ik speel dat wel eens graag Maar The Sims 4 was geen aanrader op PC, zaten veel dingen niet in tegenover de vorige tenzij je 100+ euro aan expansion packs wou kopen. Maarja bij The Sims 3 had je ook voor 500 euro en meer aan expansion packs. Ook wel raar dat dit nu pas op console komt, spel is al 3 jaar uit op PC.
    Effe wat cijfers opgezocht van de verkoopcijfers, komt van een forum. En tis ook een post van 2015. Maar zegt genoeg over de situatie van the sims franchise

Sims 1: 11.24 million
    Sims 2: 4.5 million
    Sims 3: 7.71 million
    Sims 4: 1.7 million

Volgens mij weten we ook meteen waarom ze eens een poging wagen op console. Veel games verkopen daar gewoon massa beter dan op het pc platform. En nu dat de next gen consoles het meer dan deftig doen. zouden ze dom moeten zijn om er geen port van te maken

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xhizor Bekijk bericht
    Effe wat cijfers opgezocht van de verkoopcijfers, komt van een forum. En tis ook een post van 2015. Maar zegt genoeg over de situatie van the sims franchise

Sims 1: 11.24 million
    Sims 2: 4.5 million
    Sims 3: 7.71 million
    Sims 4: 1.7 million

Volgens mij weten we ook meteen waarom ze eens een poging wagen op console. Veel games verkopen daar gewoon massa beter dan op het pc platform. En nu dat de next gen consoles het meer dan deftig doen. zouden ze dom moeten zijn om er geen port van te maken
    Een poging wagen op console? De andere Sims-games verschenen ook voor console hoor...
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Twitch - offline

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Een poging wagen op console? De andere Sims-games verschenen ook voor console hoor...
    Ach daar wist 'k niks van, dan is het wel vreemd dat ze lang gewacht hebben ?

dev!lke's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Zoals gezegd hiervoor, is het met mods nog toffer. Vroeger ook op PC gespeeld en door de mods heb je veel meer mogelijkheden gewoon. Het basisspel was ik snel beu eigenlijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

PSN: jeffrey759

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dev!lke Bekijk bericht
    Zoals gezegd hiervoor, is het met mods nog toffer. Vroeger ook op PC gespeeld en door de mods heb je veel meer mogelijkheden gewoon. Het basisspel was ik snel beu eigenlijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja die adult mods waren echt kinky

Nee zelf was 'k echt fan van die mods die je meer mogelijkheden gaven in het bouwen van je huis. Daar kon 'k echt me uren mee bezig houden.

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bouwen was idd het leukste. Mods om een kelder te maken of heel u huis ondergronds te maken waren wel tof.
    Daarna alles qua interieur afwerken en om dan een volledig nieuw gebouw te plaatsen want het simmen zelf was oersaai.
    ...Ω...

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    148 (100%)

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten