Pagina 4 van 117 Eerste 123456781454104 ... Laatste

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    speculeren, geen 100% zekerheid, hij weet het zelf niet of het echt is, het komt van athene (), zoiets kan je wel makkelijk faken, ...

Een beetje serieus blijven aub en komt eens terug wanneer er echte bewijzen zijn.

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zelfs al is het waar, dat kan mij nu echt eens geen hol schelen. Als D3 dankzij ROS/updates een degelijke game wordt, dan speel ik het gewoon. Punt. Het maakt mij, als consument, niets uit waarom iets beter wordt, als het maar beter wordt.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sommige willen precies niet dat D3 een goed game word
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

[MNEU]Jonasis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    en dan was er hearthstone
    - Visit us @ (Q.Net) #MNEU -
    One MNEU to rule them all..

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shotterke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    speculeren, geen 100% zekerheid, hij weet het zelf niet of het echt is, het komt van athene (), zoiets kan je wel makkelijk faken, ...

Een beetje serieus blijven aub en komt eens terug wanneer er echte bewijzen zijn.
    lol
    ja please ..nieuwe bewijzen graag
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    @affinity:
    Stop dan gewoon met posten in threads van blizz games eh gast... je wilt gewoon dat dit spel / blizz faalt.. wat een domme houding heb jij.

Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In die documenten staat juist niks over verplichting om RMAH te sluiten. Dat zijn gewoon regels, wetten.

Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga het spel zeker nog eens een kans geven, wanneer de loot aangepast wordt. Expansion koop ik waarschijnlijk ook. Hoe je het ook draait of keert, Diablo 3 blijft lekker spelen imo.

Moest er nu eens iets deftigs droppen af en toe Maar dat zal wachten worden op de nieuwe update/expansion.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essit Bekijk bericht
    Ik ga het spel zeker nog eens een kans geven, wanneer de loot aangepast wordt. Expansion koop ik waarschijnlijk ook. Hoe je het ook draait of keert, Diablo 3 blijft lekker spelen imo.

Moest er nu eens iets deftigs droppen af en toe Maar dat zal wachten worden op de nieuwe update/expansion.
    dien Loot 2.0 mag eindelijk is gaan komen voor de expansie ^^
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

CoxM's schermafbeelding
    iTrader
    57 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wij konden aan de slag met Reaper of Souls en onze eerste indrukken vind je ondertussen op de frontpage: 9lives - PC Games - Diablo III: Reaper of Souls - Maak komaf met Malthaels meesterplan

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    Kwam daarnet toevallig op athene zijn stream die erover bezig was, er is nergens een filmpje van enzo. Hij speculeerde dat die brief dus de echte reden zou zijn. Aangezien er geen 100% zekerheid is wou hij er geen filmpje van maken.

Hij had wel de brief getoond en dat was vrij officieel, zoiets fake je niet.

Hij zei zelf dat het vanuit een bedrijf met oog op winst een extreem slechte stap is om dat te doen, dus gelooft hij ook dat deze brief officieel is.

(Ok dit is mn laatste)

Edit:
    Printscreen van zn stream

Officiele website:
    Http://fincen.gov/statutes_regs/guid...2013-G001.html

Als het van Athene zijn stream komt zou ik het toch maar met een korrel zout nemen.

Dat RMAH tegen de regels was, wisten al veel mensen, toch heeft blizzard hier een draai aangegeven dat het wel kon. Ik denk niet dat een simpele streamer (athene hier) meer kennis bezit dan de financiële dienst van Blizzard Ent.
    Deze bui lag er al eventjes, RMAH was zowieso al de bane van het spel. Ik denk zelfs niet dat de winsten van RMAH die je maakte belastingsvrij waren (totaal andere discussie natuurlijk)

De expansion van Diablo is een stap in de goede richting, Blizzard heeft zich laten vangen aan de hype van Diablo 3 en erop gehoopt dat het publiek alles ging kauwen wat zij gooide. Met RoS gaan ze de andere stappen proberen, de stappen waarbij Blizz north indertijd success mee heeft gehaald.

De materie over het skill = to easy, is heel simpele discussie. Een ingewikkelder game inzake skill tree's is niet noodzakelijk veel meer fun. Kijk naar WoW in het begin met de hybrid builds en alle talents leken goed. Hier is men ook afgestapt, niet omdat iedereen kloeg, gewoon qua progressie is het veel moeilijker om op een complex systeem te bouwen. PoE zal dit sooner or later ook beseffen en toepassen, blizzard was ook zo in het begin.

PoE is hier zeker niet de einige in hoor, Age Of Conan had indertijd ook een zeer complexe build system en heel veel builds waren zeer tof en zeer potent, overal maak je cookie & butter specs, PoE is hier geen uitzondering.
    PoE schijnt in andere opvlakken ook een zeer sterke game te zijn, maar het is vooral groot geworden door de hype van een "echte" diablo 2 opvolger te zijn. Veel te veel mensen zijn ook in de Diablo 3 hype gevallen, je maakt me niet wijs dat dit allemaal ex diablo 2 spelers waren.
    Je kan blizzard bashen zoveel je wil, ze leggen wel vaak de fond waar de rest op bijbouwt, en ze natuurlijk zijn zij op de fond van de voorgangers vooruit gegaan, of ze apen een project na en herwerken het naar een success formule. Blizzard draagt zeker bij tot het genre RPG,MMO,RTS,.....
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"
    MTB: Canyon Spectral 7.0AL

Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ging hier niet meer antwoorden, maar als jij zo'n zever neerschrijft kan ik niet anders.

De materie over het skill = to easy, is heel simpele discussie. Een ingewikkelder game inzake skill tree's is niet noodzakelijk veel meer fun. Kijk naar WoW in het begin met de hybrid builds en alle talents leken goed. Hier is men ook afgestapt, niet omdat iedereen kloeg, gewoon qua progressie is het veel moeilijker om op een complex systeem te bouwen. PoE zal dit sooner or later ook beseffen en toepassen, blizzard was ook zo in het begin.
    Het is niet omdat Blizzard hun games simpel maken, dat PoE gaat volgen he makker. Of denk je dat ze op een dag gaan zeggen, hey, de skilltree is te moeilijk, we verwijderen dat compleet. Het spel draait rond die skiltree ...

De meerderheid van de features van RoS zitten in PoE ... De random generated dungeons die ze nu zo de hemel in prijzen hebben ze van het PoE end game systeem : MAPS

Paragon : idee gewoon geript van gamers die met ideeën afkwamen om het spel te redden.

Het crafting systeem ook al. Ineens is het nuttig om witte items op te rapen in RoS. Zit al sinds dag 1 in PoE.

En dat komt dan allemaal van een multi miljard bedrijf als blizzard :')

please.

Diablo3 is op zich geen slecht spel, heb er 500+ uur ingestoken. Maar als ge hier PoE begfint af te breken, terwijl het een veel complexer spel is, met veel meer diepgang, dan komt mijn haar omhoog
    Laatst gewijzigd door Li0n; 2 december 2013 om 14:53

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li0n Bekijk bericht
    Ik ging hier niet meer antwoorden, maar als jij zo'n zever neerschrijft kan ik niet anders.

Het is niet omdat Blizzard hun games simpel maken, dat PoE gaat volgen he makker. Of denk je dat ze op een dag gaan zeggen, hey, de skilltree is te moeilijk, we verwijderen dat compleet. Het spel draait rond die skiltree ...

De meerderheid van de features van RoS zitten in PoE ... De random generated dungeons die ze nu zo de hemel in prijzen hebben ze van het PoE end game systeem : MAPS

Paragon : idee gewoon geript van gamers die met ideeën afkwamen om het spel te redden.

Het crafting systeem ook al. Ineens is het nuttig om witte items op te rapen in RoS. Zit al sinds dag 1 in PoE.

En dat komt dan allemaal van een multi miljard bedrijf als blizzard :')

please.

Diablo3 is op zich geen slecht spel, heb er 500+ uur ingestoken. Maar als ge hier PoE begfint af te breken, terwijl het een veel complexer spel is, met veel meer diepgang, dan komt mijn haar omhoog
    blizz luistert wel hoor maar het duurt wel een jaar om het spel op zijn poten terug te krijgen en de fouten eruit te halen. Hadden ze niet zo grote communitie die andere games zitten te spelen dan kwamen ze niet af voor die ideen voor paragon
    het is dankzij al die free to play games die mensen spelen dat er kruisbestuiving is van ideen en daardoor krijgt een doorwinterde crew van blizz ook zijn ideen om een spel dat vast zat terug goed te krijgen

ze weten zelf dat er massas mensen naar POE gegaan zijn voor die redenen en ze mogen hun malcontente spelers dankbaar zijn om ideen binnen te smijten..
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Bundemout's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Reaper of souls :
    -Trailer was weer dik in orde , thanks Blizzard !
    -BETA review zijn ook zeer positief (Real Cow lvl , meer item drops , meer bruikbare drops , crusader class plays smooth,...)

Level ik alvast men alts naar 60.

Status :
    Main Barb 60
    alt DH 60
    alt Wizard 56 (4 dagen van 31->56)
    More to come...

Party questing is nog steeds fun , loads xp , en vooral bijna instant-games.

Kzou zeggen , level jullie alts zodat ze klaar staan voor expension

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik wil ze eens proberen te levelen met de adventure mode

Pagina 4 van 117 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten