Pagina 33 van 33 Eerste ... 232930313233

Discussie: Death Stranding

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    141 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    oef, ik zit eindelijk op een punt na 83u (volgens de teller) dat ik mijn story kan verder spelen. Heb eerst alle facilities tot 5 sterren gebracht (buiten 1)

Dus nu voor mij story uitspelen -> nog 1 sidemissie -> collectibles -> alles ne keer maken -> interviews doorbladeren. En dan zou de platinum moeten binnen zijn.

Maar wat een game, en plezier dat ik ermee heb.
    De Collectibles gaan nog wel doorbijten zijn, maar komt in orde

@Gavin: er zitten wel kleine puntjes in, waar jij u gaat aan doodergeren, want t'is nu al wat lees ik
    Laatst gewijzigd door Jonas89; 30 november 2019 om 13:58
    PSN: Jonas89
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

die cirkel toont u center of gravity aan,dus als ge schoon in die cirkel staat als ge alles geladen hebt gaat ge ook minder van links naar rechts wiebelen

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ben er verrassend genoeg al doorheen, ~34u op hard volgens de stats en ik heb toch aardig wat standard orders als zijmissies gedaan (36 legend of legends met enkele bestemmingen vijf sterren, level 246 in totaal).

Wel een hele ervaring! En veel beter dan verwacht op basis van de twee trailers die ik gezien had en een review of mening die links of rechts u toch bereikt. Tegen de tijd dat ik eraan begon stond het tweedehands al aan 35, maar toch tevreden dat ik er volle pot bij release voor gedokt heb.

Om te beginnen en verdergaand op mijn vorige post; het hele "walking simulator" gedoe verdwijnt inderdaad grotendeels vanaf chapter 3. Of ik zal het anders zeggen: als ge er per se een walking simulator van wilt maken om te zagen, dan kan dat maar de game geeft toch genoeg gameplayelementen (zowel transport als qua omgeving) om dat niet te zijn. Ongeveer een derde van mijn afgelegde afstand is te voet gebeurd, en het meeste van die kilometers zal komen van situaties waarbij het gewoon te voet moest. Zelfs te voet zijn er upgrades beschikbaar die het verplaatsen makkelijker maken met pakken meer cargo ten opzichte van chapter 2 bijvoorbeeld.

Visueel ongelooflijk IMO. Niet enkel de landschappen, maar echt alles gewoon in de game. Het design en detail van de gebouwen en voertuigen, de scanner en hoe die het landschap omtovert, BT's en aanverwanten, de personages, de kwaliteit van de cutscenes en animates, Mikkelsen zijn gloriemomenten in zowel cutscenes als gameplay, het aantal partikeltjes bij eender welke actie van Sam, ... en hier allemaal zonder framedrops. Pfff, ik zie niet in wie daar op gelijke hoogte komt op dit moment.

Dat komt dan bovenop de audio en het verhaal/sfeer. Tot diep in de game vond ik het allemaal sterk en zeer boeiend, de laatste paar uur/episodes werden me iets te drammerig maar da's Kojimastijl zeker? En zelfs dan bleef het boeiend uiteindelijk. Ik zit nog wel met een paar vragen waar ik ook niet meteen via Google een eenduidig antwoord over vind, maar misschien ben ik simpelweg niet intelligent genoeg om het te snappen of stel ik de verkeerde vragen! Sowieso enorm ambitieus in vergelijking met andere games (en films) en wat mij betreft geslaagd in zijn opzet. Ik denk dat als ge enkel de cutscenes op Youtube kijkt, ge ook te veel van de ervaring mist om echt erin te zitten. Ook de structuur/uitleg gaat anders zijn in een geknipte vijf uur of zo durende clip in plaats van een campaign van 30 uur met interviews en gameplay als achtergrond.

En tuurlijk konden op zijn minst enkele zaken echt wel vlotter/beter (pacing/uitleg van de eerste tien uur, het aantal kleine repetitieve cutscenes doorheen de hele game, variatie in missies valt toch wat voor te zeggen, besturing van voertuigen bergop wtf zeg, hit detection van rotsen moet beter, geen photo mode ...) maar de negatieve zaken die ik zou aanhalen vallen eigenlijk in het niets met al hetgene dat wel in de game zit en wel 100 percent geslaagd is. Het onlinegedeelte is schitterend en past perfect in de game zijn gedachtegoed, ik weet niet hoe het precies werkt en met wie ik gelinkt wordt, maar als uw Tesla Cybertruck bijna plat is en iemand heeft een generator gebouwd in een voor u niet connected gebied, top!!!!

Over de GOTY discussie: ik denk dat Days Gone en Control vlotter speelden voor mij, en in zijn geheel misschien ook gewoon coherentere games waren, maar door de omvang en ongelooflijke kwaliteit van alle aspecten dat een game tegenwoordig kan bieden, zou ik toch ook voor Death Stranding kiezen.
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ben er verrassend genoeg al doorheen, ~34u op hard volgens de stats en ik heb toch aardig wat standard orders als zijmissies gedaan (36 legend of legends met enkele bestemmingen vijf sterren, level 246 in totaal).

Wel een hele ervaring! En veel beter dan verwacht op basis van de twee trailers die ik gezien had en een review of mening die links of rechts u toch bereikt. Tegen de tijd dat ik eraan begon stond het tweedehands al aan 35, maar toch tevreden dat ik er volle pot bij release voor gedokt heb.

Om te beginnen en verdergaand op mijn vorige post; het hele "walking simulator" gedoe verdwijnt inderdaad grotendeels vanaf chapter 3. Of ik zal het anders zeggen: als ge er per se een walking simulator van wilt maken om te zagen, dan kan dat maar de game geeft toch genoeg gameplayelementen (zowel transport als qua omgeving) om dat niet te zijn. Ongeveer een derde van mijn afgelegde afstand is te voet gebeurd, en het meeste van die kilometers zal komen van situaties waarbij het gewoon te voet moest. Zelfs te voet zijn er upgrades beschikbaar die het verplaatsen makkelijker maken met pakken meer cargo ten opzichte van chapter 2 bijvoorbeeld.

Visueel ongelooflijk IMO. Niet enkel de landschappen, maar echt alles gewoon in de game. Het design en detail van de gebouwen en voertuigen, de scanner en hoe die het landschap omtovert, BT's en aanverwanten, de personages, de kwaliteit van de cutscenes en animates, Mikkelsen zijn gloriemomenten in zowel cutscenes als gameplay, het aantal partikeltjes bij eender welke actie van Sam, ... en hier allemaal zonder framedrops. Pfff, ik zie niet in wie daar op gelijke hoogte komt op dit moment.

Dat komt dan bovenop de audio en het verhaal/sfeer. Tot diep in de game vond ik het allemaal sterk en zeer boeiend, de laatste paar uur/episodes werden me iets te drammerig maar da's Kojimastijl zeker? En zelfs dan bleef het boeiend uiteindelijk. Ik zit nog wel met een paar vragen waar ik ook niet meteen via Google een eenduidig antwoord over vind, maar misschien ben ik simpelweg niet intelligent genoeg om het te snappen of stel ik de verkeerde vragen! Sowieso enorm ambitieus in vergelijking met andere games (en films) en wat mij betreft geslaagd in zijn opzet. Ik denk dat als ge enkel de cutscenes op Youtube kijkt, ge ook te veel van de ervaring mist om echt erin te zitten. Ook de structuur/uitleg gaat anders zijn in een geknipte vijf uur of zo durende clip in plaats van een campaign van 30 uur met interviews en gameplay als achtergrond.

En tuurlijk konden op zijn minst enkele zaken echt wel vlotter/beter (pacing/uitleg van de eerste tien uur, het aantal kleine repetitieve cutscenes doorheen de hele game, variatie in missies valt toch wat voor te zeggen, besturing van voertuigen bergop wtf zeg, hit detection van rotsen moet beter, geen photo mode ...) maar de negatieve zaken die ik zou aanhalen vallen eigenlijk in het niets met al hetgene dat wel in de game zit en wel 100 percent geslaagd is. Het onlinegedeelte is schitterend en past perfect in de game zijn gedachtegoed, ik weet niet hoe het precies werkt en met wie ik gelinkt wordt, maar als uw Tesla Cybertruck bijna plat is en iemand heeft een generator gebouwd in een voor u niet connected gebied, top!!!!

Over de GOTY discussie: ik denk dat Days Gone en Control vlotter speelden voor mij, en in zijn geheel misschien ook gewoon coherentere games waren, maar door de omvang en ongelooflijke kwaliteit van alle aspecten dat een game tegenwoordig kan bieden, zou ik toch ook voor Death Stranding kiezen.
    Zijn volle 32 gig waard dus...

Ik zou ook nog eens voort moeten doen met deze game...

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    150 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Memes. Zo herkenbaar allemaal.

Laatst gewijzigd door Goldrusher; 7 december 2019 om 17:37

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    649 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In het voorjaar toch eens een kans geven, nu te druk met cod

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mijn dagelijks "zen" moment -.-

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    148 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Staat momenteel aan €44,99 op bol.com
    Xbox Live: kTs Yones

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Een beetje doorgespeeld voor de platinum, ik genoot op het einde wel van uw ziplinenetwerk uitbouwen, het micro management en hoe de mechanics werkten, plus ik dacht dat ik (zoals bijvoorbeeld God Of War) nog een heleboel extra info zou krijgen en mogelijks nog wat cutscenes door de hele wereld te verkennen. Zeker toen ik zonder guide wat verloren knots ontdekte die moeilijk deden om zich aan te suiten bij UCA, zag het er veelbelovend uit ... maar niks ook niet. Eén lange grind van dezelfde quests na dezelfde quests, generische mails en nog meer dezelfde quests.

Nog een paar knots te gaan voor alle vijf sterren (waarvoor sommige knots, bovenop de algemene grind na het verhaal, ook nog eens honderd deliveries voor willen ) maar dan moet ik blijkbaar ook nog alle memory chips vinden ... eeeeeeeeeeen ook dat is helemaal niet interessant. Enorme teleurstelling dus als endgame, ondanks dat ik eigenlijk net helemaal in de game zat qua gameplay/mechanics/menu's.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand al eens een corpse moeten disposen?
    Ik had per ongeluk een mule doodgeschoten en kreeg meteen de melding dat ik het lijk naar een incinerator moest brengen. Maar terwijl ik aan 't zoeken ben waar er ergens 1 is in m'n buurt hoor ik een hoop berichten binnenkomen met van die 'kuch' geluidjes. Erna krijg ik de melding dat 'corpse disposal' in mijn plaats dat lijk heeft afgehandeld en dat werd niet geapprecieerd blijkbaar. Ik begon aan de lopende band likes te verliezen van corpse disposal met 200 per melding . Dat ging zo wel ff door. Grappig wel. Toch maar ff een load gedaan van vóór ik die gast had neergehaald

sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik zit nu net aan het weerstation in chapter 3 en so far vind ik het wel top.
    Ben wel niet echt bezig met standard orders enzo, gewoon door het verhaal aan het gaan op mijn gemak en hier en daar wat bijdragen aan de wegen enzo.

Apples are for fruitcakes
    (S)NES/GB/GC/N64/Wii/PSX/PS2/SMS/SMD/DC/Game Gear Games gezocht! PM ME!!!!
    De collectie in beeld

Berserk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sluysen Bekijk bericht
    ik zit nu net aan het weerstation in chapter 3 en so far vind ik het wel top.
    Ben wel niet echt bezig met standard orders enzo, gewoon door het verhaal aan het gaan op mijn gemak en hier en daar wat bijdragen aan de wegen enzo.
    Ik zit net voor chapter 4 (south knot city aansluiten). Ik heb het spel bij launch gekocht en ben nog altijd maar hier. Ik kan niet zo veel spelen door te druk leven (werken, 3 kinderen,...)
    Dus het gaat echt traag? Ik heb de wegen gemaakt net voor south knot city ook.

sluysen's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berserk Bekijk bericht
    Ik zit net voor chapter 4 (south knot city aansluiten). Ik heb het spel bij launch gekocht en ben nog altijd maar hier. Ik kan niet zo veel spelen door te druk leven (werken, 3 kinderen,...)
    Dus het gaat echt traag? Ik heb de wegen gemaakt net voor south knot city ook.
    Ik zit ergens op 13-15 uur dus valt best mee denk ik

Apples are for fruitcakes
    (S)NES/GB/GC/N64/Wii/PSX/PS2/SMS/SMD/DC/Game Gear Games gezocht! PM ME!!!!
    De collectie in beeld

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ondertussen ook begonnen aan death stranding. Juist episode 2 gefinisht. Vind het echt wel vet! Ze mogen zeggen wat ze willen, maar Kojima is toch echt fucking goed! Impressive dat hij op 4 jaar tijd een nieuwe studio opgericht heeft en dit spel gemaakt heeft. Wat een freak eigenlijk . Kan niet wachten om verder te gaan in episode 3!
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ondertussen 30 uur op de teller. Zat na 27u nog altijd in ep. 3. Dan ep 4 was heel kort, zit nu in ep 5 dus. Spel is geniaal. Verslavend tot en met. Ongelooflijk hoe verfrissend en chil dit spel aanvoelt. Ik was eerlijk gezegd heel septisch voor ik eraan begon (en dat als enorme Kojima fan). Maar nooit of nooit zal ik nog twijfelen aan Kojima. Spel is zalig om na een lange werkdag te spelen. Als Kojima zijn volgende game een horror game wordt, is het mss de eerste open wereld horror game. Kojima zou dat wel kunnen verwezenlijken, ben benieuwd...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

Pagina 33 van 33 Eerste ... 232930313233

Regels voor berichten