Pagina 5 van 9 Eerste 123456789 Laatste
    Jenthe's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Updated!

bicklo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Blender Open source 3D programma.

The Eggenator's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eraser - Bestanden definitief verwijderen (tot maximaal 35 keer met 0llen overschrijven) waardoor het onmogelijk wordt om ze later te recoveren.
    Do what you like, like what you do! :^)

The Eggenator's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ultra Mobile 3GP Video Converter - Goede, gratis video converter
    Do what you like, like what you do! :^)

Zelete's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb hier nog een leuk proggie gevonden:

r2 Studios - Software Startup Delayer (werkt dus ook op 7 zo blijkt).

Als mijn PC boot heb ik direct een hoop software dat automatisch mee start wat dus het gevolg geeft dat mijn HDD volle toeren draait. Als ik dan vlug een Firefox op wil starten om bijvoorbeeld GMail te checken duurt dat redelijk lang.

Nu heb ik alles op een delay gezet met bij de meeste sofware altijd 10 seconden tussen waardoor ik dus vrijwel direct na de Windows desktop komt Firefox kan opstarten.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik gebruik Virtualdub Welcome to virtualdub.org! - virtualdub.org Vroeger om te met m'n videokaart te captureren maar nu niet meer. Nu gebruik ik het om video's te converteren. Ik gebruik ook plugins hiervoor: fccHandler's page (MPEG2, WMV, AC3, FLIC) Van dezelfde voorgaande URL gebruik ik ook de AC-3 ACM codec. Ik gebruik ook de FLV plugin: Moitah.net Ik gebruik ook de directshow plugin, quicktime plugin, MP4 plugin maar ben te lui om deze op te zoeken.

Om vals te spelen met spellekes gebruik ik cheat engine. Cheat Engine

Ik gebruik IZArc IZArc - The Best Freeware ZIP Utility - RAR 7-ZIP UNZIP UNRAR ENCRYPT ISO BIN die verschillende compressie bestanden kan inlezen of schrijven en kan ook IMG en ISO bestanden inlezen en converteren.

DVDFlick DVD Flick gebruik ik om bijvoorbeeld FLV bestanden te laten omzetten naar DVD "formaat".

Ik gebruik CDBurnerXP CDBurnerXP: Introduction and News om DVD te branden.

TeraTerm gebruik ik om m'n router te SSH'en. TeraTerm 3.1.3 - Telnet, SSH2, SSL Client with built in Web Server (Ik gebruik niet graag Putty dat ook gratis is)

Dynamips om m'n cisco in te oefenen: Main Let er wel op dat IOS'en op hun eigen niet gratis zijn

Ik gebruik AVIAddXSubs AVIAddXSubs v9.5 om ondertiteling te incapseleren voor avi's voor Divx speler TV. De website is niet goed toegankelijk, maar je kunt het ook elders downloaden. Er is geen kwaliteitsverlies. Het grote voordeel is dat nu ik de volledige ondertiteling kan lezen op de Divx speler. Een ander voordeel is dat er tot 8 ondertitelingen geincapsuleerd worden.

Subtitle workshop URUWorks - 100% Software Uruguayo gebruik ik om ondertiteling goed te zetten als ze niet kloppen met de film. (ik gebruik wel een oude versie, niet de beta)

Wireshark, Wireshark om netwerkverkeer te analyseren. (kan soms nuttig zijn)

Cacti Cacti: The Complete RRDTool-based Graphing Solution om de hoeveelheid netwerkverkeer in het oog te houden

Mrtg MRTG - Tobi Oetiker's MRTG - The Multi Router Traffic Grapher Zelfde als Cacti maar is geen bloatware

TFTPD32 TFTPD32 : a opensource TFTP server/service for windows : TFTP server TFTP server of client, kan ook dienen als DHCP en syslog server

Sysinternals Windows Sysinternals: Documentation, downloads and additional resources een collectie van professionele hulpmiddelen

Windbg, Driver Developer Resources: Debugging Tools for Windows gebruik ik om minidumps te analyseren.

Clonezilla Clonezilla, gebruik ik om harde schijven de clonen of een image te maken

UltraVNC Ultra VNC : Remote Support Software, Remote Support tool, Remote Desktop Control, Remote Access Software, PC Remote Control, om een computer op afstand over te pakken

Analog X proxy server Network Downloads : Proxy /// AnalogX Lang geleden gebruikt als http en smtp proxy server
    Laatst gewijzigd door Aap; 18 mei 2010 om 00:30

Hell's schermafbeelding
    iTrader
    61 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    PDF Converter - Convert to PDF free with doPDF de betere versie van PDFCreator imo, give it a try
    Intel Core i5 4460 / ASRock B85M-DGS / Kingston ValueRAM - DDR3L - 16 GB / Asus GTX 970 Strix

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Visual Basic - Handig om kleine applicaties te maken , heb er al honderden gemaakt wel wat leren vereist

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De HD Tune link is outdated

Molletje's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Firewall & Antivirus Software Suite - Internet Security | Comodo

Gratis en scoort beter dan ander antivirussoftware (zoals avg,bitdefender en kaspersky).
    #

Mortis2412's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    tunatic : zoekt artiest & titel op van muziek die wordt afgespeeld op uw computer.

Rase's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ventrilo - Voip en communicatie tooltje net als Teamspeak en Mumble.
    Mumble - Voip en communicatie tooltje net als Teamspeak en Ventrilo.

Ultramon - Voor handiger gebruik van 2 of meerdere schermen
    Rainmeter - Om je desktop er beter te laten uitzien.
    ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ

Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    LClock 1.62b

Handig kalendertje voor mensen die nog XP gebruiken. Komt net als in de recentere versie van windows tevoorschijn wanneer je op de klok klikt. Op de screenshots ziet het er lelijk uit maar je kan look én gedrag van klok en kalender volledig naar wens aanpassen --> bijvoorbeeld. Bovendien heb je ook een alarm/reminder-functie

Jimmypop's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    even ook een link posten:

Heel handig om al je programma's bij te houden en te installeren bij een format bijvoorbeeld.

Quick & Easy PC Setup for Windows 7 - Allmyapps
    If you've got a problem and no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...The A-Team.

Marsmillo
    Guest
    Audacity: handig open source cross-platform audio-editor en recorder

Pagina 5 van 9 Eerste 123456789 Laatste

Regels voor berichten