Bekijk resultaten enquête: Welke champion is jouw favoriet?

Aantal stemmers
61. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bangalore

9 14,75%
  • Bloodhound

5 8,20%
  • Caustic

1 1,64%
  • Gibraltar

7 11,48%
  • Lifeline

22 36,07%
  • Mirage

3 4,92%
  • Pathfinder

9 14,75%
  • Wraith

5 8,20%
Pagina 3 van 13 Eerste 1234567 ... Laatste

Discussie: Apex Legends

Jimz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Check signature
    Twitch.tv/Sumtinwon // Find me on 9Lives Discord or pm for My discord.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Origin: Zennesations

Pas overgestapt naar pc van Xbox dus is nog even wennen. Zalig spel om te spelen.
    Laatst gewijzigd door senne_xd; 14 februari 2019 om 23:01

Mike's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door senne_xd Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Origin: Zennesationsss

Pas overgestapt naar pc van Xbox dus is nog even wennen. Zalig spel om te spelen.
    Idem add me maar

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

iTrader
    141 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook sinds een paar dagen aan het spelen & wel zin om samen te spelen! Origin: EilandGlorieONE (PS: ik heb al een paar mensen een vriendschapsverzoek gestuurd)

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net iedereen toegevoegd !
    Moest ik iemand vergeten zijn, add me maar ! FragDAnvers
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q, AOC U2790PQU
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gpukekopen Bekijk bericht
    Apex Legends zal snel ten onder gaan door rage hackers. De gebruikte anticheat is waardeloos.
    Hacks zijn al volop beschikbaar.
    10 matches gespeeld en 4 keer al spelers tegengekomen die op 2 seconden tijd 5+ man neerknalt met aimbot.

Succes!
    Ze wetent
    Utah Jazz
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gpukekopen Bekijk bericht
    Apex Legends zal snel ten onder gaan door rage hackers. De gebruikte anticheat is waardeloos.
    Hacks zijn al volop beschikbaar.
    10 matches gespeeld en 4 keer al spelers tegengekomen die op 2 seconden tijd 5+ man neerknalt met aimbot.

Succes!

Al 50 uur gespeeld en nog geen hacker tegengekomen. Er zijn er uiteraard wel en in een f2p game meer maar hopelijk doen ze er iets aan. Anticheats lopen altijd achterop, daar valt nu eenmaal niets te doen. Hopelijk een soort van trust systeem/mm, hardware bans ...

Heb je ze door te speccen zien aimbotten want 4 in 10 matchen, die toevallig u nog eens killen lijkt me wel heel veel pech? Want kills komen maar in killfeed als heel het squad doodvalt dus 5-6 kills direct na elkaar in killfeed door dezelfde speler is niet ongewoon.

In ieder geval is mijn ervaring alleen maar positief, zelden zo verrast geweest door een game, buiten 3 of 4 crashes in totaal en afentoe wat server lag heb ik zelden een game gezien dat zo vlot gereleased is, polished is en eigenlijk amper zwakke punten heeft en ook nog eens super fun is.
    Recedite, Plebes

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heh, hacker. Omdat ze beter schieten zijn het niet perse hackers he.

Kijk naar shroud of drdisrespect ofzo, die manne hale 20 tal kills in een map. Ook hackers?
    --Because I can--

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht

Kijk naar shroud of drdisrespect ofzo, die manne hale 20 tal kills in een map. Ook hackers?
    Of Dizzy, 18 jaar god aim. Nog iets beter als Shroud in men ogen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Gdwtje's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heeft er iemand ook last van pc crashen door deze game ?
    Who Controls The Media , Controls The Mind.
    PSN: GDWtje
    Steam: Gdwtje

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gdwtje Bekijk bericht
    Heeft er iemand ook last van pc crashen door deze game ?
    Heb je toevallig een 20 reeks van nvidia ? Veel mensen hebben last ermee en een rollback naar vorige drivers zou helpen.
    Als je geen 20 reeks hebt dan zou ik het niet weten, heb nog geen 1 crash ervaren in deze game.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Gdwtje's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Heb je toevallig een 20 reeks van nvidia ? Veel mensen hebben last ermee en een rollback naar vorige drivers zou helpen.
    Als je geen 20 reeks hebt dan zou ik het niet weten, heb nog geen 1 crash ervaren in deze game.
    heb een 1070 reeks , het was een blue screen , heb nu wat veranderingen gedaan in the options en nu had ik geen crash meer ik hoop dat het weg blijft , het is zo lang geleden om met zo fast paced shooter te spelen maar wel tof.
    Who Controls The Media , Controls The Mind.
    PSN: GDWtje
    Steam: Gdwtje

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeLz Bekijk bericht
    Al 50 uur gespeeld en nog geen hacker tegengekomen. Er zijn er uiteraard wel en in een f2p game meer maar hopelijk doen ze er iets aan. Anticheats lopen altijd achterop, daar valt nu eenmaal niets te doen. Hopelijk een soort van trust systeem/mm, hardware bans ...

Heb je ze door te speccen zien aimbotten want 4 in 10 matchen, die toevallig u nog eens killen lijkt me wel heel veel pech? Want kills komen maar in killfeed als heel het squad doodvalt dus 5-6 kills direct na elkaar in killfeed door dezelfde speler is niet ongewoon.

In ieder geval is mijn ervaring alleen maar positief, zelden zo verrast geweest door een game, buiten 3 of 4 crashes in totaal en afentoe wat server lag heb ik zelden een game gezien dat zo vlot gereleased is, polished is en eigenlijk amper zwakke punten heeft en ook nog eens super fun is.
    Ik had het meer op het feit dat het idd een free 2 play rage + closet hacker feestje gaat zijn.
    Mijn survival rate is redelijk hoog en ik blijf toch wel 80%+ van m'n matches bij de laatste 3 teams over die nog in leven zijn, en dan is het ook logisch dat ik meer dan de gemiddelde mens hackers tegenkom tegen het einde van de match.
    Er hoeft maar 1/60 hacker rond te lopen en 't is in feite al om zeep. Bij andere games valt het nog mee aangezien er minder spelers per macth zijn en je procentueel minder kans hebt om er 1 in uw match te hebben.

Trouwens ik heb het hier over "downs" en "headshot-delete instances"

Cheats zijn big business geworden en 10x erger dan da'k me cs 1.0 - 1.6 gewoon was.

Nog maar 1x iemand gespecced nadat die m'n team me 3 headshots op 2 seconden neer rakt, was pure ESP + aimbot toen die dan het laatste team neervlamde.

Dus nja. Zal fun voor ff zijn en dan prolly terug van m'n hdd zwieren.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Btw, als je last hebt van crashes, switch naar Borderless, Da's de enigste optie die het crashen volledig heeft gestopt.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht

Ik ben geen twitch/streamviewer, heb wel wat beters te doen dan naar mongolen te kijken die een spel spelen.

Maar in de youtube beelden van Shroud is het overduidelijk dat hij radarhack gebruikt en met momenten een customized "smooth" aimbot activeert. De instant mouse movement switches op het moment zijn target dropt, of wanneer hij de voorlaatste kogel in z'n magazijn de killing blow doet waarop instantly er een 180° turn is en de laatste kogel naar een target wordt afgevuurd dat zich gewoon afzijdig hield. Het verschil is dat hij de dure 10.000 $ custom hacks gebruikt ipv de simpele hacks. Die jongen verdient geld door te streamen, en hoe zorg je voor meer viewers en dus meer geld? Juist ja, door met hacks multi kill sprees te halen.

Zodra de onmogelijke momenten eraan komen, komen zijn mousehand movements zelfs nog niet bena overeen met wat er op zijn scherm gebeurtt. Ik heb persoonlijk AI "smooth aimbots" al geprobeerd, en die hacks zijn volledig gefixeerd om je "legit" te laten lijken. Je hoeft ook helemaal geen ESP of wallhack te gebruiken, een simpele radarhack is voor een pro genoeg en die verneukt je natuurlijk talent niet.

Pagina 3 van 13 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten