iTrader
    0

Office 365 Home - Outlook start niet op - foutmeldingen (please help?)

Hallo,

Ik heb een vervelende situatie met Outlook 2016 en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik heb Office 365 Home (voor 5 gebruikers/gezinsleden) gekocht.
    Bij mij werkt alles perfect maar wanneer ik Office installeer bij een gezinslid werkt Outlook niet.
    Bij het opstarten van Outlook (bij het gezinslid) krijg ik volgende foutmeldingen:

'Aanmelden met Outlook is niet mogelijk. Controleer of u verbinding hebt met het netwerk en of u de juiste server en postvaknaam gebruikt. In de informatieservice Microsoft Exchange in uw profiel ontbreekt vereiste informatie. Pas het profiel zo aan dat u de juiste informatieservice gebruikt.'

Na het 'doorklikken' van deze foutmelding krijg ik volgende foutmelding:
    'Er is een urgent tekort aan systeembronnen. Sluit een of meer vensters'

Na het 'doorklikken' van ook deze foutmelding verschijnt er nog een volgende (en laatste) foutmelding:
    'Kan Microsoft Outlook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet openen.'

Wel lastig natuurlijk dat ik 99€ heb betaald en de dienst niet werkt.. :-(
    Misschien interessant om te weten dat de laptop (van het gezinslid) zich niet op mijn internet bevind, maar apart woont op een andere locatie.
    Ik heb ook de stappen doornomen om onze microsoft accounts te koppelen. Dus beide accouts zijn gelinkt.
    Alle andere applicaties zoals Word,Excel,.. werken wel. Het probleem is dus enkel outlook.
    Ik heb op de de laptop (van gezinslid) de oude Office 2007 verwijderd vooraleer de nieuwe Office 365 te installeren.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen dit probleem op te lossen.
    Zou jullie eeuwig dankbaar zijn.
    Op hoop van zegen...

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    tekort aan systeembronnen als foutmelding, zeg je? wat zijn de specs van de laptop? geheugen, cpu,

Waar dat de laptop zich bevindt maakt niet uit, zolang hij maar internet heeft. Dus controleer dat alvast.

- Zorg dat windows up to date is.

- Controleer of het email-adres geactiveerd is door via je browser naar je postvak te gaan: https://outlook.office365.com/ Het kan zijn dat je paswoord nog ingesteld moet worden.

- Maak het profiel opnieuw aan: druk hiervoor op je toetsenbord op windows-toets + r, typ outlook.exe /profiles, druk op opties -> new -> volg de stappen -> set het als default/standaard.

iTrader
    0
    Hallo,

Bedankt voor uw reactie. Probleem is opgelost na onderstaande uit te voeren.

Maak het profiel opnieuw aan: druk hiervoor op je toetsenbord op windows-toets + r, typ outlook.exe /profiles, druk op opties -> new -> volg de stappen -> set het als default/standaard.

Het standaard outlook profiel gaf foutmeldingen, maar na een nieuw profiel aan te maken start hij probleemloos op.

Alvast bedankt voor uw hulp en snelle reactie!

Grtz.

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Distri Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hallo,

Bedankt voor uw reactie. Probleem is opgelost na onderstaande uit te voeren.

Maak het profiel opnieuw aan: druk hiervoor op je toetsenbord op windows-toets + r, typ outlook.exe /profiles, druk op opties -> new -> volg de stappen -> set het als default/standaard.

Het standaard outlook profiel gaf foutmeldingen, maar na een nieuw profiel aan te maken start hij probleemloos op.

Alvast bedankt voor uw hulp en snelle reactie!

Grtz.
    graag gedaan.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Als een terzijde, je betaalt voor O365 eh, je kan die hun support bellen. Niet om te zeggen dat je het niet hier kan vragen, maar laat ze gerust werken voor hun geld.
    *** Also sprach Zarathustra ***

Regels voor berichten