iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Prijs Office (Word, Excel, Powerpoint)

Hallo,

ik vraag me af hoeveel een pakket Office nu eigenlijk kost.
    Gisteren installeerde ik een nieuwe laptop en tijdens de opstart vroeg men mij plots als ik Office wilde gebruiken. Het kon 1 maand gratis gebruikt worden en erna betaalde ik 99 euro voor 1 jaar.

Mijn broer zoekt momenteel ook een Office-pakket voor zijn dochter en vond bv op onderstaande url een pakket voor éénmalig 24,99 euro.
    https://gigalicense.com/product/offi...-en-studenten/

Wel een gigantisch verschil: 1x 25 euro betalen of jaarlijks 99 euro.

Mvg,
    Peter.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hmm, nog eens goed gekeken want ik had een printscreen gemaakt op de laptop toen het bericht verscheen.

Voor die 99 euro/jaar krijg je 1 TB aan OneDrive-cloudopslag, wat het grote verschil al enigszins verklaard.
    Soit, dan wordt het wsl een pakket van éénmalig 25 euro want ik heb een betaalbare cloudopslag met mijn eigen NAS.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    edit

Die 365 is jaarlijks te betalen, anders kan je niets gebruiken van het office pakket. Je krijgt ook maandelijks 60 min. gratis belminuten voor Skype. Een ander voordeel is dat je dezelfde key voor max 5 andere gebruikers kan gebruiken (dus je familie) keys zijn te gebruiken voor PC/Mac en smartphones/tablets.

Dus als je dat echt gebruikt of wil gebruiken kan je dat zeker overwegen, indien niet, zou ik gewoon op Ebay kijken.

Mijn key heb ik daar 3 jaar geleden gekocht en werkt nog altijd.
    Laatst gewijzigd door Exit; 28 september 2019 om 22:24
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Regels voor berichten