Pagina 3 van 9 Eerste 1234567 ... Laatste
    Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amdr Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zal er hier iets gebugged zijn ofzo want kheb in het eerste dorpke daar een stuk of 5 contracts meegepakt en heb er maar 1 in men questlog gekregen. Seves nog eens proberen
    Die papierkes zijn niet allemaal contracts dacht ik, ook gewoon notices en points of interests.

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Dacht wel dat het zoiets ging zijn, dacht nochtans na ze te lezen dat er toch degelijk een opdracht instond maar zal wel eerder wat lore zijn om de backstory enzo wat toe te lichten.

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tipzi Bekijk bericht
    gisteren begonnen, en ben al de kluts kwijt , ben veel te laag level voor de quests die ik ontvang ? Lvl 33 quest, ben lvl 3 '-- iemand tips, ben aan het proberen met sidequests te vinden maar daar heb ik ook geen succes in
    Kben zelf een RPG leek maar ikzelf ben begonnen met de main quest te volgen en nooit lvl 33 quests tege gekome. nu kzat op een gegeven moment in main story wel vast (road to skellige) omdat ik maar level 7 was. (en gear nie sterk genoeg om tege lvl14 vijanden te vechten)

Nu heb ik in het quest menu secondary quests beginnen doen en veel sterkere gear gevonden. Kben nu level 12 dus kan bijna nar skellige gaan en main story terug volgen ^^

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Ik zit nu in Velen lvl 4 nog maar.
    Game is toch wel de max ze.
    Ik heb wel in White Orchard niet veel secondary quests gevonden, wel een paar maar niet veel....?
    Hopelijk gaat dat nu beter zijn in Velen...
    Laatst gewijzigd door Gentei; 26 mei 2015 om 03:54

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Kheb wel in de main quest bij bepaalde hoofdpersonages (bloody baron bv) soms geweigerd om hem/ze verder te helpen. Kdenk dat die weigering dan een secondary quest wordt.

Omdak later in het spel dan toch ma de booody baron verder geholpe heb als secondary quest -.-

Vraagtekens en uitroeptekens op de map voer ik wel niet uit. Kdenk wel dak op deze manier het spel kan uitspelen.

Volgend probleem is nu wel dak nog altijd gene saddle bag gevonden heb. Zit nog steeds met item limit van 60 lol . Iemand een tip in novigrad?

iTrader
    3 (100%)
    Scifo, dat kan je winnen door aan horse races mee te doen. Je hebt er 3 in Velen (Crow’s Perch Horse Race) en 4 in Novigrad denk ik.

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ok merci. Staan die tussen side quests? Of zijn deze zelf te zoeken op de map?

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Er is gratis DLC waarin een saddlebag zit die je kan kopen in White Orchard.

Wel een beetje zonde om de uitroeptekens ook niet uit te voeren, zitten soms fantastische quests achter.

SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Ik zit nu in Velen lvl 4 nog maar.
    Game is toch wel de max ze.
    Ik heb wel in White Orchard niet veel secondary quests gevonden, wel een paar maar niet veel....?
    Hopelijk gaat dat nu beter zijn in Velen...
    Ge moet die borden bekijken he .. er hangen dikwijls 6 briefjes aan, en dit resulteert in vele, vele vraagtekens en ook soms een witcher contract.

In Velen staat bijna heel mn map vol met vraagtekens, allemaal secondary quests.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow Bekijk bericht
    Ge moet die borden bekijken he .. er hangen dikwijls 6 briefjes aan, en dit resulteert in vele, vele vraagtekens en ook soms een witcher contract.

In Velen staat bijna heel mn map vol met vraagtekens, allemaal secondary quests.
    Ja op de map zelf zijn er inderdaad veel vraagtekens, maar die staan niet tussen uw questlog.
    en sommige van die vraagtekens zijn geen quests maar eerder gewoon vijanden afmaken en loot nemen. Of van die shrines....
    En de notice boards zijn niet allemaal quests er zitten gewoon notes bij die niets te maken hebben met quests of dergelijke.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Kheb wel in de main quest bij bepaalde hoofdpersonages (bloody baron bv) soms geweigerd om hem/ze verder te helpen. Kdenk dat die weigering dan een secondary quest wordt.

Omdak later in het spel dan toch ma de booody baron verder geholpe heb als secondary quest -.-

Vraagtekens en uitroeptekens op de map voer ik wel niet uit. Kdenk wel dak op deze manier het spel kan uitspelen.

Volgend probleem is nu wel dak nog altijd gene saddle bag gevonden heb. Zit nog steeds met item limit van 60 lol . Iemand een tip in novigrad?
    Eerste wat ik gedaan had nadat ik weer maar eens aan het packhorden was is die mod geïnstalleerd die ervoor zorgt dat je 9999 inventory spaces hebt. Ik zit momenteel zo continue tegen de 200 - 300 inventory spaces effectief te gebruiken voordat ik weer maar eens op een dumpfrenzy ga.

Met al die onderdelen en dan de loot die je oppikt is 60 of zelfs 90 gewoon veeeeeeeel te weinig... Ik heb eventjes die saddlebag gebruikt maar zelfs die begon na een tijd veel te snel vol te zitten. Maakt het gatheren en craften ook haalbaarder...

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Ik ben deze game aan het installeren, deze ochtend gaan halen bij GM.
    Het is dus de GOG versie.
    Hopelijk draait het soepel, want mijn CPU zit onder de minimum.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sensational Bekijk bericht
    Nooit geen probleem gehad me de game. Niks chrashes, altijd boven de 50 fps in bosrijke gebeiden en 60 fps in minder bosrijke gebieden met alles op ultra (hairworks af) @1920x1200p.

Nu na patch 1.04 op pc al 2 chrashes op 2 uur tijd en als ik in een bosrijk gebied kom rond de 40-45 fps.

Nog iemand last van na de patch van vandaag?
    de kwaliteit van de textures is een stukje verbeterd, misschien daarmee de mindere fps.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik zit met een
    I5-750
    8GB geheugen
    R9-280x

en dat draait meer dan goed genoeg, niet overclocked buiten standaard turbo. Natuurlijk niet ultra, maar zo tussen medium en high ergens. Goed genoeg voor mij uiteindelijk, ik dacht toen ik die vereisten zag die men adverteerde dat dit voor geen meter ging draaien... en was zelfs al even aan het kijken naar een upgrade maar dat kan waarschijnlijk nog wel een paar jaar wachten...

Ik denk eigenlijk dat de eisen niet zwaarder zijn voor the witcher 3 als voor dragaon age inquisition als je het gewoon wilt spelen.

Sensational's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    de kwaliteit van de textures is een stukje verbeterd, misschien daarmee de mindere fps.
    Wat ze hebben verbeterd is de Anisotropic filtering, wat wilt zeggen dat de texturen verder weg van je meer gedetailleerd blijven, dit heeft normaal minimale impact op de performance. En al zeker geen 5 tot 10 fps minder.

Men crashes zijn nu wel gestopt na dat ik gelezen had dat je je framerate op unlimited moest zetten, bij mij stond die op 60 fps locked. Sinds ik dit veranderd heb, geen crashes meer.
    Explosions of colors across the horizon....
    Stealing away the darkness of the night!
    With the energy of thousands...
    We Will Unite!

Pagina 3 van 9 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten