Pagina 26 van 33 Eerste ... 16222324252627282930 ... Laatste

Discussie: Death Stranding

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Moff Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kzou het dan spelen om op mijn gemak eens door de wereld te stappen. Want ik ben niet schuw voor een walking sim. (Firewatch, everyone's gone to the rapture, dat spel met dat huis van Edith ofzo, ben de naam kwijt).
    Maar dat zijn kleine games.
    Ik vrees dat het snel gaat vervelen en dan betaald ik liever niet de volle pot.
    Valt echt niet te vergelijken met die walking sims die jij opnoemt waar je gewoon de stick naar voor duwt en af en toe wat verhaal krijgt, in DS is er zoveel meer te doen.

DS is natuurlijk ook niet voor iedereen maar ik zie mensen die zo'n typische walking sim saai vinden hier wel meer plezier aan hebben.
    Approved

The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Achja, ik ben er door.
    En hoe moet ik het zeggen (dont worry, geen spoilers).
    Het is weer een typisch kojima gedoe. Je denkt dat het einde bereikt is, en toch breidt hij er nog uren achter
    Hoe doet hij het toch.

Mijn mening is 75% bullshit, maar wel 25% pure genialiteit. En dan vooral de opbouw naar het einde toe, hoe dan uiteindelijk alles op zijn plaats komt.
    Je mag zeggen van Kojima wat je wil, uiteindelijk raakt het je wel op het einde.

Ik ben content dat ik het gevolgd heb.
    PSN: Moffster
    Met vriendelijke groet

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    da fuk man, gij se cheater

Daarnet ook weer een grappig moment. Ge weet dat het gaat krioelen van BT's (omda ik er al eens eerder geweest was). Dan ziede zo nen pijl naar rechts staan van iemand, en wordt ge ineens ne makkelijke doorgang voorgeschoteld ik zag er echt tegenop bij die passage, nu zen ik wel die kerel zijne pijl vergeten te liken

Met momenten kunt ge dat spel zo kotsmuug zijn voor een 100ste delivery, ma dan zit daar toch weer zo'n geniaal kippevel moment tussen. (daarnet gehad opt einde van een chapter)
    Laatst gewijzigd door Scifo; 11 november 2019 om 04:27

halovision's schermafbeelding
    iTrader
    14 (89%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Prachtige game en we zijn precies bezig met MGS 6. Niet als Snake maar als Sam. Level 50 Porter werd ik snel en wat was ik happy van een 1ste bossfight te hebben.
    Echt à la MGS, love it.
    PSN: macgruder | steam: macgbe [now playing : Borderlands 3 & Death Stranding]

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Damn, da lieke van Dont be so serious (low roar) hakt er bij mij wel in, zalig gwoon...

Is trouwens een trophy om liedjes te herbeluisteren voor de liefhebbers

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik het wel eens wil proberen maar wil er echt niet de volle pot voor betalen. Wat me wel bijzonder irritant lijkt zijn al die rotsen waar ge soms over moet.. net een filmke bekeken en dat leek meer op een hindernissenparcours..

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiCOManiaC Bekijk bericht
    Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik het wel eens wil proberen maar wil er echt niet de volle pot voor betalen. Wat me wel bijzonder irritant lijkt zijn al die rotsen waar ge soms over moet.. net een filmke bekeken en dat leek meer op een hindernissenparcours..
    Tot een stuk in episode 3 speelt ge inderdaad precies zo een ragdoll spel.
    Ondertussen heb ik de nodige equip aan dat ik zelfs met 180+kg nog snel over rotsen klim/spring en afdaal zonder veel bij te sturen.
    Ik ben ook nooit langer dan 10 min aan het wandelen/klimmen in de fase waar ik nu inzit, al zeker niet nu met die upgrades in vehicles + ziplines.

Zien dat ik niet te veel spoil maar tegen eind van chap 3 moet je een timed missie doen waar ze je aanraden vervoer te gebruiken omdat je maar 20 min hebt.
    Ik heb dat zonder voertuig gedaan en had nog 8 min over.

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die ziplines hebben op dit moment nog niet veel nut hier, staan precies overal maar nooit connected.

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KFoxx Bekijk bericht
    Die ziplines hebben op dit moment nog niet veel nut hier, staan precies overal maar nooit connected.
    ??
    Bedoel je met niet connected dat je geen ziplines "ziet"?
    Want dat is normaal he, je ziet enkel de lijnen als je eerst in die toren gaat hangen.

Anders zet je zelf 1 he, gewoon level 2 building bloks (ik neem er altijd 2 mee).
    En zolang je die in een straal van 300 meter zet van een ander heb je een connectie, tis niet dat je er zelf 2 moet zetten.
    En als er meerder staan in een 300 meter straal kies je zelf naar welke je zipped, je kan dus met 1 toren bij te zetten een verbinding hebben naar 2 bestaande zip towers.

Denk wel dat je de optie om ze te bouwen zelf moet unlocked hebben om ze te gebruiken, maar ben het niet zeker.

Je heb bijvoorbeeld die brede canyon aan de cosplayer zijn bunker, vanaf daar heb ik met 3 zip torens een rechtreekse lijn tot net voor west distribution center
    Dat is een 10 minuten walk omgezet in 30 seconden zippen.
    De ladders en ropes aan de canyon krijgen niet veel likes meer sinds ik daar een zip gezet heb

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik wist niet dat 300 het maximum was aan afstand. Blijkbaar iedere keer pech dat ze net te ver uit elkaar staan dan.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    141 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Savegames worden wel groot
    PSN: Jonas89

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik mag voor den eerste keer tijdens een tocht herbeginnen, ik zal het even in spoilers zetten voor die die het nog moeten spelen..

Spoiler:

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    141 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Ik mag voor den eerste keer tijdens een tocht herbeginnen, ik zal het even in spoilers zetten voor die die het nog moeten spelen..

Spoiler:
    Spoiler:
    PSN: Jonas89

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht

Spoiler:
    Je kan bts gewoon ontwijken door rond ze te sluipen, je BB laat zien waar ze ongeveer zitten, gewoon zorgen dat je uit hun weg blijft en als je toch te dicht bij komt kan je ook nog je adem inhouden. Die bordjes stonden daar waarschijnlijk als waarschuwing ja, je kan ook al van ver zien waar bts zitten door in de lucht te kijken. Later krijg je inderdaad ook wapens maar heb die eigenlijk nog niet moeten gebruiken tegen bts behalve in story missions, probeer ze altijd gewoon te ontwijken en is tot nu toe altijd gelukt.
    Approved

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Stilstaan en scannen, zo zie je dichtste.

Pagina 26 van 33 Eerste ... 16222324252627282930 ... Laatste

Regels voor berichten