Pagina 10 van 12 Eerste ... 6789101112 Laatste
    Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    215 (100%)
    Aan alle FF VII-fans (vooral de 'vroeger was alles beter' jankers): shame.
    Mja in het geval van Final Fantasy/jrpg's valt het moeilijk te ontkennen dat vroeger alles beter was

@ Mich: is de combat van FFXV niet een van de weinige dingen dat het goed deed? Zelf nog steeds niet aan begonnen, maar de combat leek me nog best actief.

Blijkbaar gaan ze nog ook steeds door met Final Fantasy 7 als episodic content. Ik ga dan wel sowieso wachten tot het ding volledig af is.
    Squenix kennende trekken ze hun staart wel eens in als hun verwachtingen niet tegemoet komen aan de resultaten.

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Ik deel dezelfde mening als Lougarou hier. Er moet natuurlijk meegegaan worden met de tijd. Ik vond Ff XV gewoon heel goed, en zeker de combat. Ik ben alvast benieuwd.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Deze trailer van ff7 ziet er toch super goed uit vind ik!
    PSN: Boss_1986

tomke009's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Het ziet er goed uit, maar ik vind het verdacht dat ze enkel beelden tonen uit de eerste act. En ik hoop dat ze trouw blijven aan het originele verhaal en geen re-imagining gaan doen. Mijn grootste vrees is dat er veel gaat geknipt worden in de storyline.

Ik begrijp wel niet wat iedereen zo goed vond aan de combat uit FFXV? Het was niet slecht, zowat standaard ARPG-combat maar ik zou het niet fantastisch noemen. (met vierkantje spammen kon je praktisch alle vijanden verslaan uitgezonderd boss-battles) Al waren de boss-battles dan weer van de beste in de hele reeks.
    PSN:tomke009

Join the Army! Travel to exotic, distant lands. Meet exciting, unusual people, and kill them.

iTrader
    0
    Benieuwd of ze het nu nog episodisch willen gaan uitbrengen.

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mja in het geval van Final Fantasy/jrpg's valt het moeilijk te ontkennen dat vroeger alles beter was

@ Mich: is de combat van FFXV niet een van de weinige dingen dat het goed deed? Zelf nog steeds niet aan begonnen, maar de combat leek me nog best actief.

Blijkbaar gaan ze nog ook steeds door met Final Fantasy 7 als episodic content. Ik ga dan wel sowieso wachten tot het ding volledig af is.
    Squenix kennende trekken ze hun staart wel eens in als hun verwachtingen niet tegemoet komen aan de resultaten.
    Verduidelijking: XV zen combat was niet "slecht" per se, maar voelde meer aan als een middelmatige action-game met parry/dodge spams en een fuckton aan healing items. ( persoonlijke mening )

Vooraleer iemand me een janker noemt die zicht vastklauwt aan oude FF games: ik zeg niet dat het terug ATB moet zijn. Voor mijn part moet het zelfs helemaal niet turn-based zijn. Ik wil gewoon dat ze met iets afkomen dat meer diepgang heeft dan XV en wat u effectief voldoening zou geven bij epische bossfights.

Tevens vind ik het hele "meegaan met de tijd" een beetje een drogreden. Turn-based kan altijd heruitgevonden worden op een interessante manier of een leuke twist hebben gelijk bij Bravely default of Octopath traveller.

Als XV moet beschouwd worden als het rolmodel voor "moderne" JRPG combat is het wel triest gesteld voor JRPG's in mijn ogen.
    Fire, walk with me
    Last.fm
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Verduidelijking: XV zen combat was niet "slecht" per se, maar voelde meer aan als een middelmatige action-game met parry/dodge spams en een fuckton aan healing items. ( persoonlijke mening )

Vooraleer iemand me een janker noemt die zicht vastklauwt aan oude FF games: ik zeg niet dat het terug ATB moet zijn. Voor mijn part moet het zelfs helemaal niet turn-based zijn. Ik wil gewoon dat ze met iets afkomen dat meer diepgang heeft dan XV en wat u effectief voldoening zou geven bij epische bossfights.

Tevens vind ik het hele "meegaan met de tijd" een beetje een drogreden. Turn-based kan altijd heruitgevonden worden op een interessante manier of een leuke twist hebben gelijk bij Bravely default of Octopath traveller.

Als XV moet beschouwd worden als het rolmodel voor "moderne" JRPG combat is het wel triest gesteld voor JRPG's in mijn ogen.
    Persoonlijk vond ik de combat echt gruwelijk slecht, in die mate zelfs dat ik blij was dat het spel uit was. Dit integenstelling tot de meeste andere ff games...

tomke009's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Persoonlijk is mijn grootste ergernis aan dit combat-systeem de Materia. Het spel draait volledig rond Materia en met magic werkt de combat van FFXV niet zo denderend. Ik kan wss op 1 hand tellen hoeveel keer ik magic gebruikt heb in FFXV, het is gewoonweg te omslachtig en te OP. Terwijl in FFVII bijna alles over materia en magic gaat. En als ze summons op dezelfde manier gaan gebruiken als in FFXV kunnen ze die er beter uitlaten, want de helft zie je toch nooit verschijnen met dat systeem (ik heb 9 kansen op 10 Ramuh, de meeste andere heb ik zelfs nog nooit weten uitkomen als summon, of toch niet in mijn spel)
    PSN:tomke009

Join the Army! Travel to exotic, distant lands. Meet exciting, unusual people, and kill them.

TotallyZen's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Releasedate: 03/03/2020

Wss ook meer info op de E3 show van Square-Enix.
    PSN: TotallyZen
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    148 (100%)
    Check out the surprise trailer that was revealed to a live audience during FINAL FANTASY VII A Symphonic Reunion, the first concert dedicated entirely to FINAL FANTASY VII.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Final Fantasy 7 CE 300 euro

gameplay video van E3
    combat ziet er echt wel nice uit!!!
    Laatst gewijzigd door Gentei; 11 juni 2019 om 04:22

TotallyZen's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Meer info over de combat:

...demo of the remake’s combat, which diverges from that of the original by fusing real-time action and strategic command-based combat. Every time you press square, Cloud swings his buster sword. He can also dodge and block. However, Cloud also has active time battle meters that fill on their own, but do so faster while he’s landing attacks. When the ATB meter is full, you can enter a tactical mode that slows down time and lets you choose actions from the command menu. These include abilities, items, and spells. You can bind abilities and spells to shortcuts if you want.
    Imo lijkt me dit ok. Ik ben er gerust op.

Verder nog:
    Spoiler:

Bron: https://kotaku.com/final-fantasy-vii...otaku_Facebook
    PSN: TotallyZen

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    215 (100%)
    Maar nog steeds geen bevestiging over hoeveel delen het geheel zal worden gespreid? Grrrr. Combat ziet er wel deftig uit en respectvol tov het origineel.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Maar nog steeds geen bevestiging over hoeveel delen het geheel zal worden gespreid? Grrrr. Combat ziet er wel deftig uit en respectvol tov het origineel.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk
    2 delen heb ik gehoord.

skypulse's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ik heb me meteen de 1st Class Edition besteld. Normaliter zou ik zoiets nooit doen, maar FF VII doet wel veel met me. De trailers en de gameplay zien er echt wel goed uit. Blij ook dat het turn-based aspect op een bepaalde manier terugkomt.
    whei

Pagina 10 van 12 Eerste ... 6789101112 Laatste

Regels voor berichten