Pagina 2 van 9 Eerste 123456 ... Laatste
    zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    het is net houterig zonder zwaard
    al eens gelet op hoe geralt "jogt" ? precies een animatie uit het jaar 2000
    gta 5 is ook af en toe stroef kwa karakterbesturing, maar de animatie is tenminste up to date
    dat mag ook wel voor het biggest budget game ooit he , en voor de rest zijn gta graphics zwaar overrated, ziet er uit als een ps3 game van 2007 ( vooral de textures van gebouwen en struiken die van beton zijn).

beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben er toch tevreden mee hoor, spel ziet er naar mijn mening erg mooi uit. Heb er dan ook een paar 100u Skyrim opzitten, zal daar wel iets mee te maken hebben.
    Voordeel aan Skyrim vind ik dan bv wel het first person vieuw tijdens de gevechten.

Iemand klaagt over de vele cinematics...al eens ooit gehoord van "intro"?
    Zijn genoeg spellen waar je bijna eerst een uur door de intro moet.

Wel al 2x (op zelfde locatie) een freeze gehad, daarna actie buiten het huis gedaan en toen geen last, foutje?

Vind het wel grappig om te lezen dat er mensen met een PS4/Xbox zijn die soms een framerate van 5 hebben .
    Alles Ultra, enkel hairworks uit en foliage vergezicht op high ipv ultra (had gelezen dat je dat toch niet merkt) en frame schommelt rond de 40.
    Nee, ik weet ook niet alles.

iTrader
    0
    Ik ben na een uur of 6-7 spelen toch niet zo over-hyped zulle.
    Ja het is een mooi spel, ja je kan veel kanten op qua verhaal, maar neen ik zie voor de rest geen verschil met andere gelijkaardige games. (zoals dragon age)
    En dan is het meestal de humor in een game die me bezig doet blijven, maar dit is nu ook niet dat soort rpg...

Deze avond toch weer mijne divine original sin opstarten, dat soort rpg zit ik met een grote smile te spelen

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SusieQ Bekijk bericht
    Ja het is een mooi spel, ja je kan veel kanten op qua verhaal, maar neen ik zie voor de rest geen verschil met andere gelijkaardige games. (zoals dragon age)
    En dan is het meestal de humor in een game die me bezig doet blijven, maar dit is nu ook niet dat soort rpg...

Deze avond toch weer mijne divine original sin opstarten, dat soort rpg zit ik met een grote smile te spelen

The witcher is een appart soort game... Je moet 1 & 2 toch wel gespeeld hebben om de hype te kunnen begrijpen.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SusieQ Bekijk bericht
    het verhaal/ lore. de boeken waarop the witcher games zijn gebasseerd zijn Game of thrones level qua awesomeness.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    The witcher is een appart soort game... Je moet 1 & 2 toch wel gespeeld hebben om de hype te kunnen begrijpen.
    Heb ik ook gespeeld
    Tweede was mij ook snel beu.

Eerste heb ik van genoten, toen waren er nog niet veel goede rpg's van dit genre op de markt.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik vind de game niet slecht. Het valt mij gewoon meer en meer op dat ik gewoon geen voorstander ben van het open wereld gedoe. Ik doe quasi niets anders als rondlopen... begint wat saai te worden om van het ene vraagteken op de map naar de andere te lopen.

Het is tenminste geen fetch quest, want je moet niet op en af lopen... maar het komt wel vanuit dezelfde stal.

Tipzi's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    gisteren begonnen, en ben al de kluts kwijt , ben veel te laag level voor de quests die ik ontvang ? Lvl 33 quest, ben lvl 3 '-- iemand tips, ben aan het proberen met sidequests te vinden maar daar heb ik ook geen succes in
    i5-4460 @3.2ghz - Gigabyte G1.Sniper B6 - Windows 10 - CoolerMaster Nepton 240M - Msi GTX970 100Me - Crucial Ballistix sport 16GB - Corsair Carbide 540

Steam ID; Tipzi

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beemer036 Bekijk bericht
    Ik ben er toch tevreden mee hoor, spel ziet er naar mijn mening erg mooi uit. Heb er dan ook een paar 100u Skyrim opzitten, zal daar wel iets mee te maken hebben.
    Voordeel aan Skyrim vind ik dan bv wel het first person vieuw tijdens de gevechten.

Iemand klaagt over de vele cinematics...al eens ooit gehoord van "intro"?
    Zijn genoeg spellen waar je bijna eerst een uur door de intro moet.

Wel al 2x (op zelfde locatie) een freeze gehad, daarna actie buiten het huis gedaan en toen geen last, foutje?

Vind het wel grappig om te lezen dat er mensen met een PS4/Xbox zijn die soms een framerate van 5 hebben .
    Alles Ultra, enkel hairworks uit en foliage vergezicht op high ipv ultra (had gelezen dat je dat toch niet merkt) en frame schommelt rond de 40.
    Al 35 uur mee gespeeld op de ps4 nog nooit een serieuze frame drop tegen gekomen (behalve cutscenes). Trouwens ook al gelezen dat er mensen zijn met framerate problemen op pc's , en nee ben niet zo triest om daarmee te gaan lachen :/

Ben hier allesinds blij dat ik men pc niet geupgraded heb. Maar ben wel van plan om dit in de toekomst te doen, alhoewel men interesse in de game al iets gezakt is. Na een aantal maanden gaat het spel me misschien totaal niet meer interesseren. Dan heb ik de juiste keuze gedaan om geen uitgave te doen van duizenden euro's

Hoe dan ook dit is wel een game, die de beste sp ervaring heeft opgeleverd tot nu toe. Kriebelt wel ergens om dit spel eens te spelen op 4k settings. Maar dat is voor mij toch nog niet echt zen geld waard. En zie het wel voor me dat ze een remake gaan maken van dit spel voor de ps5. Gewoon wat geduld hebben

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx Bekijk bericht
    Ik vind de game niet slecht. Het valt mij gewoon meer en meer op dat ik gewoon geen voorstander ben van het open wereld gedoe. Ik doe quasi niets anders als rondlopen... begint wat saai te worden om van het ene vraagteken op de map naar de andere te lopen.

Het is tenminste geen fetch quest, want je moet niet op en af lopen... maar het komt wel vanuit dezelfde stal.
    Misschien best die vraagtekens op de map afzetten dan? Dat is inderdaad wel een foute manier om een open world te spelen omdat ge, zoals ge zelf zegt, niet echt in de open world speelt. Ge wandelt gewoon van "verborgen" naar "verborgen" item

Is er trouwens een manier om die contracts op te volgen? Die komen precies nergens terecht zodat ik die nog is kan nalezen nadat ik ze heb geaccepteerd

beemer036's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xhizor Bekijk bericht
    Al 35 uur mee gespeeld op de ps4 nog nooit een serieuze frame drop tegen gekomen (behalve cutscenes). Trouwens ook al gelezen dat er mensen zijn met framerate problemen op pc's , en nee ben niet zo triest om daarmee te gaan lachen :/

Ben hier allesinds blij dat ik men pc niet geupgraded heb. Maar ben wel van plan om dit in de toekomst te doen, alhoewel men interesse in de game al iets gezakt is. Na een aantal maanden gaat het spel me misschien totaal niet meer interesseren. Dan heb ik de juiste keuze gedaan om geen uitgave te doen van duizenden euro's

Hoe dan ook dit is wel een game, die de beste sp ervaring heeft opgeleverd tot nu toe. Kriebelt wel ergens om dit spel eens te spelen op 4k settings. Maar dat is voor mij toch nog niet echt zen geld waard. En zie het wel voor me dat ze een remake gaan maken van dit spel voor de ps5. Gewoon wat geduld hebben
    Triest.... Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook een PS4 hoor, ben daar dus zeker niet tegen ofzo.

Maar als we eerlijk zijn kan je toch niet ontkennen dat ze het spel voor de ps4/xboxone hebben gedowngrade puur uit commerciele redenen.

@Tipzi, kheb ook zo'n contract van 33 (en nog andere) waarvoor ik momenteel nog te zwak ben, hoort erbij.
    Heb zo al uitrusting gevonden die ik ook niet kan selecteren.

Heb wel het gevoel dat het er maar traag aan toe gaat om naar een hoger level te gaan, pak trager dan bij Skyrim bv. Bij sommige side quests kon je daar (vooral in het begin) 2 levels ineens scoren.
    Nee, ik weet ook niet alles.

Sensational's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Nooit geen probleem gehad me de game. Niks chrashes, altijd boven de 50 fps in bosrijke gebeiden en 60 fps in minder bosrijke gebieden met alles op ultra (hairworks af) @1920x1200p.

Nu na patch 1.04 op pc al 2 chrashes op 2 uur tijd en als ik in een bosrijk gebied kom rond de 40-45 fps.

Nog iemand last van na de patch van vandaag?
    Explosions of colors across the horizon....
    Stealing away the darkness of the night!
    With the energy of thousands...
    We Will Unite!

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amdr Bekijk bericht
    Is er trouwens een manier om die contracts op te volgen? Die komen precies nergens terecht zodat ik die nog is kan nalezen nadat ik ze heb geaccepteerd

Die staan toch gewoon bij de questlog sectie?

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Zal er hier iets gebugged zijn ofzo want kheb in het eerste dorpke daar een stuk of 5 contracts meegepakt en heb er maar 1 in men questlog gekregen. Seves nog eens proberen

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amdr Bekijk bericht
    Zal er hier iets gebugged zijn ofzo want kheb in het eerste dorpke daar een stuk of 5 contracts meegepakt en heb er maar 1 in men questlog gekregen. Seves nog eens proberen
    Die papierkes zijn niet allemaal contracts dacht ik, ook gewoon notices en points of interests.

Pagina 2 van 9 Eerste 123456 ... Laatste

Regels voor berichten