Pagina 9 van 12 Eerste ... 56789101112 Laatste
    Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duck Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er komt heus wel wat meer bij kijken dan de oude game copy pasten op een andere engine
    I know, maar het grote deel aan planning is er al nimeer he.
    Ze moeten al geen story schrijven, geen content verzinnen dat is er allemaal al.

Als games a la GTA op 4 a 5 jaar gemaakt kunnen worden vanaf 0, dan kan een FFVII remake toch niet even lang of zelfs langer duren.
    Tenzij er werkelijk maar 4 man aan zit.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

duck's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    I know, maar het grote deel aan planning is er al nimeer he.
    Ze moeten al geen story schrijven, geen content verzinnen dat is er allemaal al.

Als games a la GTA op 4 a 5 jaar gemaakt kunnen worden vanaf 0, dan kan een FFVII remake toch niet even lang of zelfs langer duren.
    Tenzij er werkelijk maar 4 man aan zit.
    Ik dacht es gelezen te hebben dat dit geen 100% copy wordt van het origineel, ik denk dat de wereld van ff7 toch iets groter is dan gelijk welke wereld van een gta game, als de rumors van de gelekte release data waar zijn dan komt deel 1 pas in 2019 en dat lijkt me wel juist imo.
    Psn: Krakehz

Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duck Bekijk bericht
    Ik dacht es gelezen te hebben dat dit geen 100% copy wordt van het origineel, ik denk dat de wereld van ff7 toch iets groter is dan gelijk welke wereld van een gta game, als de rumors van de gelekte release data waar zijn dan komt deel 1 pas in 2019 en dat lijkt me wel juist imo.
    Ma da ist net. De director zei dat de open wereld waarschijnlijk zal verdwijnen in deze remake. Dus da is weeral groot deel minder dat ze moeten doen.

Zelfs zonder 100% exacte copy te zijn is.

Anouncement E3 2015 en in 2019 komt pas deel 1 dat is 4 jaar en niet alles komt deze generatie uit. Het kan goed 10 jaar duren voor FFVII remake er is. Da is toch belachelijk lang.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Ff 7 in een moderne jas steken lijkt mij het moeilijkste wat er is, dat spel is immens. En veel gaan toch nooit blij zijn, want gameplay moet ook veranderen, sowieso! Benieuwd of ze het allemaal gaan kunnen...
    PSN: Boss_1986

duck's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ma da ist net. De director zei dat de open wereld waarschijnlijk zal verdwijnen in deze remake. Dus da is weeral groot deel minder dat ze moeten doen.

Zelfs zonder 100% exacte copy te zijn is.

Anouncement E3 2015 en in 2019 komt pas deel 1 dat is 4 jaar en niet alles komt deze generatie uit. Het kan goed 10 jaar duren voor FFVII remake er is. Da is toch belachelijk lang.
    De reden dat ze zo lang gewacht hebben voor de remake is omdat het teveel werk was, ik denk dat de meesten zwaar onderschatten wat er bij komt kijken om zo een spel te maken , en minder werk das bullshit eh,
    dat ze de story "weten" en dat het geen open world word heeft totaal geen impact op de tijd die ze nodig hebben om alles te coderen en te modellen etc. want elk onderdeel word door andere mensen gedaan die totaal geen invloed hebben op een ander zen werk.
    Psn: Krakehz

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    148 (100%)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    92 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Dat weet ik niet, ff7 remake duurt minimum 5 jaar om te ontwikkelen met een monsterteam dat het niet normaal is. Hopelijk zijn ze al een tijd bezig. Maar 8 en 9 volledig remasteren zie ik niet gebeuren... Maar wie weet
    Ik vind die 5 jaar overdreven hoor. Denk dat maar een statement was om iedereen er over te laten ophouden.

Tzou 5 jaar duren met een monsterbudget.
    This geen next gen gta fzo he. Verhaal is er al, monsters zijn er al, de rpg systemen ook.
    Enkel assets maken en in een engine steken.
    Dude, om ff7 op deze generatie te maken hen je immens veel tijd nodig, aantal jaar geleden zei men al dat men minimum 5 jaar werk er aan hebben. Al die gebieden in vette graphics, vol details, polygonen, textures, alle animaties,...
    Ik ben nog steeds overtuigt dat 5 jaar echt wel overdreven veel is.
    Misschien met een minimaal team ja. Met een monsterteam? Nee echt geen 5 jaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Geloof ik toch ook niks van.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prince_Vegeta Bekijk bericht
    Geen idee of het werkelijk 5 jaar kan duren, maar ik hoop alvast van niet. Geduld is niet mijn sterkste kant en 5 jaar is wel lang hoor. Tegen dan spreken we mss al over PS5.
    Met alle respect, maar dat vind ik toch zeer raar dat jullie dit niet geloven, of niet snappen. Dit is toch pure logica. 5 jaar is zelfs de absolute minimum. The Phantom pain zijn ze zelfs al 5 jaar aan bezig, hoelang zijn ze al bezig met ff15 denk je?
    En ik weet niet of jullie FF7 ooit gespeeld hebben, maar dat spel is immens. In FF7 kon je je overal vrij naar bewegen met een luchtschip, die steden,... waren immens. Als je je verder bewoog met het luchtschip was dit bovenaanzicht met een klein schipje, maar dat gaat men met huidig gen niet doen...

Ik heb die interviews met Motomu Toriyama en Yoshinori Kitase al dikwijls gelezen, en zoveel jaar geleden zei hij zelfs dat final fantasy 7 10x zolang ontwikkeltijd nodig heeft dat bijvoorbeeld ff13. En ff13 hebben ze 3 tot 4 jaar aan gewerkt.
    Hier zijn bronnen genoeg van(interviews):
    How Long Would A Final Fantasy VII Remake Take?

Achteraf is men hier op terug gekomen(wat misschien wil zeggen dat men al een tijdje bezig is met de remake van ff7):
    The director of Final Fantasy 7 on the remake everyone wants • Eurogamer.net
    Final Fantasy VII remake would take 10+ years to make-Square Enix - Final Fantasy VII - Giant Bomb
    Final Fantasy XIII 's Motomu Toriyama and Yoshinori Kitase - Interview - Tech Digest
    En hier zegt men dat het 3 tot 4 keer zo lang duurt dan ff13:

Dus 5 jaar zou nog zeer weinig zijn...
    Hoe zit het nu met dit spel? :-))

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    215 (100%)
    @ best, de swansong voor het einde van de ps4? Maar perfect mogelijk dat ze zelfs dat niet halen. Hoedanook, het feit dat ze realistisch gaan zoals alle delen sinds FFX, betekent dat ze het origineel al niet zullen eren. Die scene met Cait Sith, fans weten welke ik bedoel... Hoe vertaal je dat met deze grafische stijl?

Dorien_plays's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    @ best, de swansong voor het einde van de ps4? Maar perfect mogelijk dat ze zelfs dat niet halen. Hoedanook, het feit dat ze realistisch gaan zoals alle delen sinds FFX, betekent dat ze het origineel al niet zullen eren. Die scene met Cait Sith, fans weten welke ik bedoel... Hoe vertaal je dat met deze grafische stijl?
    Ps5 launch titel 😄
    Psn: Haboom

iTrader
    92 (100%)
    Deze wordt waarschijnlijk zelfs opgesplitst in 3 episodes van elk 40 uur het stuk ofzo (pure gok, wss veel meer als je alles eruit wil halen). Hier is gewoon heel veel werk aan, niks aan te doen...

iTrader
    7 (90%)
    Wist dat deze eraan kwam, en net een video gezien met wat gameplay (als onderdeel van een aantal nieuwe titels voor 2019).
    Wat me opviel, is dat het geen turn-based combat meer is, zoals in de originele FFVII.

Grote deal breaker voor mij, een systeem Ă  la FFXII op de PS2 (of nog meer action gericht) lijkt me maar niks. Zal deze maar schrappen dan...

The Moff's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Wist dat deze eraan kwam, en net een video gezien met wat gameplay (als onderdeel van een aantal nieuwe titels voor 2019).
    Wat me opviel, is dat het geen turn-based combat meer is, zoals in de originele FFVII.

Grote deal breaker voor mij, een systeem Ă  la FFXII op de PS2 (of nog meer action gericht) lijkt me maar niks. Zal deze maar schrappen dan...
    Ja, ik vind het ook spijtig.
    Eigenlijk hadden ze gewoon de graphics wat moeten oppoetsen en wat beweegbare zaken op de 'foto' achtergronden moeten implementeren.

2,5D is net wat deze game zo leuk maakt. (En tijdsbalkje bij gevechten)

De combat in FF XV vond ik teleurstellend.
    Eigenlijk bijna alles aan de XV
    PSN: Moffster
    Met vriendelijke groet

iTrader
    92 (100%)
    Laatst gewijzigd door Goldrusher; 10 mei 2019 om 11:59

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    Toch een beetje schrik voor wat ze met combat-systeem gaan doen hier. Echt geen van FFXV hun systeem, dus hopelijk verschilt het nog redelijk wat.
    Fire, walk with me
    Last.fm

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    276 (100%)
    Aan alle FF VII-fans (vooral de 'vroeger was alles beter' jankers): shame.

Ik ben, persoonlijk, blij dat ze van FF VII (dat er spuuglelijk uitziet na 22 jaar) eindelijk iets maken in de trend van een KH. Nu zal ik eindelijk eens van het verhaal kunnen genieten op een andere manier, eentje met meer actie, beleving en prachtig vormgegeven graphics zo blijkt.
    Bij twijfels, eet een snoepje.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 9 van 12 Eerste ... 56789101112 Laatste

Regels voor berichten