Discussie: Q: Probs na format

Ceylon's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Q: Probs na format

Hey,

Ik heb juist een format gedaan, en ik zit met enkele problemen. Gewoon instellingen, maar ik weet niet waar ik ze moet veranderen.

1) Mijn toetsenbord springt altijd terug naar qwerty (het is een azerty), waar kan ik die vastzetten ? Drivers fully installed.
    2) Als ik scroll, gaat m'n beeld zo in schokken. Normaal als je scrollt glijd de pagina gewoon naar beneden, maar nu zie je elke keer een nieuw scherm (precies een refresh) als ik scroll. Is verschikkelijk irritant .

Ik ben ook van plan binnenkort nog een format te doen om partities ed. te maken. (dit was eigenlijk een oefening) Maar het probleem is dat ik met 20gig back-ups zit op een partitie. Ik deze naar nergens anders schrijven ofzo, wat kan ik daar dan wel mee doen ? Op 30 cd'kes van 700Mb zetten is niet echt een optie

Thx
    no votes  

LSD-ProZac's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Office geinstalled?

is goed kijken naar de instellingen van uw language-bar (klein blauw vierkantje naast je systray... of anders in de rechterbovenhoek...) dit kan je prob van je keyboard-layout die verandert verhelpen

voor je scherm... goede drivers graka? en voor monitor? refresh rates in orde gebracht??
    "It is not because I act like a retard, I really am one!"
    Now known as Washi Arigato

Volgens mij staat de forumklok op wintertijd
    no votes  

Ceylon's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Sorry dat ik hiervoor een thread moest starten, maar ik was idd vergeten om m'n graka drivers te insteleren.
    Bedankt
    no votes  

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    en voor da qwerty gedoe, als ge in de setup zou kiezen voor nederlands(BELGIE) staat da direct in azerty, anders moet ge in configscherm - toetsenbord - taal dar nederlandsbelgie zetten ende rest WISSEN (geldt ook tijdens setup, of ge wist de rest van talen OF ge zet NL BE ALS STADAARD)
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen
    no votes  

Regels voor berichten