Pagina 2 van 117 Eerste 1234561252102 ... Laatste
    amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Gisteren zo is ff naar Kripp zen stream gekeken, ze hebben precies hun nieuwe quests van WoW gehaald, "Kill XX monsters" keer na keer.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De mensen die nog spelen , wat doen jullie ondertussen tot RoS?
    Gold farmen? Paragon levels halen ? iets specifiek bijhouden ?

btw add me Fanta#2259
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Het enige nuttige dat je nog kan doen, is een ventje naar 60 levelen ...
    Als ROS uitkomt, is alles waardeloos. Gear, gems, ... zelfs je gold zal minder waard zijn.
    Ook de paragon scale verandert ... dus doe vooral geen moeite momenteel om 100 te raken zou ik zeggen

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb naar een hollandse gast zitten kijken gisteren King Kongor of zo iets. al je de campaign completed hebt dan pas kan je de adventure mode beginnen dus moet je iemand naar level 60 brengen; zucht
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het enige nuttige dat je nog kan doen, is een ventje naar 60 levelen ...
    Als ROS uitkomt, is alles waardeloos. Gear, gems, ... zelfs je gold zal minder waard zijn.
    Ook de paragon scale verandert ... dus doe vooral geen moeite momenteel om 100 te raken zou ik zeggen
    Bah maar ne lv 20 paragon gaat toch helemaal anders scalen dan ne lv 100 ? dus misschien toch nuttig
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mja, als je 20 bent is het anders he ... maar ik ben 84 en zie het nut niet om nog te spelen eigenlijk. Zeker niet als ik zie dat king kongor momenteel 260+ is

syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    92 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    heb naar een hollandse gast zitten kijken gisteren King Kongor of zo iets. al je de campaign completed hebt dan pas kan je de adventure mode beginnen dus moet je iemand naar level 60 brengen; zucht
    Zever.

Je kan meteen adventure mode doen.

These modes can be accessed at any time, and you're welcome to switch between them whenever you please. In addition, we've unlocked all difficulty levels, giving you even more control over your in-game experience. Don't want to play through the story four times on each of your characters? Done. Looking to farm in Adventure Mode at one difficulty, then switch over to Campaign Mode at a different difficulty? You've got it.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    meh, weinig build diversity en weer met overpowered gear alles platstampen... zal wel ff fun zijn aangezien het "nuken" wel leuk was bij d3 , maar iets of wat moeilijkheid en uitdaging is wel belangrijk voor mij...

iTrader
    92 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    meh, weinig build diversity en weer met overpowered gear alles platstampen... zal wel ff fun zijn aangezien het "nuken" wel leuk was bij d3 , maar iets of wat moeilijkheid en uitdaging is wel belangrijk voor mij...
    Mja in poe speelt iedereen ook de flavour of the month he.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

reborn snake's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    Om nog maar te zwijgen dat ze allemaal gewoon hun build van google halen >_>
    If it's idiotproof we'll just build a better idiot

iTrader
    92 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reborn snake Bekijk bericht
    Om nog maar te zwijgen dat ze allemaal gewoon hun build van google halen >_>
    Of van Kripp

Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    non plus ultra

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ha ja? Op 9lives misschien, omdat dat beginners zijn? Als ik in party (80+) zit zie ik telkens andere builds hoor

@reborn snake: PoE is iets complexer als D3 hoor, ik daag u uit om eens 1 efficiente endgame build te maken, ge zijt volgend jaar nog bezig bij D3 neem je gewoon de skills die overpowered zijn, met andere woorden iedereen loopt met dezelfde build.

Voor mij geen probleem hoor, maar klagen over PoE builds als ge D3 speelt is echt té grappig voor woorden xD

Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    PoE moet je 'leren' als je zelf een build wil maken. In D3 kijk je naar de grote nummerkes, en pak je wat skills die mooie synergie hebben.
    Natuurlijk kopieert 90% van de PoE spelers zijn build van Kripp, of een andere ervaren speler. Dat is nu eenmaal de mentaliteit vandaag. Maar dat verandert het feit niet dat D3 casual is tov PoE.

VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zever.

Je kan meteen adventure mode doen.

These modes can be accessed at any time, and you're welcome to switch between them whenever you please. In addition, we've unlocked all difficulty levels, giving you even more control over your in-game experience. Don't want to play through the story four times on each of your characters? Done. Looking to farm in Adventure Mode at one difficulty, then switch over to Campaign Mode at a different difficulty? You've got it.

ah wist ik niet , my bad des te beter
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Pagina 2 van 117 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten