Pagina 1 van 10 12345 ... Laatste

Discussie: Death Stranding

Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0

officiële site

release: 8 november 2019
    genre: action-adventure
    dev: Kojima Productions (JP)

De nieuwe van Hideo Kojima (Metal Gear).

Besieged by death's tide at every turn, Sam Bridges must brave a world utterly transformed by the Death Stranding. Carrying the stranded remnants of the future in his hands, Sam embarks on a journey to reunite the shattered world one step at a time. What is the mystery of the Death Stranding? What will Sam discover on the road ahead? A genre defining gameplay experience holds these answers and more.

Laatst gewijzigd door Goldrusher; 29 mei 2019 om 19:34 Reden: release

Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0

Thumbs up Death Stranding

Sony Computer Entertainment Enters Into An Agreement With Kojima Productions -- TOKYO, Dec. 16, 2015 /PRNewswire/ --

TOKYO, Dec. 16, 2015 /PRNewswire/ -- Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) today announced that it has signed an agreement with Kojima Productions, a newly formed studio by the acclaimed game designer Hideo Kojima, to develop its first software title as a console exclusive to the PlayStation®4 (PS4™) computer entertainment system.

"PlayStation®'s history is one of game innovation and great new franchises," said Andrew House, President and Global CEO of Sony Computer Entertainment Inc. "Hideo Kojima has been a huge part of that history, and we are therefore delighted that he has chosen to bring his brand new project to life in partnership with PlayStation. We look forward to working with him on an exciting new game and warmly welcome him to the PlayStation family."

"I will be taking on a new challenge by establishing my own independent studio, and I am thrilled to be able to embark on this journey with PlayStation, who I have continued to work with all these past years," said Hideo Kojima, Game Designer, Kojima Productions. "I cannot wait to deliver, with PlayStation, a game that will become a compelling franchise."

PATS!'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Zalig! Het zal wrss wel efkes duren eer we er een game van gaan zien vrees ik, als die studio zich nog moet opbouwen...

Verstuurd vanaf mijn HTC One mini met Tapatalk
    Kuja (FF9): "I find this rain quite pleasant...It feels as though the raindrops are blessing our victory..."
    Boca Juniors

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    ow dang ^^
    PSN Nickname = jersyi

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PATS! Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zalig! Het zal wrss wel efkes duren eer we er een game van gaan zien vrees ik, als die studio zich nog moet opbouwen...

Verstuurd vanaf mijn HTC One mini met Tapatalk
    Zal eerder aan het einde van de ps4 of launch ps5 zijn.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    146 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Zal eerder aan het einde van de ps4 of launch ps5 zijn.
    Hopelijk niet. Denk je dat ze daarvoor de middelen hebben om het zolang te rekken? Ze moeten effectief van nul beginnen. Nieuw kantoor, nieuwe PC's voor te ontwikkelen, PS4 devkit, enz. Zelf voor hun games hebben ze geen inhouse engine. Dus oftwel bouwen ze er terug één op of maken ze gebruik van een licentie. Ik dacht dat zij de FOX engine hadden gebouwd of vergis ik mij? Die was echt goed afgewerkt als je keek wat die op de oude gen kon toveren en zelf de PC port van MGS V runt sowieso beter dan bij de meeste dev's hun PC ports zelf voor een Japanse ontwikkelaar was dat al veel te goed . Nu ben benieuwd wat ze gaan uitbrengen. Dus zullen ze prolly wel iets afleveren in 2018-2019. De PS5 zullen we maar pas in 2020 mogen verwachten gok ik 7 jaar lijkt mij redelijk voor de PS4.

Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xtralecherus Bekijk bericht
    Zelf voor hun games hebben ze geen inhouse engine. Dus oftwel bouwen ze er terug één op of maken ze gebruik van een licentie.
    Waarschijnlijk zullen ze opteren voor Unreal Engine 4. Heb alleszins al ergens gelezen dat KojiPro op zoek is naar developers met kennis van UE en Unity.

Ik dacht dat zij de FOX engine hadden gebouwd of vergis ik mij?
    Klopt, maar Fox Engine is eigendom van Konami.

iTrader
    51 (100%)
    Hopelijk niet. Denk je dat ze daarvoor de middelen hebben om het zolang te rekken? Ze moeten effectief van nul beginnen. Nieuw kantoor, nieuwe PC's voor te ontwikkelen, PS4 devkit, enz. Zelf voor hun games hebben ze geen inhouse engine. Dus oftwel bouwen ze er terug één op of maken ze gebruik van een licentie. Ik dacht dat zij de FOX engine hadden gebouwd of vergis ik mij? Die was echt goed afgewerkt als je keek wat die op de oude gen kon toveren en zelf de PC port van MGS V runt sowieso beter dan bij de meeste dev's hun PC ports zelf voor een Japanse ontwikkelaar was dat al veel te goed . Nu ben benieuwd wat ze gaan uitbrengen. Dus zullen ze prolly wel iets afleveren in 2018-2019. De PS5 zullen we maar pas in 2020 mogen verwachten gok ik 7 jaar lijkt mij redelijk voor de PS4.
    Zoals furon al zegt gebruiken ze unreal ofwel bouwen ze een volledig nieuwe. In het laagste geval zal het nog even duren

Kojima heeft momenteel nog bijna niemand van personeel. Tegen dat zijn team groot genoeg is zijn we wel een tijdje verder. Daarnaast zal konami hem in het oog houden zodat hij zeker niks steelt of gebruikt dat toebehoort tot konami. Een mgs kloon maken zal al uit den boze zijn.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth

halovision's schermafbeelding
    iTrader
    14 (89%)
    Zal voor regio 2020 zijn zeker, maar mag natuurlijk ook vroeger uitkomen
    PSN: macgruder | steam: macgbe [now playing : State of Dekay 2 & Detroit]
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    644 (100%)
    7 jaar voor 1 console is lang ik schat Q4 2019, microsoft zal ook nu weer proberen sneller op de bal te spelen. Nu on topic wat het ook gaat worden is weer een exclusive titel voor Playstation.
    Stiekem hoop ik dat we ooit weer een strijd krijgen zoals vroeger mario/ sonic in mijn ogen zijn al veel oorspronkelijke titels van Playstation naar Xbox overgestapt. Tekken, pes, Tomb Raider, devil my cry...

iTrader
    0
    Er is nog niks van bekend en ik kan al niet meer wachten. Great.

iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    7 jaar voor 1 console is lang ik schat Q4 2019, microsoft zal ook nu weer proberen sneller op de bal te spelen. Nu on topic wat het ook gaat worden is weer een exclusive titel voor Playstation.
    Stiekem hoop ik dat we ooit weer een strijd krijgen zoals vroeger mario/ sonic in mijn ogen zijn al veel oorspronkelijke titels van Playstation naar Xbox overgestapt. Tekken, pes, Tomb Raider, devil my cry...
    Tomb raider was geen PlayStation exclusive natuurlijk. Historisch was de PlayStation gewoon DE console op dat moment en was de keuze logisch dat het enkel op PlayStation uitkwam. Je kan developers moeilijk verwijten dat ze ook andere platformen aansijden als deze bijna gelijk zijn.

iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Aangezien ze de term console exclusive ipv PS4 exclusive gebruiken vermoed ik dat hij ook gewoon op de PC zal uitkomen;

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shotterke Bekijk bericht
    Aangezien ze de term console exclusive ipv PS4 exclusive gebruiken vermoed ik dat hij ook gewoon op de PC zal uitkomen;
    Pc is ook bevestigd
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

PATS!'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Toch nog altijd VEEL goesting om ne shitload aan C4 te plaatsen in een van die Pachinko hallen waar enkel toestellen van Konami staan.

Fuck man, wat een onnozel management is me dat daar!
    Kuja (FF9): "I find this rain quite pleasant...It feels as though the raindrops are blessing our victory..."
    Boca Juniors
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 1 van 10 12345 ... Laatste

Regels voor berichten