Pagina 3 van 3 Eerste 123

Discussie: Fortnite

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    De finale ook es gevolgd. Persoonlijk vond ik het niet geweldig als buitenstaander om dit te volgen.

Dat continu muurkes bouwen/afbreken en campen. Kwerd er zot van van. Wat een lame spel

Wel leuk om de emoties van die gasten te zien

iTrader
    17 (87%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De finale ook es gevolgd. Persoonlijk vond ik het niet geweldig als buitenstaander om dit te volgen.

Dat continu muurkes bouwen/afbreken en campen. Kwerd er zot van van. Wat een lame spel

Wel leuk om de emoties van die gasten te zien
    Is inderdaad niet echt "spannend" als je niets met het spel hebt.
    Maar speel het nu sinds season 9 (dit season dus) , en eens je het zelf speelt, dan weet je wel hoe graaf het eigenlijk allemaal is wat die mannen doen.
    Voor die muurkes te bouwen en te editen is echt wel skill nodig en zeer snelle reflexes , dat campen ja, dat suckt, maar daar dient die storm surge voor, al is die nog iets te zacht zelfs.
    Zit nu zelf in divisie 7 met 2200hype , en ik merk echt wel dat het plezanter en plezanter word.

iTrader
    17 (87%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    Waw, als ge 18 zijt hebt ge de nodige reflexen al niet meer...

super crazy als ge die gastjes bezig ziet...

DRG had geen kans... nog 1 game te gaan en maar 1 eliminatie...
    Geen enkele belg had een kans, puur omdat belgen niet zo gesupport worden als bvb die zweden/amerikanen etc.
    Maar van dat 18 jaar zijn , is niet veel waar hoor ik ben 27, en zit divisie 7 met 2200hype na 1 seizoen gespeeld te hebben.
    In het begin is het bouwen "moeilijk", maar daarna is het eigenlijk meer muscle memory

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SDRAFEY Bekijk bericht
    Geen enkele belg had een kans, puur omdat belgen niet zo gesupport worden als bvb die zweden/amerikanen etc.
    Maar van dat 18 jaar zijn , is niet veel waar hoor ik ben 27, en zit divisie 7 met 2200hype na 1 seizoen gespeeld te hebben.
    In het begin is het bouwen "moeilijk", maar daarna is het eigenlijk meer muscle memory
    Had ook zo een video gezien, dat je niet jong moet zijn voor nog aan esport te doen.
    Meeste excuus is van ik ben te oud, dikke BS gewoon trainen zoals je zegt.
    Ziek veel uren in die game steken en je komt er.
    De ene wat sneller dan de andere ( das te maken met talent )

i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

TitaTovenaartje's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    welke controllers gebruiken die mannen eigenlijk?
    Die bouwen en editen zo ongelooflijk snel

Als ik met zoon eens een spelleke speel zit ik te kloten met mijn instellingen.
    Vroeger deed ik gewoon z,q,s,d, spatie en nog paar knopjes er rond.
    Work like a Captain, play like a Pirate

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TitaTovenaartje Bekijk bericht
    welke controllers gebruiken die mannen eigenlijk?
    Die bouwen en editen zo ongelooflijk snel

Als ik met zoon eens een spelleke speel zit ik te kloten met mijn instellingen.
    Vroeger deed ik gewoon z,q,s,d, spatie en nog paar knopjes er rond.
    Op console zullen de meeste een scuf gaming controller gebruiken.

https://scufgaming.com/eu/

Grote voordeel van deze controller is de 2 backpedals dat ze sneller kunnen bouwen.
    Is ook een veel gebruikte controller in Call Of Duty, voor te dropshotten.

Op pc binden veel op hun muis de knoppen.
    Kan je sneller mee bouwen, en eigenlijk de toesten die moeilijk bereikbaar zijn voor te bouwen vooral dedie gebruiken ze.
    Speel zelf niet veel op pc, maar Q is bij mij de muur en F is trap en vloer is knopje op men muis.

Is allemaal persoonlijk hoe je u knoppen wil.
    Gewoon in creative gaan en wat knoppen binden en zien wat er u het beste bevalt.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    17 (87%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Had ook zo een video gezien, dat je niet jong moet zijn voor nog aan esport te doen.
    Meeste excuus is van ik ben te oud, dikke BS gewoon trainen zoals je zegt.
    Ziek veel uren in die game steken en je komt er.
    De ene wat sneller dan de andere ( das te maken met talent )

Klopt, te oud is nooit een excuus. Als je het wilt, dan doe je het ook gewoon.
    Fortnite is kwa bouwen vooral een muscle memory imo.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    goh leeftijd doet er wel wat aan hoor. ik ben nu 28 en mijn hoogtepunten tijdens gamen waren ook tussen mijn 15 en 20j.

ik was vroeger de hoogst gerankte warlock in wow arena in 3v3 en 5v5 in de benelux in onze battlegroup hebben we met ons team ook eens even op #1 gestaan in 2v2 ,3v3 en 5v5. tegenwoordig geraak ik zelf niet meer in de top 1000 wereldwijd. In mijn studenten tijd zelf massas's geld verdient door mensen op de 3v3 en 5v5 ladder te boosten zodat ze hun mounts en titels kunnen krijgen. ( tot 500 euro per week). mijn kot werd betaald door wow te spelen en de rest deed ik op aan pc hardware en feestjes. ik zou nu zelf niet eens de moeite meer doen.

idem dito shooters : wolfenstein enemy territory vaak in de top 5 gestaan op EU ladder. nu in overwatch geraak ik niet meer boven begin van master league.

cod2: top 3 benelux ladder... enz enz.

niet enkel verlies je aan reflexen met ouder worden maar vooral ook aan geduld en concentratie... en vanaf je gaat gaan werken is het helemaal omzeep

er zijn natuurlijk wel altijd uitzonderingen. een vriend van mij staat ergens in de top 40 wereldwijd op de dota 2 ladder(toch wel het spel met de hoogste skillcap dat je atm kan spelen) en hij speelt niet eens in een vast team en speelt misschien 4-10 uur per week en af en toe eens een maand pauze. als hij wil kan hij zo in een pro team meespelen en er zijn job van maken , maar het interesseert hem gewoon niet.

das ook het soort speler dat een spel een maand speelt en na een maand ergens helemaal aan de top beland. heeft niets met trainen te maken maar met goeie genen imo.

ik ben zelf ook het type dat met 0 moeite altijd geraakt in de 2de hoogste skillbracket en als ik de moeite doe om wat strats en wiki's te lezen en een deftig team te zoeken in de hoogste tier geraak. veel van mijn vrienden mogen nog 20 keer zoveel spelen. je weet op voorhand dat het nooit gaat lukken omdat ze het niet hebben.

na een tijdje stop je ook gewoon met een fuck te geven om die rankings. er zijn belangerijke dingen in je leven dan games. terwijl we vroegere rankings aan het vergelijken waren is dat nu vaak lonen :')

Ik moet zeggen, ik geniet er nu veel meer van dan vroeger. Al dat competetief gedoe en gerage. plezant voor die 0.01% die er hun boterham mee kan verdienen. maar vroeg of laat bloed hun game ook dood en zijn ze werkloos op hun 29 en mogen ze beginnen werken aan den band omdat ze hun school geditched hebben voor hun fortnite carriere. zou me niet verbazen dat ze voor de rest van hun leven ongelukkig gaan lopen omdat ze in geen 1000 jaar aan de zelfde levensstandaard gaan geraken die ze tijdens hun 5 minutes of fame gehad hebben.
    Laatst gewijzigd door zaj; 1 augustus 2019 om 13:32

iTrader
    17 (87%)
    Het enige van leeftijd dat je kan hinderen is dat je een job hebt, kids en dergelijke.
    Heb altijd meegedraaid met subtop in zowel Counter-strike 1.6 en CS:GO.
    Ben nu 27, en heb in cs:go een peak bereikt de laatste 6 maand die ik er voor nooit heb gehaald, gewoon omdat ik wat meer uren heb gespeeld en heb een aanbieding gehad om voor een klein "loon", zo mee te mogen in een team (BE team, waarvan loon 300€ is, dus echt geen vette.)

Over dat werkloos zijn, weet ik zo nog niet. De echte top, zoals die mannen op fn world cup en de streamers, verdienen toch mooi hun boterham en denk toch dat ze daar al gauw een huis mee kunnen kopen.

TitaTovenaartje's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Op console zullen de meeste een scuf gaming controller gebruiken.

https://scufgaming.com/eu/

Grote voordeel van deze controller is de 2 backpedals dat ze sneller kunnen bouwen.
    Is ook een veel gebruikte controller in Call Of Duty, voor te dropshotten.

Op pc binden veel op hun muis de knoppen.
    Kan je sneller mee bouwen, en eigenlijk de toesten die moeilijk bereikbaar zijn voor te bouwen vooral dedie gebruiken ze.
    Speel zelf niet veel op pc, maar Q is bij mij de muur en F is trap en vloer is knopje op men muis.

Is allemaal persoonlijk hoe je u knoppen wil.
    Gewoon in creative gaan en wat knoppen binden en zien wat er u het beste bevalt.
    idd eens bij creative gaan prullen, nu nog tijd vinden
    Zo een controller is ook wel handig voor de zoon, die speelt wel op de switch, maar die zullen dat ook wel hebben
    Work like a Captain, play like a Pirate

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht

Ik moet zeggen, ik geniet er nu veel meer van dan vroeger. Al dat competetief gedoe en gerage. plezant voor die 0.01% die er hun boterham mee kan verdienen. maar vroeg of laat bloed hun game ook dood en zijn ze werkloos op hun 29 en mogen ze beginnen werken aan den band omdat ze hun school geditched hebben voor hun fortnite carriere. zou me niet verbazen dat ze voor de rest van hun leven ongelukkig gaan lopen omdat ze in geen 1000 jaar aan de zelfde levensstandaard gaan geraken die ze tijdens hun 5 minutes of fame gehad hebben.
    Ik weet niet, om $3.000.000 knotsen te verdienen moet ik toch serieus lang gaan werken hoor
    Ik ben Silvio niet.

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten