Pagina 13 van 15 Eerste ... 39101112131415 Laatste
    Edenian's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    waar zie je dat eigenlijk?
    Ik speelde op pc. Dus de playtime staat bij Origin.
    No Guts, No Glory
    PSN: Edenian

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    141 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Nie normaal heb het ook uitgespeeld gisteren, heb soms eens naar een walkthrough moeten kijken om mijn baan weer te vinden.
    Yep idem. Paar keer op Zeffo 10 minuten lang moeten zoeken van: “jah, hoe graak ik daar terug?” En nu moet ik het ook goed bijhouden voor de collectibles.

Leuke game, maar met de 3D-map gaan ze de mist in. Al weet ik niet hoe ze het anders moeten oplossen, zeker met die verschillende “lagen”.

Ook zie je dat de game niet 100% polished is. Wat pop-in, niet zo afgewerkt, enz... Jammer. Ook bij gevechten stuttert de boel wel eens. Maar al bij al een 7.7/10. Leuke kennismaking voor mij in de Star Wars wereld
    PSN: Jonas89

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    649 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Yep idem. Paar keer op Zeffo 10 minuten lang moeten zoeken van: “jah, hoe graak ik daar terug?” En nu moet ik het ook goed bijhouden voor de collectibles.

Leuke game, maar met de 3D-map gaan ze de mist in. Al weet ik niet hoe ze het anders moeten oplossen, zeker met die verschillende “lagen”.

Ook zie je dat de game niet 100% polished is. Wat pop-in, niet zo afgewerkt, enz... Jammer. Ook bij gevechten stuttert de boel wel eens. Maar al bij al een 7.7/10. Leuke kennismaking voor mij in de Star Wars wereld
    Game heeft bij mij veel frame drops gehad, 1 keer een crash..

iLLuSion_xGen's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor de twijfelaars, spel staat nu al aan €40
    Royal Antwerp F.C.
    Mac Mini 2018 i5 - Acer Predator X34 - Synology 716+II - Macbook Pro 2016 - iPhone X - Apple HomePod - Sony A1

Hunt85's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb gisteren idd het spel gekocht in Dreamland voor 40 €.
    Als Star Wars fan vind ik dit spel geweldig en het heeft zeker en vast een leuke sfeer zoals je zou verwachten van een Star Wars game.

Het is ook leuk da ze er geen hack en slash game van hebben gemaakt waar dat er na 1 week minsten 1 knop van je dualshock kapot is :-) .
    Je moet goed zien wat je doet in een gevecht.
    In het begin is het soms frustrerend zelf omdat ik toch redelijk wat dood ging omdat ik de planeet gedaan had die eigenlijk beetje te moeilijk was maar wou die upgrade voor men lightsaber (ga geen spoilers geven).

Ik lees dat er maar een 15 uur aan gameplay inzit en dat is mss wel beetje jammer.
    Tot hier toe heb ik niet echt het gevoel dat het verzamelen van al de collectibles echt een meerwaarde geeft maar mss komt dat nog.

De respawn tijd is wel om de muren op te lopen.
    Ik begrijp echt niet dat het zo lang kan duren vooraleer dergelijke levels zijn geladen.
    Maar dat is tot hier toe het enigste nadeel.
    Logic will get you from A to B.
    Imagination will take you everywhere

Currently playing: Ghost Recon Breakpoint / GTA Online / AC Oddesey / Red Dead Redemption 2 / CTR
    Awaiting: The Last Of Us Part 2

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Gisteren op begonnen, ook gekocht aan 40 euro.
    Verrassend dat het aanvoelt als een mix tussen Dark Souls en Uncharted (ik had hier vooraf amper iets over opgezocht, dus waarschijnlijk ben ik hier "the obvious" aan het verkondigen), maar het Uncharted gedeelte heeft al serieus op mijn zenuwen gewerkt, daar heb ik echt een hekel aan (platforming/klimmen op vooraf vastgelegde paden, waarop ik regelmatig te pletter stort omdat ik niet exact doe wat het spel verwacht). Maar verder, niks dan goeds!

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Hunt85's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja, ik volg je daar wel een stuk in Cerulean.
    Ik had ook een andere levelopbouw verwacht.
    Ik vind dat dit zo tussen open wereld zit en tussen padjes volgen.
    Het klimmen en dergelijke is idd ook iets wat mij wat minder aanspreekt.
    Ik hoop dat de levels snel spectaculairder gaan worden wel.
    Logic will get you from A to B.
    Imagination will take you everywhere

Currently playing: Ghost Recon Breakpoint / GTA Online / AC Oddesey / Red Dead Redemption 2 / CTR
    Awaiting: The Last Of Us Part 2

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is er al een patch voor performance op de base ps4? Anders wordt het wachten op de ps5 om deze te spelen
    PSN: Li1quid

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze ligt onder de kerstboom (vorige week perongeluk gevonden), benieuwd dus.
    Psn: Metalkev

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li1quid Bekijk bericht
    Is er al een patch voor performance op de base ps4? Anders wordt het wachten op de ps5 om deze te spelen
    wie zegt dat deze game beter gaat spelen op ps5?
    als er geen "ps5 patch" komt, dan zal performance niet veel schelen denk ik
    PSN Nickname = jersyi

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    78 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik hoop wel met de next gen consoles dat ze niet de lijn blijven doortrekken van remastered. Ze mogen wel eens met meer nieuwe games komen. Af en toe kan het wel eens leuk zijn om een oude bekende opnieuw te spelen, maar dat moet niet het enige zijn
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

Palasam's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandaag uitgespeeld. Vond het een zeer goede game, vooral sfeer (omgevingen en geluid) zaten heel goed. Gameplay was voor mij ook heel goed, alhoewel je de platforming na een tijd wel wat gezien hebt. Combat vond ik goed uitgewerkt alhoewel de difficulty (op Jedi Master) toch serieus uiteenliep: heb eigenlijk nergens veel moeilijkheden gehad (maar wel moeite moeten doen), maar op twee boss-fights dan toch serieus mogen vloeken en verscheidene keren opnieuw proberen.
    Gezien de mooie leveldesign vind ik het wel jammer dat er niet meer planeten in het spel zitten, maar ben wel al blij met wat we gekregen hebben (en meer planeten had misschien nefast geweest voor de leveldesign). 3D-map was aan mij in het begin ook niet besteed, maar na een tijd leer je er wel mee omgaan in mijn ogen (wel niet voor Platinum of alle collectables gegaan).
    Epic einde ook
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

hey69's schermafbeelding
    iTrader
    360 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    onlangs uitgespeeld.. had toch meer actie verwacht en minder puzzelen en mn klote weg terugvinden
    ...

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Raar dat zoveel mensen verdwalen en problemen hadden met de map, ik vind daar precies niks mis mee? Ik ben nu ook wel Dark Souls gewoon

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

L'enfant terrible's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk bericht
    onlangs uitgespeeld.. had toch meer actie verwacht en minder puzzelen en mn klote weg terugvinden
    Was voor mij ook een teleurstelling; zat meer potentieel in op dat vlak. Ge zijt meer bezig te staren naar da scherm hoe hij zich tussen smalle gangskes wringt dan daje stormtroopers afslacht xD. Bossfights waren best ok. Uitdagend genoeg op de voorlaatste moeilijkheidsgraad. De collectibles/ platinum kijk ik helemaal niet naar om net doordat er zo weinig actie in zit
    @Cerulean zeje een member van Kludde? If so; cool! Ik heb jullie in jh splinter zien optreden - vette show! Heb me toen direct een cd gekocht.

Pagina 13 van 15 Eerste ... 39101112131415 Laatste

Regels voor berichten