Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste
    lammat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kan iemand mij een site geven dat mijn internet wat rapper gaat (ik download nooit iets) of andere duidelijke tips geven dat mijn internet wat sneller kan gaan want nu gaat het egt traag (ongeveer 20 sec voor een site te openen)
    “Inflation is when you pay fifteen dollars for the ten-dollar haircut you used to get for five dollars when you had hair.”
    no votes  

Venn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lammat
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    kan iemand mij een site geven dat mijn internet wat rapper gaat (ik download nooit iets) of andere duidelijke tips geven dat mijn internet wat sneller kan gaan want nu gaat het egt traag (ongeveer 20 sec voor een site te openen)
    http://www.telenet.be/producten/inte...rnet/snelheid/
    no votes  

KaLi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    partition magic 8.0
    TraLaLaLa
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forceflow
    B.) Opstartprocedure Versnellen:

.[*](WinXP) Als je een grote update gaat uitvoeren, of een illuster programmaatje gaat installerne, maak een systeemherstelpunt aan ... het kost nauwelijks tijd en je kan jezelf een hoop moeite achteraf besparen.

Wat is dat juist?
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forceflow
    [COLOR=blue][u][B]B.)

[*]Als je over een cd-schrijver beschikt, mag je het zeker niet laten om backups te maken. Een bekend programma hiervoor is Norton Ghost , maar het kan ook gewoon met de windows backup tool. (bij WinXP staat die op de cd, en anders te downloaden vanop de microsoft site.). Als je niet over een cd-schrijver beschikt, kan je nog altijd een extra partitie aanmaken en daar regelmatig belangrijke bestanden naar kopiëren.
    Dat van norton is toch niet gratis? Bestaat er eigenlijk iets gratis om zo'n backup te maken, om zo'n image te maken zodat je alles direct kunt terugzetten...?
    no votes  

st3ph3n's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clubje
    Wat is dat juist?
    Er wordt een kopie genomen van alle instellingen en systeembestanden. Wanneer het foutloopt kan je je het herstelpunt terugzetten en zou alles opnieuw moeten werken.

Let wel: je eigen bestanden worden NIET opgenomen in het herstelpunt, maar ze worden ook niet verwijderd wanneer je het herstelpunt terugzet

Steven
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door st3ph3n
    Er wordt een kopie genomen van alle instellingen en systeembestanden. Wanneer het foutloopt kan je je het herstelpunt terugzetten en zou alles opnieuw moeten werken.

Let wel: je eigen bestanden worden NIET opgenomen in het herstelpunt, maar ze worden ook niet verwijderd wanneer je het herstelpunt terugzet

Steven
    ok thx

en hoe maak je zo'n herstelpunt?
    no votes  

st3ph3n's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een herstelpunt maakt u als volgt:
    1. Kies Start >> Help en ondersteuning
    2. Klik op "Wijzigingen ongedaan maken met behulp van Systeemherstel"
    3. Klik op "Een herstelpunt maken"
    4. Klik op "Volgende".
    5. Geef nu een duidelijke beschrijving van het herstelpunt. Windows XP zal automatisch de datum en het tijdstip waarop het herstelpunt gemaakt wordt aan de bestandsbeschrijving toevoegen.
    6. Klik tenslotte op "Maken" om het nieuwe herstelpunt op te slaan.
    http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?id=1477

PS: Zorg ervoor dat je pc virusvrij (en bij voorkeur ook spywarevrij) is, anders wordt het virus telkens opnieuw teruggezet.

Steven
    no votes  

Cyrano.ak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Over firewalls:

Welke is nu eigenlijk de beste? En dan heb ik het niet alleen over veiligheid, maar vooral ook over het feit of hij je pc vertraagt of niet. Zone-alarm heeft de reputatie een goede firewall te zijn maar ik las dat hij nogal bij veel gebruikers de pc enorm belast. Dus welke heeft het beste evenwicht? En hij moet gratis zijn hé.
    no votes  

Zelete's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    voor mijn router heb ik altijd outpost gebruikt, deze firewall zal u hier ook wel aangeraden worden door meerdere personen denk ik...
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Iemand ervaring met de progjes
    'CWShredder' en 'regseeker' ?

Regseeker vind VEEL meer dan regcleaner (regcleaner vind 6 dingen bij mij, en regseeker meer dan 200), mag ik die dan allemaal wegdoen?
    no votes  

wisco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb mij gisteren EasyCleaner geinstalleerd. een gratis programmake wat uw register opkuist , cookies verwijderd, internetgeschiedenis en zo op ruimt.

zo zijn er nog veel programmakes natuurlijk. maar dit is het eerste programmake dat mijn internetgechiedenis VOLLEDIG verwijderd (had 8mb die geen enkel programmake kon verwijderen, zelfs norton niet)

dat heeft rommel gevonden in mijn register waardoor mijne pc opeens veeeel sneller opstart. na regcleaner gerund te hebben had ik easycleaner laten scannen en die vond nog ne hoop nutteloze sleutels

dat vind ne boel nutteloze bestanden. had eerst crap cleaner gerund en daarna easycleaner. en nog vind hem ne hoop nutteloze bestanden.

http://195.241.84.246/zdnet/download...4/EasyClea.exe
    no votes  

Featherfoot's schermafbeelding
    iTrader
    0

Nog enkele tips.

1. : In windows xp is er een bepaalde map genaamd Prefetch. Daarin worden de belangrijkste gedeeelten van toepassingen die u gebruikt op voorhand geladen. Hierdoor wordt de betreffende toepassing een stuk sneller geladen.
    De map Prefetch geraakt na verloop van tijd echter overvol met informatie die niet meer nodig is. Maak deze map regelmatig leeg door gewoon naar windows explorer te gaan en dan in de map windows de map Prefetch te vinden. maak ze leeg en je systeem zal veel vlotter lopen.

2.In windows xp wordt veel gebruik gemaakt van dll bestanden. Ze blijven ook na gebruik nog steeds in het geheugen geladen. Zorg er daarom voor dat ze uit het geheugen worden verwijdert als de toepassing sluit. Ga naar :
    Windows register (start => uitvoeren => regedit) en ga naar de sleutel :
    HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Explorer
    Klik nu met rechts op de sleutel : AlwaysUnloadDll, geef hem de waarde 1.
    Is de sleutel niet aanwezig, kies dan voor bewerken => nieuw => tekenreekswaarde. In het vak waardegegevens dient een 1 te staan.

Greetz,
    FeatherFoot
    [SIZE="2"][COLOR="Orange"]Myspace[/COLOR][/SIZE]
    no votes  

El Di@bLo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Featherfoot
    1. Maak deze map regelmatig leeg door gewoon naar windows explorer te gaan en dan in de map windows de map Prefetch te vinden. maak ze leeg en je systeem zal veel vlotter lopen.

Greetz,
    FeatherFoot
    Moogde dienen layout file ook deleten?
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

-Albert Einstein-
    no votes  

Pagina 3 van 8 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten