Pagina 6 van 78 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste

Discussie: Overwatch

Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waarom key vragen?
    Vanaf morgen 5/5 is het Open Beta voor iedereen. Ongeacht of je nu of wel niet gepre-orderd heeft.
    Als ze dit goed aanpakken (en dan nog micro transacties ivm skins/looks in plaatsen) dit eens een nieuwe 'goudmijn' zou kunnen worden voor Blizzard.

People who preordered Overwatch by April 29 will get into an "early access" beta pool beginning on May 2. The open beta, meanwhile, runs May 4-9 for everyone across PlayStation 4, Xbox One, and PC.

Both waves of the beta will go live in all regions at the same time. The early access play period begins on May 2 at 4 PM PST, while the open beta starts at the same time on May 4.
    Vooral tevreden met het 'geen lvl's' en 'als je eens niet speelt, ga je niet veel 'voordelen'' verliezen'. Want de TF2 via de 'the orange box' is niets meer in vergelijking met de TF2 die er nu is.
    Veel te veel 'wapens', extra voordelen, speciale microtransacties, ...
    Je merkt het toch wel, dat sommige wapens OP zijn in TF2.
    Geef mij maar een skill/team based shooter, zonder dat er een soort 'rpg' die er in zit.

Fetseroony's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gamerboy101 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    uurtje of 5 gespeeld gisteren na launch en draait super smooth, heb niet meer de beste pc ( i5 2500k 4.2Ghz , 8gb ddr3 1600 en een r9 280x ) maar constant 75+ fps met alles op high en AA op x4, vaak zelfs constant op 85+, zou waarschijnlijk ultra ook nog wel aan kunnen maar het ziet er al goed genoeg uit.
    Net zoals ik dacht zijn hun recommended specs voor 60fps op medium dus zwaar overdreven, game ziet er bij mij hetzelfde uit als iemand die streamed met een 970 gtx en draait even smooth

Er zijn een paar verbeteringen die mogen komen maar niks ground breaking, bv op sommige maps is er echt wel een chokepoint en is het onmogelijk als het andere team net buiten je base is.
    En sommige heroes mogen wat sterker, roadhog is bv een beast maar D.Va die ook een tank is is letterlijk op 3 seconden haar mech kwijt, voelt alsof sommige tanks meer kunnen hebben dan andere , maar stoort niet te veel aan de fun.
    Ben er nog niet uit of ik een bepaalde map of gamemode meer haat dan een ander, heb eigenlijk constant fun gehad op die 5 uur ( grote factor hierin zal ook wel 5 maand Onlywatch geweest zijn )

Anyway ik ga mijn pre-order laten staan bij GM, zie mezelf dit wel een paar maand spelen tot de nieuwe WoW expansion er is, en dan is het nog steeds eens fun om erop te springen en wat te knallen ( rewards zijn enkel cosmetic dus je kan nooit gaan ''achterop liggen'' in dit spel, enkel wat roestig worden )
    Idd, sommige maps zijn OP als je moet verdedigen, Torbjorn en Bastion in een hoekje en Widowmaker in de hoogte en de kans is zeer groot dat ge er nooit door geraakt.

Ik ben wel dikke fan, ook van alles dat er rond draait, de art, characters, muziek, shorts,... Blizz pakt het toch weer goed aan!
    PSN/XBL: Fetseroony

Telrunya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wa een spel, lang geleden da een shooter mij nog zo heeft kunnen boeien
    Thrasheffect !

iTrader
    0
    Vanaf vandaag kan iedereen gratis en voor niets Overwatch downloaden via de battle.net app.
    Amper 6,5gb
    Lang geleden dat een spel zo weinig GB in nam op m'n HDD.

Edit:
    Een paar rondjes gespeeld.
    Conclusie tot hier:
    - Unieke leuke characters/hero's. Combinatie is afhankelijk van u teamspelers en map
    - Veel map kennis is wel vereist om echt goed te zijn met bepaalde hero's.
    - Spel komt vooral tot z'n waarde als je met een team kunt spelen. Want in de public server niet altijd het geval is. Je merkt al gauw of je teamspelers hebt die voor het objective gaan, of mensen die gaan voor hun eigen glorie.
    - Leukste games zijn vooral als het gelijk op gaat en het heen en weer gaat.

Ik zie dit spel scoren op Esport scene.
    Wel een 'geduchte' concurrent voor TF2.

Hopelijk enkel maar microtransaction die handelen op skins/looks/emotes.
    En aub geen 'upgrades/tweaks' dat je op je wapen kunt zetten.
    Laatst gewijzigd door Etersil; 5 mei 2016 om 13:31

iTrader
    0
    Wist niet dat het open beta was. Vanaf ik thuus ben installeren dus ķ ½ķ±

Trolle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    heb hem al terug uninstalled.vind er niets aan

iTrader
    0
    Deze game koop ik.
    Wel de standaard versie. Ik zie de meerwaarde niet in van die 'extra skins' en 'looks' bij de collector editie.
    Aangezien het toch een FPS is en geen third person shooter. De gameplay is redelijk snel, dus echt 'goed kijken' naar je character zit er niet in.

Wat ik mis, is een sneltoets om de healer van het team te roepen.
    In TF2 heb je een sneltoets, waardoor er dan een healer icoon boven je char komt. Zo kan de healer sneller mensen in nood lokaliseren.

Ik denk trouwens dat de teamplay zal verbeteren naarmate het spel langer uit is.
    Nu vooral mensen 'die eens proberen'. Niet echt vol voor het objectief.
    Laatst gewijzigd door Etersil; 5 mei 2016 om 14:52

Trolle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    ik vind gewoon dat er nog iets mist,iets van customisation.ok ge hebt wel andere skins maar op die na is iedereen hetzelfde.
    andere wapens of perks ofzo zijn imo wel welkom

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trolle Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik vind gewoon dat er nog iets mist,iets van customisation.ok ge hebt wel andere skins maar op die na is iedereen hetzelfde.
    andere wapens of perks ofzo zijn imo wel welkom
    Absoluut NIET.
    Dit zou het spel volledig verkl*ten.
    Dit spel moet skillbased & team gecoƶrdineerd worden. Niet van K/D ratio om dan zo de volgende upgrade te hebben, zoals je nu in alle moderne fps games hebt.

mp4me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vind het echt super.

iTrader
    0
    Mensen die in team willen spelen: PM me je battle.net ID door, dan voeg ik je toe.

Polestar's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Inderdaad top game! Had hem niet ge-preorderd omdat ik een beetje wou afwachten, maar ondertussen al wat uurtjes opzitten en deze komt zeker in huis!
    Currently playing: World of Warcraft

Epothon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Leuk spel, wel wat hectisch maar dit is een mix van Quake/UT en TF2 ..

Met een echt goed team kan je echt veel schade aanrichten

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fuck mannekes, ik was nooit een pro in shooters ... maar de jaren hebben er geen goed aan gedaan .

Ga het toch nog wat verder moeten testen vooraleer ik een beslissing neem over het al dan niet kopen. Ik vind het wel leuk, maar om er volle pot voor te betalen ...

Ook nogal klote dat de open beta valt tijdens dit goddelijke weer.

iTrader
    0
    Heb je een 7 killer streak, dan is het wel zuur dat je geen 'play of the game award' krijgt (het volledige vijandige team in Ć©Ć©n keer te grazen genomen )
    Krijgt iemand het die met pijl en boog 2 mensen doodknalt.

Pagina 6 van 78 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste

Regels voor berichten