IceruS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Win 10 profiel corrupt.

Heren,

Vandaag een lastig probleem gehad (en terug opgelost). Mijn win 10 profiel was blijkbaar corrupt geworden.
    Hierdoor kon ik niet meer op mijn normaal profiel gaan. Na wat google werk en wat fixes te proberen (zonder succes). Een nieuw profiel aangemaakt en alles is terug OK.
    Ben hier toch enkele uren mee zoet geweest.
    Mijn win 10 profiel is niet gekoppeld aan een microsoft account.
    Ik vraag mij af, als ik mijn profiel aan een microsoft account link, of mijn profiel dan volledig in de cloud zit? Waardoor het niet meer corrupt kan worden zou ik denken.
    Op google kan ik geen concreet antwoord terug vinden op mijn vraag. Misschien weet hier iemand het wel .

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Neen, dat zit niet volledig in de cloud. Uw microsoft profiel wel, uw lokaal profiel niet. Dus lokaal kan alles nog in de soep draaien. Het enige is dat met een windows account sommige settings automatisch weer worden ingesteld als ge uw profiel verwijdert en met dezelfde account aanmaakt. Denk bijv. achtergrond of mails in de mail-app, de link naar uw one-drive. Maar windows zelf kan nog steeds crashen.
    Laatst gewijzigd door Tonerider; 6 april 2020 om 17:36

IceruS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Neen, dat zit niet volledig in de cloud. Uw microsoft profiel wel, uw lokaal profiel niet. Dus lokaal kan alles nog in de soep draaien. Het enige is dat met een windows account sommige settings automatisch weer worden ingesteld als ge uw profiel verwijdert en met dezelfde account aanmaakt. Denk bijv. achtergrond of mails in de mail-app, de link naar uw one-drive. Maar windows zelf kan nog steeds crashen.
    Ok top bedankt voor de info.

Deze topic mag afgesloten worden!

Regels voor berichten