Pagina 5 van 33 Eerste 12345678915 ... Laatste

Discussie: Death Stranding

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Want MGS is echt super logisch en vooral niet een door de jaren bijeen gesmeten puinhoop van 100 000 ideeën die alle kanten uit springen...

En ja Kojima loopt echt tegen 200 per uur te lenen (en redelijk expliciet) bij Sergio Leone. Gij kunt hier memes posten zoveel ge wilt, verandert niks aan het feit dat hij geregeld 1 op 1 stuff van Leone pikt

Ge kunt gerust iets goed vinden (wat ik ook gezegd heb over Phantom Pain) en toch niet blind zijn voor de mankementen van een franchise/regisseur/developer
    Gast,
    Is Tarantino een slechte verhaal verteller omdat hij continu zaken kopieert van Sergio lione? nee, totaal niet.
    Kojima is een fan van Sergio lione. En dat laat hij soms zien, net zoals hij soms laat zien dat hij een fan is van James cameron, Del toro, george Miller,...
    Jij zegt:
    een meester van shit totaal overcompliceren en eigenlijk gewoon...bad storytelling. Het is niet omdat ge als ne zot alles van Sergio Leone ript dat ge daarom per definitie 'ne storytelling god zijt' ofzo imo
    Dan zeg ik idd, WTF man?! Metal gear solid 1 is het voorbeeld van hoe je een verhaal perfect moet brengen. Pure perfectie gewoon! Wil je liever main publiek, speel dan snake eater! Nogmaals perfectie! Niet alleen qua storytelling. Ook qua personage uitwerking, camera positie, belichting, dialoog, cutscenes... Alles gewoon. Ook al zit er hier en daar Japanse freaky shit in. Het is geloofwaardig, hoe fucked up soms ook. Als je dan bijvoorbeeld gears of war of dergelijke speelt. Daar geloof je gewoon geen bal van. Zo slecht is de storytelling, dialoog,... alles daar.
    Kojima is niet alleen een goede regisseur, hij is ook een fantastische schrijver, programmeur, cameraman,...
    En idd, hij kan soms een geweldig idee hebben, en daar een heel web rond creëren en dan verstrengelt raken in dat web. Zoals bepaalde zaken in mgs2 en mgsV. Maar nogmaals, mgs1,mgs3,mgs4,Zone of the enders 1 en 2 zijn gewoon heel goede games. Op elk vlak...
    Kojima productions hoort thuis in het rijtje van naughty dog, bioware,...

Als je letterlijk zegt dat Kojima een meester is in bad storytelling, moet ik eigenlijk keihard lachen... Zo simpel is het(ook al geef ik toe dat hij te ver is gegaan in bepaalde zaken zoals ik juist al zei, maar dan nog...)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Hij heeft wel een punt hoor makker.
    Je bent blind als je de flaws van kojima niet ziet (de vele flaws).

Voor mij is pakweg Arjan brussee van dezelfde waarde als kojima.

Op dit moment heb ik zelfs meer respect voor David Ford en Jan-Bart van Beek.
    Wel MAKKER,
    Ik heb gewoon 1 pic gepost als reactie. Hij heeft een paar zaken gezegd, waar een klein gedeelte van klopte in een klein gedeelte van het volledige verhaal. Dus nee makker, ik ben het totaal niet eens met hem. En ja makker, Kojima heeft flaws, maar hij blijft wel een genie, dat is een feit!
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    222 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Kojima heeft flaws, maar hij blijft wel een genie, dat is een feit!
    Einstein was een genie.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Einstein was een genie.
    Ja en die was ook niet perfect, was heel koppig,... :-D

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Wel MAKKER,
    Ik heb gewoon 1 pic gepost als reactie. Hij heeft een paar zaken gezegd, waar een klein gedeelte van klopte in een klein gedeelte van het volledige verhaal. Dus nee makker, ik ben het totaal niet eens met hem. En ja makker, Kojima heeft flaws, maar hij blijft wel een genie, dat is een feit!
    Ge moet daarom toch niet kwaad worden :P
    Het feit dat ik makker gebruikte duidde op een niet aanvallende toon.
    En pas op een genie. Hij heeft veel geluk gehad dat mgs aansloeg. Want naast mgs heeft hij niet zoveel op zijn waslijst. En elke mgs borduurde voort op de vorige. En hij maakte die games al helemaal niet alleen.

Kojima heeft Kojima gewoon op de kaart gezet door zijn gedrag en uitstraling.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    222 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En pas op een genie. Hij heeft veel geluk gehad dat mgs aansloeg. Want naast mgs heeft hij niet zoveel op zijn waslijst. En elke mgs borduurde voort op de vorige. En hij maakte die games al helemaal niet alleen.

Big Boss en MGS/Kojima is hetzelfde als gij en The Order: 1886. Verdedigen tot de dood.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Big Boss en MGS/Kojima is hetzelfde als gij en The Order: 1886. Verdedigen tot de dood.
    Wel in de totaal andere richting :P
    Wel super positief dat ze de guerrilla engine hebben. Dat maakt al veel goed. Als ik zie wat horizon doet daarmee, geene zever ze!
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Kwaad? Zo snel ben ik niet kwaad. Ik vond die makker wel grappig en smeerde dat gewoon 3x zo dik uit . En ja, ik ben het totaal oneens met jullie. Maar dat is ook, omdat ik de verhalen van begin tot einde ken. Ik weet hoe goed de metal gear solid games uitgewerkt zijn. Ook de manier waarop Kojima fictie combineert met non-fictie is werkelijk fantastisch. Hij gebruikte echt gebeurtenissen en creëert daar mysteries rond,... Het voelt gewoon geloofwaardig aan. Hij is alle behalve een slechte schrijver, alles behalve! Solid snake en Big Boss zijn perfect uitgewerkte personages. Maar ook andere zoals Liquid, Otacon, de colonel, Myrel... en bad guys als Ocelot, Raven,... En dan heb ik het nog niet gehad over The Boss. Met alle respect, maar er zijn maar weinige die kunnen tippen aan Kojima. Een spel als metal gear solid en mgs 3 staan volledig op zichzelf als perfecte verhalen. De andere games zijn een zeer leuke toevoeging. Zo vind ik mgs4 ook fantastisch. Daar zitten zoveel goede dingen in. Maar ook mgsV. Kijk hoe ground zeroes begint. Alles in 1 shot gefilmd. Dit is puur Kojima he, vergeet dat niet. Hij bepaalt volledig de shots,... En de manier waarop het allemaal gefilmd is,... Niet normaal gewoon. Velen hebben hem al proberen na te doen, maar nooit op dat niveau.
    Met naughty dog vergelijk ik het nooit, aangezien dat iets helemaal anders is. Naughty dog is voor mij ook het perfecte team(vol genieën). als een ontwikkelaar een spel als The last of us aflevert, dan zet ik die op hetzelfde niveau als metal gear solid. Beiden betekenen enorm veel voor mij. Maar vergelijken is totaal niet aan de orde met deze 2...
    Ps: Kojima heeft ook Zone of the enders op zijn naam staan. Ook zeer goede games! En ik ben blij nu Death stranding komt. Kan hij zichzelf bewijzen aan jullie dat hij ook iets anders dan mgs kan...
    Jij begint mij goed te kennen
    Wel in de totaal andere richting :P
    Wel super positief dat ze de guerrilla engine hebben. Dat maakt al veel goed. Als ik zie wat horizon doet daarmee, geene zever ze!
    Heel positief. Wat cool is, is dat Kojima die engine tweakt en verbeteringen doorstuurt naar Guerrilla, en andersom ook. Vind deze samenwerking echt fantastisch!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Feit is dat Kojima de bedenker is van een van de beste franchises die de gaming industrie ooit gekend heeft. Of hij dat met Death Stranding kan herhalen, zullen we nog moeten zien natuurlijk. Maar kom, alleen voor MGS al mag de industrie hem dankbaar zijn. Op vlak van storytelling liep die serieus voor op zijn tijd. En dan heb ik het hier over games he mensen, niet over films.

En op vlak van gameplay heb ik eigenlijk nog geen betere stealth game gespeeld dan MGSV.

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    150 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Apologies to our fans, Death Stranding will not be @ E3 as we are fully focused on development. Pls see me with @geoffkeighley on 6/14!

https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/...60812434128896

iTrader
    150 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er zijn al stukjes speelbaar...

Does the game actually exist beyond the pair of trailers previously released or are we still in the concept stage?

“No, no - its up and running,” Layden confirms. “It’s been aided tremendously after Kojima-San decided to co-opt the Decima [graphics] engine from Guerrilla [that powered Horizon Zero Dawn]. And, gosh, that really gave him a leg up to get up and running and test it and have some prototype levels running. I couldn’t explain to you what the game is…”

Does that mean you’ve actually played some of it?

“I have actually played some of it.”

And is it as revolutionary as Kojima-San is promising?

“[After a thoughtful pause] All that and more!”

So it actually exists?

“It actually exists.”

E3 2017 - PlayStation's Shawn Layden on Death Stranding, Spider-man and the nature of the console competition

iTrader
    150 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Interview met Kojima:

• The game is already playable as confirmed before.
    • All of the characters are already done and scanned for the game.
    • Kojima is in the detail stage of development, but he's testing it and is always changing something here and there.
    • The development is going according to plans, so we can expect that the release window is still the same.
    • Death Stranding has ecological subjects in it.
    • Death Stranding will take place in the near and alternative future.
    • Death Stranding is Dark and Surreal.

https://www.reddit.com/r/DeathStrand...te_translated/

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zouden ze op psx iets laten zien? Moet niet van mij, e3 is goed. Maja toch heel benieuwd naar eerste gameplay beelden...

Superdad's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zouden ze op psx iets laten zien? Moet niet van mij, e3 is goed. Maja toch heel benieuwd naar eerste gameplay beelden...
    Toch goed bevriend met diene Geoff daar?

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superdad Bekijk bericht
    Toch goed bevriend met diene Geoff daar?
    Ja dan zou het voor de game awards zijn, dat zou ook kunnen ja

iTrader
    150 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    8 minuten nieuwe beelden.

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 5 van 33 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten