iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sinds mijn laatste post ben ik flink opgeschoten met mijn Necromancer. Ik kan T13 nu met gemak aan, wel met een CorpseMancer build gezien de Inarius Bonestorm build een nerf gekregen heeft. Niet dat het slecht is nu, ik heb GR70 kunnen doen vorige week maar de Rathma build gaat een pak beter zijn om GRs te pushen met de buff. Mijn Paragon is ook enorm toegenomen, 6 juli was ik 180 ofzo, nu 707.

Ik bezit nu ook al een Wizard met Explosive Blast build, om T10 te speedfarmen voor mats want die gaan snel op als ik niet oplet. T13 lukt helaas niet, mobs gaan niet snel genoeg dood. Mijn stats (700k dmg, 12m toughness en 2m recovery) zullen vast nog te laag zijn. De rift keys die ik opstapel gebruik ik voor mijn CorpseMancer, GR62 is geklaard in 3-4 mins.

Met de gefarmde bloodshards heb ik een DH met Multshot build gegeared met de bedoeling T13 bounties te doen, maar alles gaat veel te traag dood. Mijn stats zouden nochtans hoog genoeg moeten zijn met 860k dmg, 26m toughness en 2.1m recovery. Ik had op youtube die build nog zien gebruikt worden door iemand die nog op 500 paragon zat, zelfde stats maar T13 ging hem vrij vlot dus weet ik niet zeker waar het probleem bij mij ligt.

Momenteel gefocust nu om die Rathma build zo sterk mogelijk te maken, paragon verder levelen (gaat traag nu) en kijken of het de moeite is een T13 speedfarm build (voor mats) te gebruiken en te vinden, liefst voor mijn wizard en mijn DH mankementen te fixen.

gilleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe is die nieuwe DLC met necromancer? Heb het spel al twee jaar niet meer gespeeld, maar ben van plan om het terug op te pikken. Iemand tips of dergelijke?

jens_vc's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die het nog speelt? Ben gisteren ook nog eens begonnen sinds lange tijd. Iemand enige tips om te levelen en te gearen?

Heb gisteren enkelen normal rift gejoind en paar bounties gedaan en ben al wel level 42 Crusader.

Alle tips zijn welkom!
    Spoiler:

fortuneke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    wie speelt nog ?
    Gamer since 1990 !Trance 4 Life
    ASUS G750 JY
    Hardware Geek !

GoUdVisKe's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik net opnieuw begonnen (wel op xbox nu), nog iemand die op console speelt ?
    )><(((o> )><(((o> )><(((o> )><(((o> )><(((o>

Tazke's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik speel op de switch, laat gerust iets weten als er nog mensen daar op spelen

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tazke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik speel op de switch, laat gerust iets weten als er nog mensen daar op spelen
    Er is een topic van in het Nintendo gedeelte

https://www.9lives.be/forum/nintendo...-wii-u-en-3ds/
    PSN tichke

Pagina 117 van 117 Eerste ... 1767107113114115116117

Regels voor berichten