Pagina 13 van 13 Eerste ... 3910111213

Discussie: Anthem

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    143 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het verhaal is zeker anders gebracht dan Destiny, uw personage heeft een stem en praat.
    Het verhaal is typisch bioware. Het wordt zeker goed gebracht en de filmpjes duren langer dan een destiny verhaal.
    En jullie moeten geen schrik hebben van Facial animations. Die zijn zo goed dat ik mij afvraag hoe de fuck ze dit zo kunnen maken en Andromeda zo fucked up is gekomen.
    Op dat laatste: Het BioWare team dat Andromeda heeft ontwikkeld zijn niet dezelfde als die van Dragon Age, Mass Effect enz. BioWare bestond uit 3 teams Edmonton, Austin & BioWare Montreal. Die laatste is nu gemerged met EA Motive en waren verantwoordelijk voor Andromeda. Het lag gewoon aan het mindere talent van Montreal waarom Andromeda zo fucked up was op release. Gespeeld met de laatste patch en Andromeda was een redelijke game, geen topper maar zeker een 6-7/10 waard imo.
    Desktop: Z68X-UD3H-B3i5 2500K8GB DDR3EVGA GTX670FTWCrucial M4 128GBDell U2312HM
    NAS: Synology DS716+ (2 x 4TB) WD MyCloud 4TB (Backup)

Now playing: PSN ExtraLecherus Wii/Wii U: X PC: X

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtralecherus Bekijk bericht
    Op dat laatste: Het BioWare team dat Andromeda heeft ontwikkeld zijn niet dezelfde als die van Dragon Age, Mass Effect enz. BioWare bestond uit 3 teams Edmonton, Austin & BioWare Montreal. Die laatste is nu gemerged met EA Motive en waren verantwoordelijk voor Andromeda. Het lag gewoon aan het mindere talent van Montreal waarom Andromeda zo fucked up was op release. Gespeeld met de laatste patch en Andromeda was een redelijke game, geen topper maar zeker een 6-7/10 waard imo.
    De engine die Anthem gebruikt en Andromeda gebruikte zijn dezelfde eh de frostbite engine. Andromeda was gewoon rushed en veel dingen waren ontwikkeld door third party ontwikkelaars en bij elkaar geplakt.

Maar idd Andromeda vond ik toch een goede game die facial debacle was gewoon overroepen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SarahBaptie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Op internet zie ik toch vrij veel dat de controls op pc nogal clunky zijn. Vooral het vliegen enzo. Hopelijk fixen ze dat dan nog.

iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SarahBaptie Bekijk bericht
    Op internet zie ik toch vrij veel dat de controls op pc nogal clunky zijn. Vooral het vliegen enzo. Hopelijk fixen ze dat dan nog.
    Het vliegen op pc is inderdaag wel moeilijk vond ik ook de rest lukt perfect en is niet clunky.

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    181 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtralecherus Bekijk bericht
    Andromeda was niet fucked door een gebrek aan talent, maar door het ongeduld van EA die de game niet de nodige maanden wou uitstellen, en interne strubbelingen. Het management werd een paar keer vervangen, de visie achter wat Andromeda moest worden veranderde ook steeds tijdens het development en ze kregen geen hulp van de Hoofdstudio uit Edmonton.

Bioware Montreal was enkel in naam een BioWare studio, en ik vind dat ze ondanks alle tegenslagen en het geklooi van de uitgever als team toch nog een verrassend solide game afgeleverd hebben.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SarahBaptie Bekijk bericht
    Ja het vliegen met muis en toetsenbord is een uitdaging! met controller is dit veel makkelijker. hopelijk doen ze hier nog wat finetuning zodat het makkelijker word met de muis te besturen.
    Heb toch ook het idee dat ze teveel console port willen maken..

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R1c0 Bekijk bericht
    Ja het vliegen met muis en toetsenbord is een uitdaging! met controller is dit veel makkelijker. hopelijk doen ze hier nog wat finetuning zodat het makkelijker word met de muis te besturen.
    Heb toch ook het idee dat ze teveel console port willen maken..
    Is em weer daar hoor. Ik dacht dat dit bedoeld was voor PC? En toch brakke controls daar ... Misschien is het toch omgekeerd?
    PSN tichke

SarahBaptie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik zou hem eigenlijk ook willen kopen op pc. Heb recent een high end pc gekocht. Net zoals Destiny zullen de graphics niet direct beter zijn dan console, maar je hebt wel 60fps en in zo een soort games is dat wel wat. Als de controls zo slecht zijn op pc koppel ik het desnoods met een xbox controller.
    Wel een nadeel aan pc is dat de community veel kleiner zal zijn, als ik moet afgaan naar gelijkaardige games.

ChimayBlauw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tichke Bekijk bericht
    Is em weer daar hoor. Ik dacht dat dit bedoeld was voor PC? En toch brakke controls daar ... Misschien is het toch omgekeerd?
    Speelt beter met controller dan met muis. Heb er zelfs mijn DS4 aan de pc voor gehangen.
    From Russia With Love

iTrader
    23 (100%)
    Heb vandaag een pre order geplaatst voor de PS4
    Order of the dawn edition ineens.

Pagina 13 van 13 Eerste ... 3910111213

Regels voor berichten