Pagina 3 van 15 Eerste 123456713 ... Laatste
    Genius's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Zucht, toch niet lol. In begin loopt da goed. Maar na ne minuut loopt da weer voor. Als ik da allemaal moet gaan aanpassen ondertitel per ondertitel ben ik volgend jaar nog bezig.
    The ardent golfer would play Mount Everest if somebody put a flagstick on top

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeneH
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zucht, toch niet lol. In begin loopt da goed. Maar na ne minuut loopt da weer voor. Als ik da allemaal moet gaan aanpassen ondertitel per ondertitel ben ik volgend jaar nog bezig.
    Lees het stukje ivm fps veranderen . Jij moet dat waarschijnlijk veranderen.
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

NapalmBenny.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heeft er iemand ervaring met nero vision???,

2 avi's met een speelduur van +-1,5 uur, is het aangeraden om die op 1 dvd(4,5gb) te zetten, of is het kwaliteitsverlies te groot???????? heeft het eigenlijk wel nut om een filmke van een paar 100mb om te zetten naar 4,5 gig, het is toch niet zo dat je de kwaliteit gaat verbeteren, winst ga je nooit hebben.

Nog guides:
    http://www.weethet.nl/dutch/video_av...tingnerovision
    http://www.divxworld.nl/intro%20divx%20to%20dvd.htm
    Screw you all.

iTrader
    0
    Ach ja, ik gaan bij nero vision blijven, heeft meer qualitysettings, dan bv convertxtodvd, filmmachine, winavi,....

Ge kunt zelfs Dolby Digital AC3 5.1 geluid nemen, de bitrate en quality zelf instellen.

Wel 2 nadelen, prutsen met uw ondertitelingen, want in nero is er geen optie voorzien voor ondertitelingen.
    Er is een size bug, na het converteren, kan de film buiten de grenzen van een dvd liggen, waardoor je de film zelf nog eens moet verkleinen.

Veel progjes met allemaal sterke voor- en nadelen.

/is het eigenlijk wel een goed idee om van stereo naar 5.1 te gaan, die codec kan toch niet weten waar welk geluid moet afgespeeld worden???? Ingewikkeld gedoe allemaal.
    Laatst gewijzigd door NapalmBenny.; 30 augustus 2006 om 01:26
    Screw you all.

iTrader
    281 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NapalmBenny.
    Ach ja, ik gaan bij nero vision blijven, heeft meer qualitysettings, dan bv convertxtodvd, filmmachine, winavi,....

Ge kunt zelfs Dolby Digital AC3 5.1 geluid nemen, de bitrate en quality zelf instellen.

Wel 2 nadelen, prutsen met uw ondertitelingen, want in nero is er geen optie voorzien voor ondertitelingen.
    Er is een size bug, na het converteren, kan de film buiten de grenzen van een dvd liggen, waardoor je de film zelf nog eens moet verkleinen.

Veel progjes met allemaal sterke voor- en nadelen.

/is het eigenlijk wel een goed idee om van stereo naar 5.1 te gaan, die codec kan toch niet weten waar welk geluid moet afgespeeld worden???? Ingewikkeld gedoe allemaal.
    Die 5.1 is useloos he. Als ge een avi met 2 channels hebt, kunt ge nie opeens naar 5.1 gaan he
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii

iTrader
    0
    pfff de meeste progjes zorgen ervoor dat de subtitles mee in de film worden opgenomen, zodat je dus geen aparte selecteerbare subtitles hebt. Enkel filmmachine en avi2dvd kunnen de subtitles apart houden, maar met die progjes kan je maar 1 film toevoegen .

Damn elk progje heeft wel iets, maar geen één dat alles heeft.
    Screw you all.

iTrader
    281 (100%)
    pfff de meeste progjes zorgen ervoor dat de subtitles mee in de film worden opgenomen, zodat je dus geen aparte selecteerbare subtitles hebt. Enkel filmmachine en avi2dvd kunnen de subtitles apart houden, maar met die progjes kan je maar 1 film toevoegen .

Damn elk progje heeft wel iets, maar geen één dat alles heeft.
    http://www.afterdawn.com/guides/arch...ide_page_3.cfm
    Lees dit eerst voor je mijn favo progje afkraakt (converxtodvd)
    USA 2013:

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frado2005
    http://www.afterdawn.com/guides/arch...ide_page_3.cfm
    Lees dit eerst voor je mijn favo progje afkraakt (converxtodvd)
    Hehe idd , ik ga het voorlopig bij convertxtodvd houden, anders word ik zot van al dat vergelijken . (zou nochtans die Cinema Craft Coder wel willen gebruiken )

Moet wel zeggen, dat de films uiteindelijk vrij klein zijn en dat het een heel snel prog is ivglm andere progs. Ik weet niet hoe positief dat eigenlijk is . Een film van 1,5 uur is maar 3,6 gig groot, en dat met High Quality encoding . Medium Quality, in dezelfde film is maar 1,46 gig .

Hier heb je trouwens de volledige pdf manual.

http://download.vso-software.fr/manu...0quality%22%22
    Screw you all.

iTrader
    8 (100%)
    Frado (of andere) ik heb een vraagje

Alles is goed gelukt met uwe tut en ik brand mijne iso met nero (want met portable iso ging dit niet alsook niet met ultra iso). Nu heb ik een paar probleempjes na het branden

1. Dvd in pc/laptop: alles werkt behalve dat er geen dvd menu is en wat ik dus wel degelijk had gemaakt + een startbutton
    2. Dvd in ps2: hetzelfde als hierboven maar heb alleen zwart wit beeld

Iemand een idee?

iTrader
    281 (100%)
    Frado (of andere) ik heb een vraagje

Alles is goed gelukt met uwe tut en ik brand mijne iso met nero (want met portable iso ging dit niet alsook niet met ultra iso). Nu heb ik een paar probleempjes na het branden

1. Dvd in pc/laptop: alles werkt behalve dat er geen dvd menu is en wat ik dus wel degelijk had gemaakt + een startbutton
    2. Dvd in ps2: hetzelfde als hierboven maar heb alleen zwart wit beeld

Iemand een idee?
    Ik gok op een verkeerde regiocode. Bij anydvd, staat hij in Regio 2 ? . Bij mij ston d hij ook eens op R1, en had ook problemen.
    En welke stappen heb je gedaan, zodat je een iso uitkwam?
    USA 2013:

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frado2005
    Ik gok op een verkeerde regiocode. Bij anydvd, staat hij in Regio 2 ? . Bij mij stond hij ook eens op R1, en had ook problemen.
    En welke stappen heb je gedaan, zodat je een iso uitkwam?
    Hij stond bij Anydvd inderdaad op R1, heb het nu veranderd naar R2. En moet het dan in kleur zijn? (kan het momenteel niet uitproberen op tv)

En voor die iso heb ik exact dezelfde stappen gedaan die Tizon heeft uitgelegd bij avi2dvd. Maar ik weet niet of dit kwaad kan. Bij Stap5: Dvd menu heb ik bij deze uitleg
    Als je klaar bent met al je knoppen te maken, vink je aan ‘Use this menu on job’, daarnaast selecteer je ‘1’en daarna klik je op ‘Save Menu’. Als alles goed is krijg je een melding om te zeggen dat alles goed is gegaan.
    Die "1" daadwerkelijk geselecteerd maar nu zie ik dat die "1" ook de naam is van de film. En bij mij was die naam, BHD. Dus moest die "1" dan ook als BHD genoemd worden?

Mvg

iTrader
    281 (100%)
    Hij stond bij Anydvd inderdaad op R1, heb het nu veranderd naar R2. En moet het dan in kleur zijn? (kan het momenteel niet uitproberen op tv)

En voor die iso heb ik exact dezelfde stappen gedaan die Tizon heeft uitgelegd bij avi2dvd. Maar ik weet niet of dit kwaad kan. Bij Stap5: Dvd menu heb ik bij deze uitleg

Die "1" daadwerkelijk geselecteerd maar nu zie ik dat die "1" ook de naam is van de film. En bij mij was die naam, BHD. Dus moest die "1" dan ook als BHD genoemd worden?

Mvg
    Dan moet ge op da +'ke duwen ,en dan zie je ergens staan Tekst: 1 wss.
    Daarop dubbelklikken en aanpassen naar uw keus.
    Ivm R1: dat verschilt per dvdspeler. Bij mij was het zo dat de film na paar minuten volledige freezede, en heel men dvd speler crashte . Zal normaal wel lukken
    *edit: bij mij was dit wel bij het kopieren van een dvd. Niet met werken met convertxtodvd. Maar het is mogelijk dat anydvd ook wat foefelt bij dit proces. K'zou het gewoon uitproberen, en anders de settings in convertxtodvd nog es dubbelchecken.
    USA 2013:

iTrader
    0
    Kunt ge die regiocode niet gewoon helemaal verwijderen?? regio free, anydvd kon dit toch geloof ik.
    Screw you all.

iTrader
    281 (100%)
    Kunt ge die regiocode niet gewoon helemaal verwijderen?? regio free, anydvd kon dit toch geloof ik.
    anydvd doet beveiliging enz weg, t'is dvdshrink die het regiovrij kan maken tijdens het encoden
    USA 2013:

iTrader
    281 (100%)
    Nu heb ik es een vraagske . Eerder in converteren:
    Ik heb een oudere film geencoded met divx 3.11 low motion . Heb een soort codec +- gevonden op divx digest. Ik wil die avi van die divx 3.11 -> xvid . Heb geprobeerd via autogk, maar de codec 3.11 vind ik niet echt terug. Die van divx digest was precies een soort gekraakte versie ofzo .
    Iemand hulp om dit avi'ke te converteren van divx 3.11 ->xvid?
    USA 2013:

Pagina 3 van 15 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten