Bekijk resultaten enquête: Welke champion is jouw favoriet?

Aantal stemmers
61. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bangalore

9 14,75%
  • Bloodhound

5 8,20%
  • Caustic

1 1,64%
  • Gibraltar

7 11,48%
  • Lifeline

22 36,07%
  • Mirage

3 4,92%
  • Pathfinder

9 14,75%
  • Wraith

5 8,20%
Pagina 4 van 13 Eerste 12345678 ... Laatste

Discussie: Apex Legends

iTrader
    0
    Wie doet dit spel ook heimwee krijgen naar Unreal Tournament ?
    Remake please !

Sakiko's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    nick: Yoltrax

Iedereen hier toegevoegd, dus als je request ziet..

BelgianWolf's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gpukekopen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben geen twitch/streamviewer, heb wel wat beters te doen dan naar mongolen te kijken die een spel spelen.

Maar in de youtube beelden van Shroud is het overduidelijk dat hij radarhack gebruikt en met momenten een customized "smooth" aimbot activeert. De instant mouse movement switches op het moment zijn target dropt, of wanneer hij de voorlaatste kogel in z'n magazijn de killing blow doet waarop instantly er een 180° turn is en de laatste kogel naar een target wordt afgevuurd dat zich gewoon afzijdig hield. Het verschil is dat hij de dure 10.000 $ custom hacks gebruikt ipv de simpele hacks. Die jongen verdient geld door te streamen, en hoe zorg je voor meer viewers en dus meer geld? Juist ja, door met hacks multi kill sprees te halen.

Zodra de onmogelijke momenten eraan komen, komen zijn mousehand movements zelfs nog niet bena overeen met wat er op zijn scherm gebeurtt. Ik heb persoonlijk AI "smooth aimbots" al geprobeerd, en die hacks zijn volledig gefixeerd om je "legit" te laten lijken. Je hoeft ook helemaal geen ESP of wallhack te gebruiken, een simpele radarhack is voor een pro genoeg en die verneukt je natuurlijk talent niet.
    Ok , deze vind ik persoonlijk wel grappig .
    Verder ga ik daar ook niet op ingaan. Shroud komt van tournamentplay. Ik betwijfel eerlijk gezegd dat hem zou hacken.
    Ma bon. xD

iTrader
    10 (100%)
    Kunnen we hier geen Polleke bij aan de post hangen?
    Wil wel eens weten wat de favoriete characters zijn tot nu toe?

Bij mij in Top 3 momenteel :
    Bloodhound
    Bangalore
    Lifeline

Eens ik de points heb is het tijd voor Caustic denk ik

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Ik ben geen twitch/streamviewer, heb wel wat beters te doen dan naar mongolen te kijken die een spel spelen.

Maar in de youtube beelden van Shroud is het overduidelijk dat hij radarhack gebruikt en met momenten een customized "smooth" aimbot activeert. De instant mouse movement switches op het moment zijn target dropt, of wanneer hij de voorlaatste kogel in z'n magazijn de killing blow doet waarop instantly er een 180° turn is en de laatste kogel naar een target wordt afgevuurd dat zich gewoon afzijdig hield. Het verschil is dat hij de dure 10.000 $ custom hacks gebruikt ipv de simpele hacks. Die jongen verdient geld door te streamen, en hoe zorg je voor meer viewers en dus meer geld? Juist ja, door met hacks multi kill sprees te halen.

Zodra de onmogelijke momenten eraan komen, komen zijn mousehand movements zelfs nog niet bena overeen met wat er op zijn scherm gebeurtt. Ik heb persoonlijk AI "smooth aimbots" al geprobeerd, en die hacks zijn volledig gefixeerd om je "legit" te laten lijken. Je hoeft ook helemaal geen ESP of wallhack te gebruiken, een simpele radarhack is voor een pro genoeg en die verneukt je natuurlijk talent niet.
    Utah Jazz

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianWolf Bekijk bericht
    Ok , deze vind ik persoonlijk wel grappig .
    Verder ga ik daar ook niet op ingaan. Shroud komt van tournamentplay. Ik betwijfel eerlijk gezegd dat hem zou hacken.
    Ma bon. xD
    Zou ook telkens insta de hacks moeten hebben van elk spel, want hij schiet redelijk rap direct raak.
    Utah Jazz

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0

edit: ik zal toch maar iets bijdragen.
    Het klopt inderdaad dat streamen ondertussen Shroud zijn job is, net daarom kan hij het zich niet veroorloven om cheats te gebruiken. Als dat zou uitkomen is hij zijn geloofwaardigheid en volgers namelijk kwijt. Moest hij cheats gebruiken zouden de haters daar zo snel ze konden ook het bewijs van op tafel leggen.
    Ik ben Silvio niet.

Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    0

Bloodhound
    Bangalore
    Lifeline

Wraith is er bij mij ook dikwijls bij!

Het is eens tijd om met mensen van hier te spelen, ik ben die randoms echt al beu!
    Currently playing: Anthem | Apex Legends

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wraith is mijn liefje. Met die dikke (Gibraltar) speel ik ook wel graag omdat hij een Winston bubble heeft, en dat voelt vertrouwd aan voor mij :-)

Ben het ook wat beu met randoms. Hoewel er vaak wel erg goede teams zijn, is het enorm frustrerend als je zelf 6 kills hebt, tegen het allerlaatste team nipt het onderspit moet delven, om dan op het statistieken scherm te zien dat je teamgenoten respectievelijk 46 en 29 damage hebben gedaan...
    Laatst gewijzigd door Proto; 2 april 2019 om 20:01
    Ik ben Silvio niet.

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elronaldo Bekijk bericht
    Wie doet dit spel ook heimwee krijgen naar Unreal Tournament ?
    Remake please !
    Idd! Nu je het zegt .. zelf nog niet aan gedacht maar ik zie ook gelijkenissen, misschien daarom dat ik het ook zo top vind!

Bloodhound
    Bangalore
    Lifeline

Wil ik wel doen! En dan met de tijd eens veranderen van poll.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mixhell Bekijk bericht
    Wraith is er bij mij ook dikwijls bij!

Het is eens tijd om met mensen van hier te spelen, ik ben die randoms echt al beu!
    Ik ben ook op het punt dat met randoms spelen te vaak voor frustratie zorgt. Waarom is het nodig om élke keer onmiddellijk te droppen van zodra je kan? En dan liefst nog zo snel mogelijk afscheuren van de groep om solo te spelen .. not the point of the game!
    Gisteren ne random met de robot, we komen in een gevecht, met twee zijn we knocked door een enemy team (ze waren superlow) en als ik in spectate zit, zit die kerel daar hoog en droog te campen op z'n dooie gemak. Tja, dit is natuurlijk geen CS:GO of PUBG hèèèè.

Tis ook wel zo dat inderdaad iedereen rap beter wordt in dit spel!

Conclusie: voeg me maar allemaal toe he.
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Bedankt voor dit topic pie-jie, het shooters forum zit weer in zijn hoogdagen!
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

iTrader
    0
    Zal hier vanavond iedereen zijn Origin ID toevoegen, want ben de randoms ook een beetje beu (niet dat ik zoveel beter ben dan de gemiddelde random) en mijn huidige vriendekring is nog niet massaal aan het overstappen. Het zou ook eens leuk om niet constant het engels of hollands door mijn headset te horen. Heb me ook de Discord gevonden dus daar zal ik ook af en toe eens polsen.

Voeg me gerust toe als je een non try hard potje wilt gamen. Origin ID: Zv0nmirus

iTrader
    10 (100%)
    De randoms zijn vaak een chanceke om mee te krijgen. Maar ik heb daarstraks toch weer met een randomteam ne win gehaald dus tis echt niet onoverkomelijk. MAAAR als ge met 3 bent is het wel vaak toffer. Dan kunde teminste callen EN ge krijgt reactie weet ge . Zolang ge dan ni op mekaar gaat vitten is het voor mij goed. Een game die ge verliest is niet persée ne slechte match en dat vergeten er vaak denk ik bij zulke games.
    Ik heb dat persoonlijk bij Apex minder. Waarom? Ik denk vooral omdat als ge dood bent. Der een hoop bestaat dat u teammates u nog terughalen via beacons. Allesinds.

Ik weet niet hoeveel van jullie de 9lives discord gebruiken. Ik ga mij der straks is bij aansluiten. mss kunnen we zo makkelijk nog communicatie opstarten ook

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    ik maak wel veel calls en spreek ook gewoon tegen men team. Helpt wel en ook voor als ze bv een bepaald type wapen zien dat je wil dat ze hem pingen.
    Heb wel al heel vriendelijke randoms in men team gehad. Dat ze niet allemaal even goed zijn klopt, maar ben ook nog lerende. Worstel enorm hard voor men muis goed te controleren.
    Long range al wat je wil, close range met dpi van 500 en sens van 1.5 is het wat moeilijker. Heb het nu naar 3 gedaan en eens zien wat dit gaat geven.

Binnen 2 maand heb ik wel men grote desk terug, dan ga ik eens zien voor large muismat.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    60 (98%)
    Voeg maar toe nonaN001 op pc
    Edit: Iedereen toegevoegd :-)
    Laatst gewijzigd door lazytjen; 17 februari 2019 om 12:03

Pagina 4 van 13 Eerste 12345678 ... Laatste

Regels voor berichten