Discussie: draadloos netwerk

iTrader
    0

draadloos netwerk

Lo, kvroeg mij eigenlijk af waarom bestanden delen over een draadloos netwerk zo traag is.. Zeker omdat Windows Taakbeheer zegt dat mijn verbinding maar op + - 22 % werkt.. Verbindingssnelheid is maximum..

kijk screenshot: [img=http://img397.imageshack.us/img397/9320/desktoplj2.th.png]

Of is dit een stomme vraag?
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Als uw router in andere ruimte bevindt is er verlies van 10+- MB per muur en ook het feit vermits je uw router vermoedelijk beveiligd hebt met WEP/WPA waardoor die bestanden geëncrypteerd worden dat het logisch dat héél traag is
    no votes  

ShPonGle's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    bij mij gaat het ook supertraag. het vreemde is dat het ook nog sterk kan variëren. als ik 2 GB kopieer over mn netwerk, duurt dat bvb 83 (!) minuten (24 mb per minuut) tussen 2 pc's met wireless verbinding 'zeer goed' tot 'uitstekend'. doe ik hetzelfde een dag later bvb, dan duurt dat opeens 23 (!) minuten. dit is nog zeer traag (86 mb per minuut), mr enfin ik ben al blij dat het lukt, vroeger viel het soms gewoon uit... in beide situaties is het netwerk idle, dus ben niks anders ah doen op die pc's/netwerk
    no votes  

Regels voor berichten