Pagina 1 van 3 123 Laatste

Discussie: Fortnite

iTrader
    109 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Fortnite

Link

Nog mensen die van plan zijn deze te spelen?
    Gaat vanaf 25/07 in Early access, maar op 21/07 kunnen preorders reeds starten.

Weer het soort game dat enkel genietbaar zal zijn met een groep mensen.

Laat het hier weten, en wie weet kan er iets afgesproken worden!

ForZ@'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ga het dadelijk ook aanschaffen op PC, nog aant twijfelen tss standaard en deluxe editie
    Lian-Li O11 Dynamic :: Asus ROG Crosshair VII Wifi X470 :: AMD Ryzen 7 3700X :: 2x8 GB DDR4-3000 G.Skill Trident Z rgb :: MSI Gaming X Trio RTX 2080 :: Coolermaster ML360RGB :: Samung EVO970 NVME/EVO860 SSD :: Kingston SSD :: Logitech Wireless Pro :: Corsair K65

iTrader
    109 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zoals met alles zijn de digitale extraatjes snel waardeloos, ook de heroes unlock je al na enige uren. Het enige interessante lijkt me wel de extra key die je eventueel kan doorverkopen. Als je er bent, add me gerust ---> Alowen

Extrizyo's schermafbeelding
    iTrader
    109 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik ben ook gestart ermee , voeg me gerust toe : extrizyo
    Intel core I7 6700K @ 4.3ghz //MSI GTX 1080 8GB // 32GB DDR4 HyperX (4X8GB) // ASUS Z170 PRO gaming // Corsair RM V750X // NZXT Kraken X61// WD Black 2TB // Seagate archive 8TB // Samsung EVO 850 500 Gb // Samsung EVO 830 120 GB // NZXT source 340 //
    PSN: headhunters560 , Steam: elitemaxed

iTrader
    109 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Echt overweldigend nog, snap de helft niet van wat er gaande is. Al die soorten xp, survivors.. Defenders... Etc etc. Questsysteem,..

Extrizyo's schermafbeelding
    iTrader
    109 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alowen85 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Echt overweldigend nog, snap de helft niet van wat er gaande is. Al die soorten xp, survivors.. Defenders... Etc etc. Questsysteem,..
    Is inderdaad redelijk veel in 1 keer. Interface kan wel wat beter maar gameplay zit wel goed! Ik amuzeer me met dit spel
    Intel core I7 6700K @ 4.3ghz //MSI GTX 1080 8GB // 32GB DDR4 HyperX (4X8GB) // ASUS Z170 PRO gaming // Corsair RM V750X // NZXT Kraken X61// WD Black 2TB // Seagate archive 8TB // Samsung EVO 850 500 Gb // Samsung EVO 830 120 GB // NZXT source 340 //
    PSN: headhunters560 , Steam: elitemaxed

ForZ@'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Spel is geweldig, maar idd er is zoveel gaande en die skill tiers... 3u bezig met alles te lezen alleen al
    Nu, heb deze week niet zoveel tijd om te spelen.
    Lian-Li O11 Dynamic :: Asus ROG Crosshair VII Wifi X470 :: AMD Ryzen 7 3700X :: 2x8 GB DDR4-3000 G.Skill Trident Z rgb :: MSI Gaming X Trio RTX 2080 :: Coolermaster ML360RGB :: Samung EVO970 NVME/EVO860 SSD :: Kingston SSD :: Logitech Wireless Pro :: Corsair K65

iTrader
    109 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beetje bij beetje komt het duidelijker naarmate je de mainquest volgt, en je progressie boekt, je krijgt ook rewards voor zaken die je niet eens unlockt hebt, vandaar.

Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben aan het twijfelen om dit aan te schaffen. Ook plezant om solo te spelen? 40€ voor een early access game vind ik eigenlijk belachelijk veel. Zeker als ze claimen dat het in 2018 f2p zou worden.
    Niet op steam vind ik ook een dik nadeel.

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inv Bekijk bericht
    Ben aan het twijfelen om dit aan te schaffen. Ook plezant om solo te spelen? 40€ voor een early access game vind ik eigenlijk belachelijk veel. Zeker als ze claimen dat het in 2018 f2p zou worden.
    Niet op steam vind ik ook een dik nadeel.
    Je kan wel solo spelen maar word al snel te moeilijk om veel objectives te halen solo.
    En meer objectives = meer rewards = meer loot
    En het is echt niet nodig "friends" te hebben.
    Ik speel enkel via random LFG finder en tot nu toe zelden issues.
    Af en toe is er wel eens iemand die afk staat of te vroeg het main objective in gang steekt, maar die leren dat snel af, want meer objectives = meer rewards.

Wat er een nadeel dat het non steam is zie ik niet.
    Tis gewoon je spel opstarten en de epic launcher start.
    En wil je opstarten vanuit steam kan dat ook door het als non-steam game te linken, doe ik ook.

hymie8's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb vandaag voor een refund gevraagd. Gameplay is echt nice maar looten tijdens missies voelt zo waardeloos. Je bent alle items kwijt en iedere missie geeft bijna niks van permanente rewards. Echte permanente rewards krijg je door missies en V-Bucks en de RNGesus gacha Llama's zijn gewoon puur kwaad. Ik kocht dit spel voor een goeie grind, laat die dan ook eerlijk zijn. Er zijn mensen die me dan zeggen dat je het spel niet voor de loot moet spelen maar voor de gameplay, dat je je moet focussen op een paar schematics en zo door moet grinden tot in de eeuwigheid. Maar het spel wordt geadverteerd als een spel met boordevol loot, verschillende heroes die je kunt vrijspelen enzovoort. En dan wordt dat op zo'n manier gegijzeld tot je hen nog meer geld geeft. Crafting is in het spel, maar je kan maar tot een bepaalde zeldzaamheid maken en het is gelimiteerd met een real-time timer (research points). Trouwens, die research points gebruik je voor zowel research tree als crafting, dus je wordt dubbel vertraagd. V-Bucks en Llama's zijn in het begin er nog genoeg, maar die challenges en missies stoppen na een tijd. Dan heb je enkel 1 daily en sommige timed missies die V-Bucks geven. Geen V-Bucks=Geen Llama's=Geen loot.

Achterbakse microtransactions vind ik dat. Gameplay is echt TOP! Maar ik ben gewoon zuur van dat deel van het spel, bederft de hele pret voor mij. Ik zal in 2018 wanneer het F2p is wel eens terugkomen. Het is dan kijken of het systeem verbeterd is.

Ondertussen ben ik dus op zoek naar een nieuw co-op spel, liefst met progression. L4D2 is geweldig maar daar heb je geen items ofzo. GTA V survival is ook best leuk, speel ik ook van tijd tot tijd. Weet iemand nog een ander leuk spel dat in die aard zit zoals Fortnite, L4D2 en GTA V?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hymie8 Bekijk bericht
    Ik heb vandaag voor een refund gevraagd. Gameplay is echt nice maar looten tijdens missies voelt zo waardeloos. Je bent alle items kwijt en iedere missie geeft bijna niks van permanente rewards. Echte permanente rewards krijg je door missies en V-Bucks en de RNGesus gacha Llama's zijn gewoon puur kwaad. Ik kocht dit spel voor een goeie grind, laat die dan ook eerlijk zijn. Er zijn mensen die me dan zeggen dat je het spel niet voor de loot moet spelen maar voor de gameplay, dat je je moet focussen op een paar schematics en zo door moet grinden tot in de eeuwigheid. Maar het spel wordt geadverteerd als een spel met boordevol loot, verschillende heroes die je kunt vrijspelen enzovoort. En dan wordt dat op zo'n manier gegijzeld tot je hen nog meer geld geeft. Crafting is in het spel, maar je kan maar tot een bepaalde zeldzaamheid maken en het is gelimiteerd met een real-time timer (research points). Trouwens, die research points gebruik je voor zowel research tree als crafting, dus je wordt dubbel vertraagd. V-Bucks en Llama's zijn in het begin er nog genoeg, maar die challenges en missies stoppen na een tijd. Dan heb je enkel 1 daily en sommige timed missies die V-Bucks geven. Geen V-Bucks=Geen Llama's=Geen loot.
    Ik ben ondertussen net in plankerton begonnen, ben nu power 19 en ik denk een 20-30 tal uren gespeeld.
    Ik heb nog geen euro gespendeerd behalve het basis spel van 40 euro.
    Ik heb 11 heroes waarvan 2 legendary
    Ik heb 12 legendary survivors en 1 mythic survivor
    Ik heb 2 legendary defenders
    Dan nog 2 legendary melee weapons, 3 legendary pistols, 1 legendary assault weapon
    En dan nog hopen epics van elks
    (dit is dus zonder de dubbele, die zijn al tot collection toegevoegd of retired)

Mijn traps is eigenlijk het enige waar ik nog geen legendaries van heb, enkel 2 epics maar tot nu toe geen enkel issue om met mijn level 2 evolved traps alles te spelen zonder issues. (stomshield eerste gebied max en serieus uitgebouwd)

Als je iemand anders zijn stormshield succesvol helpt defenden krijg je trouwens ook altijd mini lama's.

Er zijn nog veel flaws en er zou gerust meer mogelijkheden mogen komen om betere loot te krijgen , maar ik ben toch content met de progress en RNG die ik al had voor mijn 40 euros.
    Er zijn veel games van die prijs die ik minder graag en lang speel
    Laatst gewijzigd door Hoffman; 27 juli 2017 om 23:07

hymie8's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoffman Bekijk bericht
    Ik ben ondertussen net in plankerton begonnen, ben nu power 19 en ik denk een 20-30 tal uren gespeeld.
    Ik heb nog geen euro gespendeerd behalve het basis spel van 40 euro.
    Ik heb 11 heroes waarvan 2 legendary
    Ik heb 12 legendary survivors en 1 mythic survivor
    Ik heb 2 legendary defenders
    Dan nog 2 legendary melee weapons, 3 legendary pistols, 1 legendary assault weapon
    En dan nog hopen epics van elks
    (dit is dus zonder de dubbele, die zijn al tot collection toegevoegd of retired)

Mijn traps is eigenlijk het enige waar ik nog geen legendaries van heb, enkel 2 epics maar tot nu toe geen enkel issue om met mijn level 2 evolved traps alles te spelen zonder issues. (stomshield eerste gebied max en serieus uitgebouwd)

Als je iemand anders zijn stormshield succesvol helpt defenden krijg je trouwens ook altijd mini lama's.

Er zijn nog veel flaws en er zou gerust meer mogelijkheden mogen komen om betere loot te krijgen , maar ik ben toch content met de progress en RNG die ik al had voor mijn 40 euros.
    Er zijn veel games van die prijs die ik minder graag en lang speel
    Ik ben echt blij voor je dat je zo'n geluk hebt gehad met RNG. Het probleem is ook dat ik van Fortnite meer iets zoals Diablo/Path of Exile/Borderlands qua looting had verwacht. Dat was de indruk die ik van de developers had gekregen. Of dit aan mij of aan hen ligt weet ik niet. Fortnite was simpelweg niet wat ik zocht in het spel. Desondanks vind ik de Llama's nog steeds ongelooflijk. Ik begrijp dat het spel F2P wordt maar laat het merendeel van je microtransactions dan achterwege totdat die F2P launch er is.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net "believer" award gekregen bij het inloggen.
    Geen idee waarom of waardoor die unlocked is, zal wellicht iets met founder te zien hebben.
    15 lamas - 3 silvers en 1 golden = 85 items en 300 founder coins

iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Battle Royale is ondertussen gratis. Nog mensen die dit hier spelen? (PC). Wees vrij om mij toe te voegen: speklapjes
    Ik ben wel nog niet goed, nog aan het oefenen.

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Regels voor berichten