Discussie: Monstermmorpg (M3O)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Thumbs up Monstermmorpg (M3O)

Hallo allemaal,

Ik ben recentelijk aangesloten op dit geweldige forum en wou alvast beginnen met een RPG voor te stellen dat ik nu toch wel al een tijdje speel en voor alle leeftijden is.
    Deze RPG heet namelijk MonsterMMORPG.

Dit is een atypisch Pokemon RPG spel, want de developer en ook uitvinder van het spel heeft het spel overladen met monsters. Hij vraagt dan ook aan de beste tekenaars (te vinden op DeviantArt) om fakemon te maken voor dit gratis spel.

De bedoeling is simpel; je begint in het stadje "Starfall Town" met je zelfgekozen starter en moet proberen de allerbeste te worden door zoveel mogelijk verschillende monsters te vangen en ze zo goed mogelijk te maken. Eenmaal je wat onderweg bent, zal je snel merken dat je ook "Ancient Gems" kan verdienen, dwz. badges, maar met een eigen naam. Zo heb je 19 verschillende badges te verdienen. Badge 1 is natuurlijk niet zo moeilijk om te behalen, maar naarmate je vordert in het spel wordt het natuurlijk moeilijker.
    Ook bied dit spel een PVP-mogelijkheid. Ik denk dat het concept wel duidelijk is, jij tegen een andere speler die het uitvechten om te zien wie de sterkste is.
    Op het forum van dit spel, worden ook tornooien gehouden om de zoveel tijd waar je geweldige prijzen (in game prijzen natuurlijk) mee kan verdienen.

Dit spel heeft ook een onderverdeling gemaakt in de types van monsters, zijnde: Regulars - Superior - Emissary - Zenith - Legendary en Ancients. (Van zwakste naar sterkste gerangschikt)

Deze RPG heeft ook een enorm aantal gebruikers van over de hele wereld en kan gespeeld worden in het Engels of in het Turks. Dat betekent niet dat er geen voorzieningen zijn voor de Nederlandstaligen, of anderstaligen, om te praten in hun eigen taal. Het is ook een actieve gemeenschap, altijd wel iemand online om tegen te praten, hulp te vragen of tegen te strijden.

Heb je nog vragen? Stuur me gerust een privbericht of laat hier een comment achter.
    Wil je wat meer weten over de gameplay en het spel zelf? Bekijk dan zeker dit:
    MonsterMMORPG: Online Free Browser MMO RPG Pokemon Monster Game
    MonsterMMORPG Official Forum
    MonsterMMORPG - YouTube
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Meh...
    no votes  

iTrader
    19 (100%)