Pagina 4 van 29 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: Days Gone

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je ziet direct dat dit spel niets gaat worden. Het probeert gewoon alles te zijn.
    Precies een last of us meets dead rising meets metal gear oid. Graphics zijn trouwens totaal niet coherent. Lightning kunnen bloedmooi zijn terwijl ge op 8bit textures staat te kijken.

Nope, dees wordt niets jongens, beter gewoon een goeie post apocalyptische film bekijken
    Als je wil trollen doe het dan niet zo opvallend, je statement gaat niemand serieus nemen

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    146 (100%)
    Mijn gevoel zegt dat dit best wel een zeer goede game kan worden en meestal is mijn gevoel wel juist. Heb nog maar zeer weinig games gekocht die mij tegenvielen, de laatste was Mafia 3, maar dat was eerder omwille van het feit dat Mafia 3 nogal repetitief was. "beter gewoon een goeie post apocalyptische film bekijken", tja de laatste film in dat genre is ook al van enkele jaren geleden en dat was Mad Max Fury Road. Tegenwoordig zijn de meeste films ook maar mediocre naar mijn mening.. Soit, we zullen wel zien wat het gaat geven. Ik geef het alleszins een kans. Ziet er mij beter uit dan de meeste zombies games van de laatste 3-4 jaar. En Dead Rising 3 was zo een saai spel dat op niets trok en ik geloof dat Dead Rising 4 niet veel beter is :').
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Als het wel goed zal zijn en ik ben verkeerd, des te beter he. Maar ik zie daar toch dingen in waar ik mij vragen bij stel. Zoals hierboven gezegd, games als Mafia 3, Watch Dogs,... zijn toch ook tegengevallen? Mijn mening is imo zo gek niet, maar ok.

Ook niet dat de makers de laatste decennia iets ongelofelijke uitgebracht hebben uit hun eigen.

2006 Syphon Filter: Dark Mirror PlayStation Portable, PlayStation 2
    2007 Syphon Filter: Logan's Shadow
    2009 Resistance: Retribution PlayStation Portable
    2011 Uncharted: Golden Abyss PlayStation Vita
    2012 Uncharted: Fight for Fortune
    TBA Days Gone PlayStation 4

We'll see.
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Als het wel goed zal zijn en ik ben verkeerd, des te beter he. Maar ik zie daar toch dingen in waar ik mij vragen bij stel. Zoals hierboven gezegd, games als Mafia 3, Watch Dogs,... zijn toch ook tegengevallen? Mijn mening is imo zo gek niet, maar ok.

Ook niet dat de makers de laatste decennia iets ongelofelijke uitgebracht hebben uit hun eigen.

2006 Syphon Filter: Dark Mirror PlayStation Portable, PlayStation 2
    2007 Syphon Filter: Logan's Shadow
    2009 Resistance: Retribution PlayStation Portable
    2011 Uncharted: Golden Abyss PlayStation Vita
    2012 Uncharted: Fight for Fortune
    TBA Days Gone PlayStation 4

We'll see.
    Ja want laten we echt een studio beoordelen op hun games dat ze 5-11 jaar geleden gemaakt hebben. Waarvan de meeste voor een handheld zijn, niet echt een platform om meesterlijke titels op de markt te brengen.(Is in ieder geval moeilijker om iets te ontwikkelen als je meer beperkt ben in hardware capaciteiten) Dat is net gelijk kritiek geven op iemand die facebook games maakt dat zen graphics niet gelijk een AAA game zijn. Srry je mening sloeg echt op niks en nu weeral. Maar nu 'k merk dat je daadwerkelijk serieus bent heb 'k nog eens harder moeten lachen

Iedere gamer met een klein beetje verstand van zaken ziet wel het potentieel van deze titel in. Kleine kans dat hij daadwerkelijk tegen slaat, zou me echt verwonderen

Heb hetzelfde gevoel dat 'k had vooraf bij de release van the last of us, maar of deze game van hetzelfde niveau of beter ga zijn.Dat gaat de toekomst uitwijzen

Teknohol1c's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Iemand moet dringend golden abyss eens spelen me dunkt...
    Critical killing is an art unto itself... And I am Rembrandt, sucker!
    PSN: teknohol1c
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teknohol1c Bekijk bericht
    Iemand moet dringend golden abyss eens spelen me dunkt...
    Dat is toch op nen handheld, handhelds zijn totaal men ding niet. Kan best zijn dat het echt een topper was voor velen. En volgens mij was syphon filter ook niet echt aanzien als een slechte game, ver heel zen opgenoemde lijst krijgt nog deftige punten ? Sommige zelfs meer dan 90/100

iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xhizor Bekijk bericht
    Ja want laten we echt een studio beoordelen op hun games dat ze 5-11 jaar geleden gemaakt hebben. Waarvan de meeste voor een handheld zijn, niet echt een platform om meesterlijke titels op de markt te brengen.(Is in ieder geval moeilijker om iets te ontwikkelen als je meer beperkt ben in hardware capaciteiten) Dat is net gelijk kritiek geven op iemand die facebook games maakt dat zen graphics niet gelijk een AAA game zijn. Srry je mening sloeg echt op niks en nu weeral. Maar nu 'k merk dat je daadwerkelijk serieus bent heb 'k nog eens harder moeten lachen

Iedere gamer met een klein beetje verstand van zaken ziet wel het potentieel van deze titel in. Kleine kans dat hij daadwerkelijk tegen slaat, zou me echt verwonderen

Heb hetzelfde gevoel dat 'k had vooraf bij de release van the last of us, maar of deze game van hetzelfde niveau of beter ga zijn.Dat gaat de toekomst uitwijzen

Hahahahaha lachen he

...

Ik zeg toch niets over een studio te beoordelen? Ik gaf het gewoon als extra argument dat ze nog niets BEWEZEN hebben op groot schaal sinds 1998 (syphon filter zelf gekocht toen het uitkwam, de zogenaamde "mgs killer"). Games op handhelds maken waarvan het materiaal er al was is iets anders dan een AAA new IP uitbrengen. Ter info, ik heb Golden Abyss ook gespeeld.

Je laatste zin bevestigt trouwens mijn punt. Bij Last of us zag je Naughty Dog staan, die hadden het een en ander al afgeleverd en kon je je hoop hoger zetten.

Kheb al spijt dat ik hier eens iets reageer die niet positief is, hemeltje lief mijn excuses.
    Laatst gewijzigd door waffel; 19 juni 2017 om 17:00
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Hahahahaha lachen he

...

Ik zeg toch niets over een studio te beoordelen? Ik gaf het gewoon als extra argument dat ze nog niets BEWEZEN hebben op groot schaal sinds 1998 (syphon filter zelf gekocht toen het uitkwam, de zogenaamde "mgs killer"). Games op handhelds maken waarvan het materiaal er al was is iets anders dan een AAA new IP uitbrengen. Ter info, ik heb Golden Abyss ook gespeeld.

Je laatste zin bevestigt trouwens mijn punt. Bij Last of us zag je Naughty Dog staan, die hadden het een en ander al afgeleverd en kon je je hoop hoger zetten.

Kheb al spijt dat ik hier eens iets reageer die niet positief is, hemeltje lief mijn excuses.
    Dacht je nu echt dat een forum zo werkt, dat iedereen je mening met open armen ga ontvangen ? Als je afkomt met domme argumenten moet je ook wel aan iets kunnen verwachten ............ :/

iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xhizor Bekijk bericht
    Dacht je nu echt dat een forum zo werkt, dat iedereen je mening met open armen ga ontvangen ? Als je afkomt met domme argumenten moet je ook wel aan iets kunnen verwachten ............ :/
    Nee dat wist ik niet, zit er nog maar van 2002 op en 30k posts

Trouwens, stop met je denigrerende reacties.
    Utah Jazz

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    Kids plz.

Jullie gaan gewoon allebei de game kopen en met heel veel plezier uitspelen.
    6 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Teknohol1c's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Critical killing is an art unto itself... And I am Rembrandt, sucker!
    PSN: teknohol1c

iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldrusher Bekijk bericht
    Kids plz.

Jullie gaan gewoon allebei de game kopen en met heel veel plezier uitspelen.
    Ok
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Zou wel zalig zijn mocht die release datum kloppen van amazon, maar dat gaat echt het geval niet zijn. Vrees ergens dat het weer allemaal in dezelfde periode ga uitkomen

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nice
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

Pagina 4 van 29 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten