Pagina 6 van 9 Eerste ... 23456789 Laatste
    EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Een dijk van een spel dit! Ik ben net lvl 21, terug van Skellige naar Novigrad gegaan om de guarded treasures te veroveren waar ik daarvoor geen kans maakte. En het is de moeite

Glory of the North | Witcher 3 Wiki

Bij mij is het wel een lvl 18 zwaard.

159-195 damage
    +8% igni sign
    +11% chance to cause burning
    +3 lege sockets
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

Tipzi's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Nog mensen last van FPS drops in Novigrad ?
    i5-4460 @3.2ghz - Gigabyte G1.Sniper B6 - Windows 10 - CoolerMaster Nepton 240M - Msi GTX970 100Me - Crucial Ballistix sport 16GB - Corsair Carbide 540

Steam ID; Tipzi

Fredvdp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb het uitgespeeld en ben nu bezig aan mijn tweede playthrough. Korte recensie (zonder spoilers):

Een meesterwerk. Alles in dit spel klopt gewoon. De gameplay, exploratie, quests, ... maar vooral de personages. Geralt en Ciri zijn beide zeer boeiende personages waar ik ook echt een band mee voel. De emoties die ik ervaarde in dit spel varieerden van afschuw tot ontroering. Hoewel ik het nog maar net heb uitgespeeld kan ik toch zonder overdrijven stellen dat dit het beste spel is dat ik ooit heb gespeeld. Witcher 1 en 2 waren al erg goed, maar dit is een spectaculaire verbetering in bijna alle opzichten.

Er is ook enorm veel te doen. Ik was ervan overtuigd dat ik de laatste missie van het spel had bereikt, maar dat was dan maar het einde van een akte. Voor diegenen die niet weten waarover ik praat
    Spoiler:
    Does this unit have a soul?

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredvdp Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb het uitgespeeld en ben nu bezig aan mijn tweede playthrough. Korte recensie (zonder spoilers):

Een meesterwerk. Alles in dit spel klopt gewoon. De gameplay, exploratie, quests, ... maar vooral de personages. Geralt en Ciri zijn beide zeer boeiende personages waar ik ook echt een band mee voel. De emoties die ik ervaarde in dit spel varieerden van afschuw tot ontroering. Hoewel ik het nog maar net heb uitgespeeld kan ik toch zonder overdrijven stellen dat dit het beste spel is dat ik ooit heb gespeeld. Witcher 1 en 2 waren al erg goed, maar dit is een spectaculaire verbetering in bijna alle opzichten.

Er is ook enorm veel te doen. Ik was ervan overtuigd dat ik de laatste missie van het spel had bereikt, maar dat was dan maar het einde van een akte. Voor diegenen die niet weten waarover ik praat
    Spoiler:
    Fred je leeft nog, ik dacht waar is die kerel ? lol

Fredvdp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Fred je leeft nog, ik dacht waar is die kerel ? lol
    Ik bezoek 9lives nog maar zelden sinds ze comments hebben uitgeschakeld op nieuwsposts.
    Does this unit have a soul?

Tipzi's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)

The Witcher 3 Wild Hunt

al 50uur gametime en zit nog maar aan 21%

vandaag aan het zoek achter het witcher gear
    The Witcher 3 : How To Get Ursine Armor Set And Ursine Swords, Location, Diagram And Stats | GearNuke

Updat: 3 uur verder alles bijeen gesprokkeld, diagrams/mats ! En volledig in ursine !! Awsomeeee !!
    Laatst gewijzigd door Tipzi; 14 juni 2015 om 18:16
    i5-4460 @3.2ghz - Gigabyte G1.Sniper B6 - Windows 10 - CoolerMaster Nepton 240M - Msi GTX970 100Me - Crucial Ballistix sport 16GB - Corsair Carbide 540

Steam ID; Tipzi

Icefox's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Heeft er nog iemand problemen met de PC versie , ik krijg constant de melding na ongeveer 5 minuten spelen "the witcher 3 has stopped working" ... en dan vlieg ik terug naar men windows desktop, heb al gezocht op google en verschillende opties geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding (Performance naar beneden gehaald, .dll aangepast, ...)
    -[Pain heals , Chicks dig scars , Glory last Forever ... ]-

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Icefox Bekijk bericht
    Heeft er nog iemand problemen met de PC versie , ik krijg constant de melding na ongeveer 5 minuten spelen "the witcher 3 has stopped working" ... en dan vlieg ik terug naar men windows desktop, heb al gezocht op google en verschillende opties geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding (Performance naar beneden gehaald, .dll aangepast, ...)
    Tot nu toe om te zeggen geen problemen gehad en heb er meer dan 20 uur opzitten. 1 x ben ik eruit gegooid en 1 keer bleef mijn beeld hangen maar het geluid ging verder. Dus niet echt wat noemenswaardig.

Embax's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Had het spel gisteren gekocht en kon het spel niet draaien omwille van een te slechte grafische kaart. Ik zoek dan ook een betaalbare grafische kaart waar ik dit prachtige spel mee aankan. Liefst niet boven de 250€ uiteraard onder de 200€ liever dan erboven.
    Heeft iemand suggesties?
    Peugeot

young_playa's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    https://azerty.nl/8-5829-648593/msi-...gaming-3g.html of te wel https://azerty.nl/0-5829-648595/msi-...gaming-2g.html

Ik zelf bezit de laatste de 270x en draait hem soepel op medium/high op enkele settings na

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Je zult ook nog wel een 2de handse 280x op de kop kunnen tikken voor rond de 130 - 160€.

Die draait dat meer dan goed genoeg, allez doet het toch bij mij...

Embax's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ben niet zo voor 2de hands.. niet dat ik er slechte ervaring mee heb. ik ga is wat reviews zoeken van die MSI R9 270X GAMING 2G, alvast bedankt voor de reacties
    Peugeot

PauliMascona's schermafbeelding
    iTrader
    41 (98%)
    Hmmmm, zo te zien ben ik zo goed als de enige dat echt niet onder de indruk is van dit game.

Ligt deels aan mijn verwachtingen die waarschijnlijk te hoog waren, maar zeer zeker ook aan de copy paste landschappen. Zo weinig diversiteit in de omgevingen...

Een RPG moet naar mijn mening lang duren en uitgebreid zijn. Deze is dat ook, maar het is een serieuze afknapper dat 3 kwart van de tijd gewoon dezelfde omgeving is.

De eerste uren vond ik The Witcher echt top. maar hoe langer, hoe meer het me bored...
    PSN: PauliMascona
    Come on Blue White!
    2014 - 2015 kampioen van België
    BUFFALOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Embax Bekijk bericht
    Ben niet zo voor 2de hands.. niet dat ik er slechte ervaring mee heb. ik ga is wat reviews zoeken van die MSI R9 270X GAMING 2G, alvast bedankt voor de reacties
    ]270x is nu al underpowered... probeer aan een 280x of een 380 te geraken als ze uitkomen binnen enkele dagen. daar heb je veel meer waar voor u geld met uw budget van 250 euro

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PauliMascona Bekijk bericht
    Hmmmm, zo te zien ben ik zo goed als de enige dat echt niet onder de indruk is van dit game.

Ligt deels aan mijn verwachtingen die waarschijnlijk te hoog waren, maar zeer zeker ook aan de copy paste landschappen. Zo weinig diversiteit in de omgevingen...

Een RPG moet naar mijn mening lang duren en uitgebreid zijn. Deze is dat ook, maar het is een serieuze afknapper dat 3 kwart van de tijd gewoon dezelfde omgeving is.

De eerste uren vond ik The Witcher echt top. maar hoe langer, hoe meer het me bored...
    is in elke open world game zo he... zeker bij bethesda games. daar heb je 3 of 4 models van dungeons en huisjes en ze zien er letterlijk hetzelfde uit. zelf de meubels staan daar op exact dezelfde plaatsen. bij the witcher valt dat toch allemaal zeer goed mee?

Sneeuwstorm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PauliMascona Bekijk bericht
    Nog nooit een Elder Scrolls game gespeeld dan?

Pagina 6 van 9 Eerste ... 23456789 Laatste

Regels voor berichten