Boing's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Anthem, can it be saved?

Wie speelt er nog de game '' Anthem ''. Of denkt eraan deze te kopen of zelfs terug te keren?

Kan de game overleven of ziet het er echt somber uit? Veel negatieve reviews en commentaren hebben de game zeker geen goed gedaan.

Een veel belovend concept, maarja...
    Ondertussen ook veel spelers afgehaakt...

Nieuwe update belooft verandering...

Wat denken jullie?
    Keep it co-op!
    Boing co-op Gaming @Youtube:
    https://youtu.be/eCpxSedzplY

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik heb het getest van zodra het uitkwam, ik ben zelfs niet tot het looten geraakt, ik had een mouse stutter probleem die blijkbaar zeer gekend was en tot voor kort was dit nog steeds niet gefixt.

jammer dat een AAA game dit niet kan waarmaken.
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    de zoveelste boring looter shooter wannabe mmo.

nope.

Boing's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb deze game in de gaten gehouden sinds de aankondiging. De telleurstellende reviews en video's hebben mij toch / gelukkig / doen wachten met kopen tot hij nu gezakt was in prijs.

Gekocht op ps4, Dag 1 had ik connection problems, Dag 2 zat ik vast in de freemode. Dit na de nieuwe update.

Het lijkt somber, maar ik heb hoop, somehow 😅😅
    Keep it co-op!
    Boing co-op Gaming @Youtube:
    https://youtu.be/eCpxSedzplY

KoeKaTsJoE's schermafbeelding
    iTrader
    45 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb het ook gespeeld vanaf dag 1. Goed mee geamuseerd dat wel. Eens max level zooooo ongeloofelijk boring.

Voor een mmo had ik toch verwacht dat er iets of wat te doen ging ging eens je max level waart. In plaats dat het spel toen zou moeten beginnen... is het voor mij gestopt.

ben na 2 weken gestopt om het na x aantal maanden, na enkele updates nog eens op te starten maar er was amper iets veranderd.

De mensen die het vergelijken met destiny krijgen altijd naar hun voeten... , maar dat was echt 10 keer beter.
    Suzuki Gsx-r 600 K8: Picture (sold)
    yamaha r6 2019 new
    Origin: koekatsjoe1

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boing Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wie speelt er nog de game '' Anthem ''. Of denkt eraan deze te kopen of zelfs terug te keren?

Kan de game overleven of ziet het er echt somber uit? Veel negatieve reviews en commentaren hebben de game zeker geen goed gedaan.

Een veel belovend concept, maarja...
    Ondertussen ook veel spelers afgehaakt...

Nieuwe update belooft verandering...

Wat denken jullie?
    Wat 'k denk dat 'k gewoon ea verder ga boycotten. Is duidelijk dat die mannen geen passie hebben om kwaliteitsvolle games te maken, maar dat ze games willen maken zonder enige wat moeite en toch dik willen cashen.

Zie je aan uitspraken van mensen die de leiding hebben, dat zogezegd onze fout is omdat we te hoge verwachtingen hadden. En nog tal van die lompe uitspraken

Je ziet dit ook hoe ze omgaan met microtransacties, nu gaan ze dit surprise boxes noemen. Ook hun manier hoe ze kijken naar single player games vind 'k verschrikkelijk.

Nee is echt een studio die verblind is door het grote geld, passie om echt een grote blockbuster game te maken is daar echt ver zoek. Dat is mijn mening en denk als 'k zo afga op veel internet commentaren dat ea wel echt veel van pluimen heeft verloren de laatste paar jaar

Nu ze moeten ook niet echt al teveel moeite doen om financieel rond te komen, ze hebben praktisch gratis geld met hun fifa franchise

Voor anthem had 'k al geen hoop, en als je ziet hoe vlug de playerbase zakt en hoe stil de ontwikkelaars zijn. Dan raad 'k je aan om het spel zo vlug mogelijk te verkopen als je een disc versie hebt. Echt een spel die zeker geen jaren meer gaat meegaan, daar ben 'k echt overtuigd van

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Can it be saved?
    Ja maar dan moet Bioware echt alles doen om het te saven, meer communicatie, meer luisteren naar de mensen, bugs herstellen, MEER CONTENT.

Geloof ik dat het gered kan worden?
    Eerlijk gezegd, niet meer, hun communicatie is stil gevallen, roadmap is niet meer online, hun content is nu al in vertraging, game is 5 maanden uit enigste van content dat gekomen is, is een nieuwe stronghold en ze gaan nu pas starten met cataclysm...
    jammer maar tis zo, zeker als je bedenkt dat de core gameplay echt wel zeer goed is, gevechten, vliegen dat zit zeker goed.

Reden waarom het zo suckt

Anthem idee ontstond in 2012, van 2012 tot 2018 was er geen zak gedaan aan de game buiten brainstormen wat er moest gedaan worden.
    game ging in volle productie in 2018, mensen bij Bioware wisten niet eens wat Anthem was tot ze de video op E3 zagen.
    zwaar mis-manage van Bioware (als je het al niet hebt gelezen: https://kotaku.com/how-biowares-anth...ong-1833731964)

Game werd gemaakt door Bioware Edmonton die normaal gezien altijd klassiekers uitbrachten....
    Het wordt nu beheerd door Bioware Austin en zij sleutelen eraan verder maar volgens mij is het gewoon een zeer kleine crew die eraan werkt als je ziet wat ze uitbrengen....

iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Anthem net aangkocht (vorige week). Eerlijk gezegd vindt ik de game lang zo slecht nog niet, toch niet zo slecht als de reviews beweren.
    Heb deze aangekocht om samen met m'n zoon te mulitplayeren en heb er tot nu toe toch al fun mee gehad, nu moet ik wel zeggen dat ik geen ervaring heb met looter shooters (is de eerste die ik speel) dus was ook niet biased en kon niet vergelijken met andere games in het zelfde genre.
    Ik heb er nog maar een dertig tal uren insteken (main quest is helaas reeds al voorbij), maar tot nu toe fun genoeg om nog effe door te spelen. Voor de prijs die ik betaald heb (15euro) heb ik tot nu toe geen klagen (0,5 euro per uur fun).
    Het enige euvel tot nu toe zijn de herhaaldelijke crashes op een van m'n configuraties. Eigenaardig genoeg altijd gedurende de eertste 15 min, een 3tal crashes, daarna stabiel voor uren.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De core gameplay (als alles werkt zoals het hoort) is echt heel goed. En veel boeiender dan vele andere lootershooters, door de combinatie van gunplay, special moves én het vliegen dat echt deel uitmaakt van de gameplay en niet gewoon een transport gimmick is.

Maar daarrond zat er zoveel fout dat enkel een total makeover hier nog verandereing in kan brengen.
    Maar liever een gehele overhaul binnen een jaar dan de huidige toestand uit te breiden met updates en dlc's want de game zit in een te diep dal.
    PSN: Rurouni1560

Tags for this Thread

Regels voor berichten