Pagina 6 van 23 Eerste ... 234567891016 ... Laatste
    j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Alle, heb mijn scavenging stat van 23 naar 125% gekregen. Keer curieus wat dat gaat doen qua loot in de Dark Zone
    I'm a man with a fork in a world of soup.

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ben lvl 17 nu,straks nog wat door spelen en mss is darkzone binnen gaan
    psn: Seledotbe

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Vond het zelf eigenlijk wat nutteloos voor lvl 30 in de Dark Zone te gaan. De gear dat ge gaat verzamelen gaat al snel nutteloos zijn tijdens het levelen. 'T is natuurlijk wel eens een afwisseling en de Dark Zone credits gaat ge altijd kunnen gebruiken

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Daarjuist gezien da ge wel heel snel kunt levelen als ge op sleeptouw wordt genomen door lvl 30's die missies doen. (bv. van lvl 4 naar 11 stijgen in 1 missie)
    Binnenkort dan maar ies mijn 2de character boosten me wa maten.

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik zoek nog altijd een groep om mee samen te spelen,voeg me sele.be toe,ik sta in ploegen dus kan de ene week savonds spelen en de andere week niet
    psn: Seledotbe

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bes86 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Daarjuist gezien da ge wel heel snel kunt levelen als ge op sleeptouw wordt genomen door lvl 30's die missies doen. (bv. van lvl 4 naar 11 stijgen in 1 missie)
    Binnenkort dan maar ies mijn 2de character boosten me wa maten.
    gisteren ook gemerkt. halverwege de laatste missie was er énen bij gekomen van lvl 11, op't einde was hij ineens lvl 14

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    gisteren ook gemerkt. halverwege de laatste missie was er énen bij gekomen van lvl 11, op't einde was hij ineens lvl 14
    That would be me.

Iemand die wat in de darkzone wil gaan nu? Probeer al even alleen maar is echt niet makkelijk. Lvl 6 ofzo in darkzone 15 algemeen.

KayJayBE is uplay nickname

iTrader
    0
    Mij mag je ook altijd toevoegen. Uplay nickname = Jeanquart.
    Momenteel wel nog maar lvl 24.

Maeglin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etersil Bekijk bericht

Serieus, laatste boss een simpele helikopter.
    En dan als tactiek enkel je magazijnen er op leegschieten
    meestal ben ik het eens met joe zijn reviews maar niet met deze, hij zegt ook dat als je armor aan doet je het nie ziet op u character, maar das gewoon omdat het onder de vest zit, rugzak, armor, kniepads alles heeft een model joe zal het gewoon nie gezien hebben, maar ik vind dat hij deze game meer bekijkt als een "shooter" en het is toch meer een MMO, je gaat in world of warcraft ook niet zeggen dat de pekes "stab-sponges" zijn e want ze gaan ook niet dood als je ze "in de kop steekt" ik weet dat het nie gaat maar tes vergelijkbaar eh! anyways. joe tilt meer aan de naam "tom clancy's" dan dat hij eigenlijk het spel bekijkt voor wat het is. nuja da is mijn gedacht er over, de laatste boss hebben ze ook geen turrets gebruikt om hem neer te halen en dan maar klagen dat je u ammo er volledig moet op verschieten
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ? Albert Einstein
    “I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.” ? Albert Einstein
    “I'm sure the universe is full of intelligent life. It's just been too intelligent to come here.” ? Arthur C. Clarke

Shrimpy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zeg ma ik wil nu echt wel eens weten of dat spel op iets trekt? Ik heb zo'n uiteenlopende meningen gelezen dat het niet normaal is.

Fyi, ik hecht meer belang aan single player experience. Iemand die er voor mij een duidelijke mening over heeft?
    Kom, Duvelke drinken.
    + Vaarwel Zwam, het ga je goed. +

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Voor de singleplayer zou ik het niet aanschaffen, want de DZ's, daily missions en binnenkort de DLC worden best in groep gedaan. Maar ge hoeft helemaal niet in een clan te zitten, random groepen joinen gaat heel makkelijk.
    'T speelt wat meer als een co-op shooter wat dat betreft.

iTrader
    0
    Hi, snel vraagje over deze game. Weet iemand of ze die Gold editions steeds blijven aanleveren aan winkels en online stores of was dit een beperkte oplage tot einde voorraad en daarna nooit meer verkrijgbaar? Ik heb via Bol.com vorige week vrijdag toevallig gezien dat ze er nog voorradig hadden en heb er mij één besteld, maar direct daarna (binnen de 5 minuten) was de stock uitgeput. Normaal levert Bol de dag erna, maar ik heb een mailtje gekregen dat mijn levering vertraging heeft opgelopen en pas morgen zal geleverd worden... Ik begin nu te vermoeden dat ze de game niet meer op voorraad hebben en ik zo een beetje op de uitgestelde lange baan terecht ben gekomen.

Als ik bevestiging heb dat er bij zo een special editions na uitputting nooit nog nieuwe voorradig komen dan zou ik mijn bestelling gewoon annuleren en een gewone versie bestellen + season pass aankopen.

PS: De helpdesk bij Bol kan mij ook geen duidelijk antwoord geven... Zij denken dat er nog in 1 van hun magazijnen nog een verdwaalde versie lag en ze die nu proberen op te sturen ()

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    'T is de moment om de bosses te farmen, want dat gaan ze waarschijnlijk patchen in de update van morgen (efkes getimed en ik farm zelf 2 paarse items per 38 seconden )

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tip die ik efkes mee-geef: dubbelcheckt welk item geselecteerd is voor ge "deconstruct" om plaats te maken voor betere DZ loot.

ik hàd een elite muzzle. hàd.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wel een enorme fail van Ubisoft dat die boss enkel is gepatched en geen roll back van items is geweest, after all zijn die op een exploit manier verkregen.

Zo heb je nu een enorm verschil tussen mensen die het gedaan hebben en niet gedaan hebben, niet dat dat zoveel uitmaakt als in een echte MMO maar vind het toch maar lame dat ze het gewoon rap hebben gepatched namiddag en iedereen hun gear hebben laten houden.

Pagina 6 van 23 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten