Pagina 51 van 51 Eerste ... 414748495051

Discussie: Anthem

iTrader
    0
    Als verse lvl 30 moet je direct gm1 contracts doen, die geven ook een garanti mw component. Eens je 2-3 mw components hebt, zijn de gm1 legendary contracts snel goed te doen en beginnen de gm1 strongholds ook lekker te gaan. die MW components geven echt elk een veelvoud (bv van 300 naar 1400) aan armor en shield dus die maken absoluut het verschil.
    PSN: Rurouni1560

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mixhell Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is dat aan te raden om meteen vanaf lvl 30 GM1 te doen?
    Yup best wel.
    Vanaf GM 1 heb je betere drop rate op MW en legendary drops. Op GM 2 nog hogere kans, en GM 3 heb je de beste kansen voor die drops.

Ook heb je gear met luck stats. Wat volgens mij ook wel een invloed heeft.
    Ik heb bv Tyrant mines een paar keer gedaan zonder veel luck en 1 keer goeie loot gehad. Erna niet echt. Dan heb ik mijn gear wat gewisseld tot ik 103% luck had staan. Een paar keer Heart of rage gedaan en de drops waren ineens beter.

Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Spel doet toch echt raar ze.

Heb een challenge voor Endless Siege, een wapen dat ik niet heb. Toch heb ik 3/10...

Een MW verwijderen doe je natuurlijk niet zo maar.
    Currently playing: Anthem | Apex Legends

iTrader
    23 (100%)

Anthem

Nieuwe “patch” blijkbaar zijn de drop rates verhoogd.
    En blijkbaar goed verhoogd.
    Patch is op servers gedaan dus je game op de ps4 zal geen patch downloaden.
    https://www.ea.com/games/anthem/news...them-loot-blog
    Laatst gewijzigd door Gentei; 16 maart 2019 om 03:19

iTrader
    23 (100%)
    Eindelijk masterwork

iTrader
    0
    Gz!

Weet niet juist wat lvl ik nu ben maar heb nog geen legendary gevonden.

Daarstraks 5 MW's in een GM1 stronghold.
    Spijtig genoeg 4 dubbel -_-

iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mixhell Bekijk bericht
    Gz!

Weet niet juist wat lvl ik nu ben maar heb nog geen legendary gevonden.

Daarstraks 5 MW's in een GM1 stronghold.
    Spijtig genoeg 4 dubbel -_-
    Legendary begint pas vanaf GM2 goed te droppen
    Kan ook in GM1 droppen hoor. Ikzelf heb denk ik 3-4 drops gehad in GM1

Als er nog volk speelt kunnen we samen farmen op GM1 ik ken een vrij snelle techniek om HoR te farmen. Maar je moet wel ne gearscore hebben van 550 of hoger.

SarahBaptie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik ga deze game nu even aan de kant leggen. Heb net die challenge of valor completed voor die Reaver graphic, wat ik nog wou.

Als je beetje kritisch kijkt, zit heel die game vol met bugs of systems die niet kloppen. Een check op reddit zie je posts achter posts over stats die niet werken, luck die broken is, je droprate die afhangt van het gemiddelde gear level van je groep(!), items die elkaar tegenwerken, quickplay mode die 50% van de keren je in een bugged missie, heel hun lootsystems enz enz

Je hebt ofwel 2 systemen: je maakt de legendaries rare, maar als je dan een hebt, dan is het goed.
    Of je maakt dat ze veel droppen, maar met veel random attributes, zodat je zoekt achter die ene goede

Nu hebben ze gewoon 1) weinig legendaries en 2) als er 1 dropt slechte rolls. Wie heeft dat systeem bedacht?
    Gaat nog wel paar maanden zijn tegen ze dit allemaal kunnen fixen. Dan is Anthem mss goed, want er is potentieel, maar nu....

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SarahBaptie Bekijk bericht
    Ik ga deze game nu even aan de kant leggen. Heb net die challenge of valor completed voor die Reaver graphic, wat ik nog wou.

Als je beetje kritisch kijkt, zit heel die game vol met bugs of systems die niet kloppen. Een check op reddit zie je posts achter posts over stats die niet werken, luck die broken is, je droprate die afhangt van het gemiddelde gear level van je groep(!), items die elkaar tegenwerken, quickplay mode die 50% van de keren je in een bugged missie, heel hun lootsystems enz enz

Je hebt ofwel 2 systemen: je maakt de legendaries rare, maar als je dan een hebt, dan is het goed.
    Of je maakt dat ze veel droppen, maar met veel random attributes, zodat je zoekt achter die ene goede

Nu hebben ze gewoon 1) weinig legendaries en 2) als er 1 dropt slechte rolls. Wie heeft dat systeem bedacht?
    Gaat nog wel paar maanden zijn tegen ze dit allemaal kunnen fixen. Dan is Anthem mss goed, want er is potentieel, maar nu....
    Heb me voorgenomen om eens een lijst te maken met de bugs die ik tegengekomen ben, maar ben er nog niet toe gekomen.

Er is ook altijd een verschil in bugs, de echte blocking bugs storen mij wel enorm: ergens buiten de map vast zitten (komt in andere games ook wel voor) maar vooral die magic wall waardoor je uitgesloten wordt, is echt irritant en heb ik meermaals meegemaakt. Ook een aantal keer geen loot gehad en hetzelfde eindscherm van een missie ervoor terwijl ik met andere mensen gespeeld had (echt raar).
    Random stronghold moet je inderdaad niet kiezen, dan join je 9/10 een gebugde versie.

Ik moet nu ook wel toegeven dat men nogal kan neuten op reddit ook. Speel het dan gewoon niet ipv je u daar druk in te maken, alternatieven genoeg

Pagina 51 van 51 Eerste ... 414748495051

Regels voor berichten