iTrader
    0

Question GAMING CHAIR = BETTER AIM ???

hey iedereen

ik ben sinds vorige zomer beginnen gamen, vooral csgo enz en ik was redelijk goed (vaak top 3 in deatmatch), dus ik dacht om zo een team te jionen. de teamcoach vertelde mij dat ik beter een gaming chair zou hebben, want dat zou voor betere aim zorgen..
    is dit waar???
    en welke gaming chair zou ik dan moeten nemen? er zijn er zoveel

Vriendelijke grotjes greetsniper2005
    no votes  

strijkkeiZer?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    sowieso niet op besparen!

maar je aim gaat vooral beteren door gemiddeld 8-10u per dag te oefenen in deathmatch!
    Zorg dus zeker dat je aan dit aantal uur per dag zit, stop met andere dingen in je leven! vrienden, school, werk of vrouwen zijn vanaf dit moment bijzaak.
    Tenminste als je ver wilt raken in de scene, het talent bezit je overduidelijk(aangezien je top 3 in deathmatches haalt), nu nog de discipline!

Mag ik toevallig ooit is met je meespelen? ik sta gemiddeld halverwege het scoreboard bij deathmatch, maar dit is zonder gamingchair of gamingmuis(ik speel momenteel op mijn laptop die ik van mijn broer heb gekregen, die zei me dat een touchpad van een laptop niet moet onderdoen voor de duurdere gamingmuizen!)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

nite's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Om eens voor de verandering niet te trollen, maar toch een serieus antwoord te geven. Een goede stoel en zithouding is zeker belangrijk, al zal het uw aim niet veel helpen. Maar als ge meer dan 8uur per dag in een bureaustoel zit is het wel belangrijk dat ge een goede houding aanneemt zodat ge uw rug niet overbelast.

Of goede stoel om te gamen, moet geen gaming stoel zijn. Wat belangrijk is bij de keuze van een goede bureaustoel is dat hij goed kan afgesteld worden op de gebruiker: hoogte van de stoel, positie en vering van de rugleuning, hoogte van de armsteunen en dergelijke. Koop een ergonomische stoel die aan uw lichaamsbouw kan aangepast worden. Kijk op youtube hoe dat ge de stoel het beste afstelt.

Als 13-jarige gade niet zo snel rugklachten krijgen. Maar als ge wat ouder wordt en veel in een bureaustoel zit kunde wel blessures krijgen.

Vergelijk het bvb met goede loopschoenen. Ge gaat niet sneller een marathon lopen gewoon omdat ge goede schoenen hebt. Maar misschien als ge finished zitten al uw teennagels nog steeds op de juiste plaats. En dat is uiteindelijk belangrijker dan winnen.
    Paul Krugman: "To fight this recession the Fed needs more than a snapback; it needs soaring household spending to offset moribund business investment. And to do that, as Paul McCulley of Pimco put it, Alan Greenspan needs to create a housing bubble to replace the Nasdaq bubble." http://www.nytimes.com/2002/08/02/op...ouble-dip.html
    no votes  

iTrader
    0
    Dag GreetSniper2005

Ik ben het totaal mee eens met de vorige twee reacties. Als je echt zo goed bent als je zegt en echt pro zou willen gaan is een goede stoel een must.
    Het gaat je niet zo veel verbeteren met je aim maar op het vlak van langdurige sessies is een ergonomische stoel beter dan een 'gaming' stoel.
    ik zou hier niet op besparen want als je een goede stoel hebt gijt die lang mee.
    ik zelf heb zo'n 'gaming' stoel en tijdens het gamen zit hij goed maar als ik gewoon een filmpje wil kijken vind ik maar geen goede positie.

De 'Herman Miller Embody' is een voorbeeld van een ergonomische stoel die heel je carrière mee zal meegaan.

Verder wens ik je nog veel geluk en blijven dm'en!

Greets
    Your friendly neighborhood
    Mr_Goosse
    no votes  

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    DXracer (met zwart witte bekleding) heeft de beste aim. Dat weet iedereen. Secretlab is beste voor projectile aiming, maar dat is niet echt van toepassing in CS:GO
    Ik ben Silvio niet.
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Niet vergeten, hoe meer RGB hoe meer fps je haalt!
    As we all know, Christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feast on the flesh of the living! So we all sing Christmas Carols to lull him back to sleep.
    no votes  

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Olofmeister heeft een Ikea Markus en die is niet zo duur. Ik zou die kopen als ik van uw was. Wel niet zo fancy als een dxracer natuurlijk...
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- Asus Strix GTX 1080 @ 2125/11100mhz -- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

Insannik's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een betere stoel is sowieso betere aim. Koop een secretlab stoel van minstens 500 euro voor de beste prestaties. Ik heb er mij zo eentje gekocht en ben in een week van silver 4 naar MG1 gegaan. Nu ben ik reeds MGE en sta op het punt een contract te tekenen om pro te worden.
    Same Shit, Different Day

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze gaat een slotje op.

Wil je echt betere aim hebben dan zorg je voor een goede (uitgeslapen) geest, goede gezondheid.
    Aim heeft weinig met het materiële te maken (dat niet je muis is).

❀❀❀❀❀❀❀❀❀ ❀❀❀❀❀❀❀❀❀ ❀❀❀❀❀❀❀❀❀ 9lives loopt 100km voor Kotk! ❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Steun mee! ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

Tags for this Thread

Regels voor berichten