iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lammeken Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn stelling blijft hoor. Het gras is altijd groener aan de overkant.
    En ja zo tijdelijke jobs zijn stresserend, maar ergens is dat ook een keuze die je maakt.

Had het niet eens over tijdelijke jobs, had het over jobs waar mensen niet aan hun uren geraken. Waar mensen totaal niet meer zeker zijn of ze hun job nog ga kunnen houden. En zelf ontslag geven is ook niet echt een optie, want in europa zitten we met dat gouden kooien systeem. Wilt zeggen na aantal jaren diensten heb je veel rechten opgebouwd, bij dat specifiek bedrijf. Als je zelf ontslag ingeeft ben je dat allemaal weer kwijt

In amerika hebben ze geen zo'n systeem, daarom ook dat een gemiddelde amerikaan ver aan 11 jobs zit in heel zen leven. Nu dat is ook niet echt ideaal natuurlijk

https://cdn2.hubspot.net/hubfs/34472...SWAP_v21-1.png

In europa ligt dat toch anders, maar vind niet direct die concrete cijfers terug. Mensen met een hogere opleiding veranderen wel sneller van job hier in europa. Zo'n mensen hebben soms ook keuze genoeg om te veranderen en hebben geen zo'n grote concurrentie van andere werkzoekenden.

En btw het gras aan de andere kant is wel degelijk groener, maar tja als je maar zo'n 1-3 jobs doet in wat dezelfde sector ga je zoiets nooit ontdekken

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xhizor Bekijk bericht

En btw het gras aan de andere kant is wel degelijk groener, maar tja als je maar zo'n 1-3 jobs doet in wat dezelfde sector ga je zoiets nooit ontdekken
    Kan, ik had het dan vooral over in dezelfde sector blijven.Daarin heeft elk bedrijf ongeveer wel dezelfde pijnpunten.

Maar bon we wijken af
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alowen85 Bekijk bericht
    Iemand ervaring bij het bestellen van een scuf controller? (Voor de "overpriced" comments komen, die impact is de enige controller die mij goed in de hand ligt, en geen krampen van krijg). Er staat een process tussen 9 en 14 dagen.. ik heb deze drie weken geleden al besteld, en pas vandaag krijg ik een mail dat hij gemaakt zal worden.. hoe lang duurt dit proces dan nog zo? Ik vermoed dat levering nog een week gast duren eens verzonden. Ik zit nu zonder controller, ik kon sowieso wachten, maar had em toch wel op het einde van de maand gehad, anders mag ik nog een replacement kopen.
    speciaal gekozen kleurtjes ?
    PSN: Jonas89

Alowen85's schermafbeelding
    iTrader
    103 (97%)
    Jep, het toeval wil dat ik een uur na de post ook een mail kreeg dat em shipped was. Zal dus ook niet goed upgedate zijn, de status. Soit, curieus hoe lang em nu nog onder baan gaat zijn..
    specs: I7 7700K, MSI gtx 1080ti, phanteks evolv tempered glass edition
    PSN: Alowen_85
    Currently playing: -
    Wishlist: RDR2, KH3, Anthem, The division 2

iTrader
    0
    Jep, het toeval wil dat ik een uur na de post ook een mail kreeg dat em shipped was. Zal dus ook niet goed upgedate zijn, de status. Soit, curieus hoe lang em nu nog onder baan gaat zijn..
    Was je niet content van je razer controller ? Scuf is de enige keer goed, maar het kan soms echt wel tegensteken ook. Vooral als je weet dat je controller dan terug moet sturen naar amerika. Volgens mij hebben die mannen geen europese vestiging, voor dat alleen al zou 'k ze echt niet aanraden.

Wordt gewoon eens tijd dat sony zelf afkomt met een elite controller, enigste wat ze moeten doen is zo'n layout voorzien gelijk de xbox. En een layout dat ze nu hebben. Massa gamers met hun eigen specifieke voorkeur, geef ons dan tenminste de keuze

En 'k weet dat die vantage een layout heeft zoals de xbox, maar zoals 'k al reeds zei geen al te grote fan van scuf. Al echt veel klachten van die mannen gehoord,

Nu goed in het begin had die vantage wat problemen, maar die zouden nu van de baan moeten zijn

iTrader
    103 (97%)
    Ik was in het begin zeer te spreken van die razer, maar in drie maand al twee defecten qua connectiviteit. Die scuf heb ik eens bij iemand gebruikt, en de vorm lag mij echtm die vantage is alleen te bestellen in de states. Blijkbaar komt die van mij uit zweden, dus allicht wel europese depots. Derjuist mail gekregen dat ik hem morgen moet verwachten.. gaat snel plots.

iTrader
    0
    Ik was in het begin zeer te spreken van die razer, maar in drie maand al twee defecten qua connectiviteit. Die scuf heb ik eens bij iemand gebruikt, en de vorm lag mij echtm die vantage is alleen te bestellen in de states. Blijkbaar komt die van mij uit zweden, dus allicht wel europese depots. Derjuist mail gekregen dat ik hem morgen moet verwachten.. gaat snel plots.
    Enige wat 'k weet van die scuf vantage dat ze in het begin massa problemen hadden kwa deadzones en connectiviteit, maar nu hoor 'k daar niet meer zo veel van.

iTrader
    1 (100%)
    Ik heb ook meer dan een maand moeten wachten op mijn scuff. Als je niet bijbetaald voor snellere service kom je nadat ze alles gemaakt hebben voor die dat wel betalen
    Zou nog ene bestellen moest het niet zo duur zijn voor 0,0 meer kwaliteit dan een klassieke controller. Zo is mijn R2 toets na een jaar kapot en analoge sticks slijten even rap.
    PSN tichke

iTrader
    103 (97%)
    Ik snap wel niet goed wat iedereen daarmee doet . Ik heb nog nooit, bij welke controller op eender welke console enige mankementen of slijtage gekend . (Jinxed it now?). Is net toegekomen. Sebiet eens testen.

Pagina 332 van 332 Eerste ... 232282322328329330331332

Tags for this Thread

Regels voor berichten