Pagina 6 van 8 Eerste ... 2345678 Laatste
    Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    anyone?
    formerly known as LessThanJake

steam
    psn
    no votes  

protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Nee.
    Bv in photoshop als je iets wilt openen kan je ook snel openen dat je zo een lijst krijgt met de laatst geopende files. Met CrapCleaner verwijderd hij die lijst zodat er niets meer in staat maar je bent niets kwijt van die programma's
    no votes  

ChunWai.'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ik zit nu met een virus op mijn pc en ik krijg het niet weg, er is ook altijd een System Alert Pop-up op m'n bureaublad.. Die krijg ik ook niet weg, als ik Norton Antivirus wil installeren, stopt hij in het midden van de installatie door een fout. Kan iemand me helpen?
    no votes  

iTrader
    0
    Is Advanced Windowscare eigenlijk beetje deftig? Voor iemand die niet veel van computers kent enzo..
    no votes  

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb net de trojan spywarelocked (Spylocked 3.3) binnengekregen. is nogal moeilijk om te verwijderen als je het juiste programmaatje niet vind en de meeste raden aan om in veilige modus virusscans en removal tools te laten lopen. Op een ander forum heb ik een deftig programmaatje gevonden waarmee het makkelijk kan worden uitgewist.

Download: http://home.hetnet.nl/~stefsmeenk/Re...iveXObject.exe

Uitleg: Sla het bestand op je bureaublad op, daarna dubbelklikken.
    Mogelijk start de uninstaller van een rogue scanner op, sluit deze niet af maar laat deze zijn werk doen.

Daarna de PC herstarten en nogmaals RemoveVideoActiveXObject.exe dubbelklikken.

trojan lag eruit in minder dan ne minuut
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!
    no votes  

Godzilla*Akira's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    ik heb outpost geinstalled, maar ik krijg em niet meer weg! uninstall gaat niet, want hij loopt nog. afzetten lukt niet! ook niet met ctrl+shift+del. outpost zelf verhindert dat ik em kan afsluiten!

ontopic, goed geschreven, maar misschien nog eens links checken, want velen zijn nu ofwel betalen of bestaan gewoon weg niet meer.
    Blab labia handtekening.
    no votes  

RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik heb last van een security toolbar 7.1 en mijn homepage is veranderd
    ik heb al reeds spybot gebruikt en alle spyware verwijderd, maar die toolbar blijft staan en die andere homepage ook, toolbar staat niet bij configuratiescherm-software, dus heeft iemand een idee hoe ik die moet verwijderen?

Thx

edit: nvm
    ik heb het programma van Dude87 gebruikt en alles is terug normaal

bedankt
    Laatst gewijzigd door RonnoR; 19 mei 2007 om 15:01
    no votes  

MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark^Wolverine Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik heb outpost geinstalled, maar ik krijg em niet meer weg! uninstall gaat niet, want hij loopt nog. afzetten lukt niet! ook niet met ctrl+shift+del. outpost zelf verhindert dat ik em kan afsluiten!

ontopic, goed geschreven, maar misschien nog eens links checken, want velen zijn nu ofwel betalen of bestaan gewoon weg niet meer.
    mss wat laat maar:

start --> uitvoeren --> msconfig --> opstarten --> vinkje van outpost deselecteren
     iMac 27" late 2015, HP zbook 14" - Xperia Z3 16GB Black
    Sony A35 + Tamron 17-50mm 2.8
    no votes  

Vlad Tepes's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Even hier melden:

Ik heb een trojan gehad genaamd Trojan.Vundon.H, ik kreeg ze niet verwijderd met geen enkele programma die de meeste gebruiken zoals malware bytes, spyware doctor, spyblaster, avira antivirus etc.
    Uiteindelijk na vannalles getest te hebben heb ik Trojan Remover gedownload: Simply Super Software - Trojan Remover
    Een volledig werkende free trial (30 dagen) die mij de trojans verwijderd heeft + heeft hij andere trojans(TDSServ...) gevonden die andere progs niet vonden, echt een aanrader!
    PC: Red Orchestra 2, Natural Selection 2, The Secret World, BO2, Payday The Heist, L4D2
    Xbox360: exsolidus84
    no votes  

TheFuckingDutchman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Gisteren Avira Antivir opnieuw geinstalleerd, omdat Windows het niet registreerde als virus scanner. Na herinstallatie deed windows dat wel.

Ik start net mijn pc op - Staat er ineens Security Tool geinstalleerd; Dat malware programma dat je doet beloven dat je heel veel virussen hebt. Hoe kan ik dat hebben binnengekregen met firewall en een vers geinstalleerde avira anti vir? Of is dat juist een van de problemen?

Ik ben nu mijn pc aan het scannen. Moet ik nog een virus delete programma installeren? Weet iemand een goede? En is Avira een goede virusscanner uberhaupt?
    no votes  

armutye's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Sinds vorige week heb ik een aantal rariteiten op mijn pc. hij markeert willekeurige teksten van internetpagina's in het groen met 2 strepen eronder en als je met de muis erover gaat heeft hij een venster van text enhance 'je maakt kans om iphone te winnen'. Dit begint flink om mijn zenuwen te werken, is er een manier om hier vanaf te geraken?
    no votes  

Vavi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kan iemand mij helpen aub?
    Ik zit nu op mijn macbook maar mijn pc heeft malware te pakken. Ik heb een scherm van de politie die mij vraagd om 100€
    te storten omdat ik iets verkeerd heb gedaan, dat haal ik er uit want het is in het frans.

Nu ik heb gevonden dat het malware is door te googlen. heb eens iets gevonden van een cdtje branden maar die optie heb ik niet. kan iemand mij helpen om mijn pc terug in handen te krijgen? Ik heb Avast er nochtans opstaan en ben al jaren virus vrij.

Alvast bedankt voor de hulp.
    Michael.
    PSN: Vavires
    4067 trophies/ 70plat updated 26/11.
    no votes  

Sparrow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @ Vavi, Die is simpel.

Malwarebytes downloaden en op een stick zetten.

Windows opstarten in Safemode met networking en laat hem maar aan het internet hangen kan geen kwaad.

Malwarebytes installeren (free trail versie is goed genoeg) en laten updaten en dan de grondige scan uitvoeren.

Na een uur of 2 is die afgelopen en heeft hij ales gevonden. Gewoon instructies volgen, rebooten en klaar

Good luck

Het juiste medicijn voor de juiste ziekte. Tip: MalwareBytes voor malware, trendmicro housecall voor virussen.
    no votes  

hashtag's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    In 't vervolg misschien niet in zo'n oude thread posten.

ge kunt malwarebytes ook installeren zonder da op een usb-stick te zetten, en da duurde maar 10 min bij mij om die prul te vinden en te verwijderen
    *
    no votes  

Vavi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    één probleem,

in veilige modus sprong hij ook direct op en kan ik nergens in geraken
    PSN: Vavires
    4067 trophies/ 70plat updated 26/11.
    no votes  

Pagina 6 van 8 Eerste ... 2345678 Laatste

Regels voor berichten