Pagina 1 van 3 123 Laatste
    S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    258 (100%)

het einde van single player? :(

Beste,

Ik ben al wat een oudere gamer en sta niet open voor multiplayer.

Vandaar dat ik momenteel eindeloos games herkauw zoals:

far cry 3 & 4,

black ops 1 en 2

modern warfare 1 2 3

MOH: airborne

battlefield 3 en 4

heb zelfs heimwee naar de gloriedagen van soldier of fortune & SIN

maar wat me nu vooral zorgen baart, is dat single player uitgestorven raakt:

Black op 4 heeft geen; en ook battlefield 1 en straks 5; heeft enkel een paar korte verhaal lijnen, die echt zn geld niet waard zijn

Gaat dit nu echt zo blijven? ik zou graag nog eens wat nieuwere single player shooters hebben, maar vind amper gene.
    komt erbij dat black ops 3 en infinite warfare ook nog es super saai waren
    make america great again

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben ook een oudere gamer. En ik mis die single player absoluut niet. Je gaat toch geen 50 euro leggen voor een game met een single player van hoop en al 8 uur. Een campaign in een online game heeft voor mij zelfs geen bestaansrecht meer. Dat ze zich maar focussen op de online modes. Zoals bij COD:BO4, dat boordevol aan online content zit. En dat ze de online mogelijkheden ook maar uit de pure single player games laten om zich terug meer op de campaign te focussen.
    Ik ben Silvio niet.

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben ook een oudere gamer. En ik mis die single player absoluut niet. Je gaat toch geen 50 euro leggen voor een game met een single player van hoop en al 8 uur. Een campaign in een online game heeft voor mij zelfs geen bestaansrecht meer. Dat ze zich maar focussen op de online modes.
    Totally, completely and utterly disagree.
    Ik mis de pre-cod tijden waar games WEL nog moeite deden om een zalige single player af te leveren en waar online op de tweede plaats kwam.
    8-12 uur vind ik trouwens een mooie levensduur. Daarna kan een game mij toch niet vaak meer vasthouden.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gladiator's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Ik vond de conquest single player in de BF series altijd geweldig... kon je blijven op gaan
    Cod was dan altijd het verhaal wel de moeite... tja dag van vandaag lijkt alles beknopter, zeker met die dlc's etc
    We are all mature! Untill someone brings out some bubblewrap!

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Ik mis de pre-cod tijden waar games WEL nog moeite deden om een zalige single player af te leveren en waar online op de tweede plaats kwam.
    8-12 uur vind ik trouwens een mooie levensduur. Daarna kan een game mij toch niet vaak meer vasthouden.
    Idem voor mij. Multiplayer interesseert mij geen zier.

iTrader
    258 (100%)

Voila,

het is zelfs zover gekomen dat ik weiger nog mijn games nieuw te kopen, omdat ik weet dat het geen 60 euro meer waard is, dat de single player toch te kort is voor dat geld.

vandaar wacht ik een jaar, en koop ze dan hier 2ehands voor 15 euro ofzo, dan ben ik niet zo erg teleurgesteld als ik de game weeral na paar uurtjes heb uitgespeeld.

God wat mis ik bv de Red alert franshise, waar je 3 fracties had, of c&c generals bijvoorbeeld.... ook goeie MP,
    maar elke SP campaign uitspelen, deed je echt LANG over !

of ne max payne bijvoorbeeld
    make america great again

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Wolfenstein heeft mooie sp.
    metro ook.
    bullet storm
    sniper elite reeks
    bioshock
    sniper ghost warrior

Er zijn nog tal van sp games dat je ga kunnen spelen.
    En denk niet dat het einde van sp games is. Het is zelf raar van cod dat ze de sp eruit gelaten hebben, als ik me niet vergis spelen er meer de sp dan de mp van cod.
    Het is natuurlijk maar cod en bf die dit doen. Er komen nog tal van goede sp shooter games aan.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Zet u eens achter een RPG zoals Skyrim of Fallout 4? Ik ben zelf al enkele maanden bezig met Fallout 4. Ik denk dat ik nu ongeveer 250 uur bezig ben en dat is alleen maar de Vanilla game en de Machinist DLC. Far Harbor en Nuka World (grotere DLC's) moet ik nog aan beginnen, de main quest is nog niet uit. Fallout 4 GOTY heb ik 30 euro betaald via de site van Media Markt.
    Skyrim wordt binnenkort 7 jaar maar wordt nog veel gespeeld ook. Als je niet vies bent van wat mods (persoonlijk mijn ding niet) kan je veel content toevoegen.

Als RPG's je ding niet zijn, kan je ook Spec Ops The Line bv proberen. Een iets oudere 3rd person shooter maar echt HEEL goed. De actie is zeker te pruimen maar het is vooral het verhaal dat goed is. 1 tip: lees niks over waarover het verhaal gaat.

Je kan ook nog de Assassins Creed (zeker tem revelations was goed), Tomb Raider en Uncharted series afschuimen. De voorlaatste Tomb Raider heb ik op PS3 gespeeld en ik vond hem echt leuk.

Ik zie da je het vooral over shooters hebt maar geef andere games ook een kans zou ik zeggen, ik ben zelf door Oblivion in het RPG genre gevallen.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Zet u eens achter een RPG zoals Skyrim of Fallout 4? Ik ben zelf al enkele maanden bezig met Fallout 4. Ik denk dat ik nu ongeveer 250 uur bezig ben en dat is alleen maar de Vanilla game en de Machinist DLC. Far Harbor en Nuka World (grotere DLC's) moet ik nog aan beginnen, de main quest is nog niet uit. Fallout 4 GOTY heb ik 30 euro betaald via de site van Media Markt.
    Skyrim wordt binnenkort 7 jaar maar wordt nog veel gespeeld ook. Als je niet vies bent van wat mods (persoonlijk mijn ding niet) kan je veel content toevoegen.

Als RPG's je ding niet zijn, kan je ook Spec Ops The Line bv proberen. Een iets oudere 3rd person shooter maar echt HEEL goed. De actie is zeker te pruimen maar het is vooral het verhaal dat goed is. 1 tip: lees niks over waarover het verhaal gaat.

Je kan ook nog de Assassins Creed (zeker tem revelations was goed), Tomb Raider en Uncharted series afschuimen. De voorlaatste Tomb Raider heb ik op PS3 gespeeld en ik vond hem echt leuk.

Ik zie da je het vooral over shooters hebt maar geef andere games ook een kans zou ik zeggen, ik ben zelf door Oblivion in het RPG genre gevallen.
    The witcher niet vergeten, daar is hij wel paar maand zoet mee met de dlc's er nog eens bij.
    Veel mooie rpg's die single player hebben.
    Je hebt dan nog games alla diablo / poe die je ook veel alleen speelt maar eigenlijk online is.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Zoveel antwoorden en niemand die de koning van de SP shooters heeft genoemd van de laatste jaren:

DOOM

God, die reboot is echt zo fantastisch

Campagne van Titanfall 2 was ook fantastisch, gewoon een beetje kort.

Ik weet niet of ARPG's u iets zeggen, maar misschien moet je eens kijken naar Warhammer 40k Inquisitor Martyr (lol wat een boterham).
    Spel is nog wel een redelijk buggy mess, maar is een arpg met loot, shooter mechanics (als je een gunner crusader maakt of een sniper) en een single player campaign die best geinig was van om en bij de 20 uur.
    Het is natuurlijk geen pure shooter, maar qua singleplayer content (je kan zelf missies 'maken' etc) zit er heel wat in.
    Fallout 4 is ook ideaal als je een singleplayer shooter wil met veel verhaal, content etc. Uiteraard met RPG elementen wel.

En uiteraard zoals KBE al zei: the almighty Diablo. Da spel is gewoon gemaakt om uren en uren te foren, betere loot te scoren en zotte builds te maken. Da spel biedt echt de ideale gameplay loop als ge in een 'laat me gerust ik wil met niemand praten en gewoon op mezelf gas geven' mood bent.

Komaan Blizzard, D2 remake announcement, make it happen at Blizzcon
    Laatst gewijzigd door HelpYouFall; 19 oktober 2018 om 13:11
    You are a can.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Zoveel antwoorden en niemand die de koning van de SP shooters heeft genoemd van de laatste jaren:

DOOM

God, die reboot is echt zo fantastisch
    Pff, reboot reboot.
    Echte hipsters spelen nog altijd brütal Doom!

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Dit dus, ik als casual gamer game om mij te ontspannen. Dan heb ik geen nood aan continue frustratie omdat ik heel de tijd afgeknald word door mensen die uren per dag zitten te gamen.
    Piss off the easily pissed off.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Dit dus, ik als casual gamer game om mij te ontspannen. Dan heb ik geen nood aan continue frustratie omdat ik heel de tijd afgeknald word door mensen die uren per dag zitten te gamen.
    Ja dat heb ik dus niet voor hé. Ik own.
    Ik ben Silvio niet.

Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op de PS heb je de laatste toch een aantal SP games die de moeite zijn: Spiderman, horizon zero dawn, fallout zoals vernoemd, red dead redemption 2 binnenkort (koop ik alleszins niet voor de MP), GTA,...
    Currently playing: Anthem | Apex Legends

iTrader
    258 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mixhell Bekijk bericht
    Op de PS heb je de laatste toch een aantal SP games die de moeite zijn: Spiderman, horizon zero dawn, fallout zoals vernoemd, red dead redemption 2 binnenkort (koop ik alleszins niet voor de MP), GTA,...
    maar ook shooters, zoals COD en battlefield?
    sorry ik ken er weinig van..., heb ps4, maar weet niet echt welke shooters ik nog zou kunnen kopen.

Doom geprobeerd, maar vind heel dat alien gedoen mijn ding niet.
    make america great again

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Regels voor berichten