iTrader
    1 (100%)

Scarlet WiFi bridge en decoder

Hallo,

Ik heb een probleem bij het installeren van mijn decoder met WiFi -bridge bij Scarlet.
    Beneden heb ik een modem, een decoder en een WiFi bridge. Boven heb ik een decoder en nog een WiFi bridge. Alles zou draadloos moeten werken. Het internet zelf werkt perfect maar om 1 of andere reden vind mijn tv boven geen signaal.( wel internet) Ik heb de 2 WiFi bridges gesynchroniseerd met elkaar en de modem.
    De decoder boven heb ik aan de tv gekoppeld met een HDMI kabel. Ik heb ook nog een ethernet kabel, moet deze ook nog ergens tussen gezet worden boven?

Sorry maar ik ben daar allemaal zo niet in thuis en blijkbaar verwachten ze bij Scarlet dat je dit allemaal zelf oplost, kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Als je die decoder draadloos wil connecteren met het netwerk zal je die moeten aansluiten op zo'n wifi-bridge. Draadloze module zit er niet in.

Waarom heb je nog eens een wifi-bridge beneden? De modem kan dit zelf ook uitzenden, dus in principe moet je gewoon 1 wifi-bridge aan de decoder aansluiten en synchroniseren met de Wifi van de modem d.m.v. de WPS knop.

Zie wel dat die bridge ofwel op station staat voor enkel te ontvangen of auto voor ook uit te zenden. Zodat je een groter netwerk kan creëren.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Regels voor berichten