Pagina 6 van 85 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste
    VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    beter een sub kopen dan free to play gaan dacht ik want die coins kosten ook geld
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

dr.lee's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    'k heb ge-resubbed om het spel nog eens te checken en om mijn 'free' (idd, als ge moet subben is het nie echt free) cartel coins te claimen.
    2k cartel coins lijkt me wel veel te zijn, hoewel ik geen idee heb van de store items prijzen.

Iig, nieuw character gerolled en t is wel leuk om nog eens terug alles te doorlopen (heb al 4 lvl 50's )
    Cheers

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade0075 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik verschoot er deze weekend hoeveel er mensen nog online zijn.

Ik speel op progenitor en in dromund kaas waren er meer dan 200 man online imperial fleet ook meer dan 200 man....
    idd op red eclipse, wat toch een van de grootste is op dit moment, groter dan tomb, waren er gisterenavond 3 fleet instances
    => +- 500 man op fleet
    PSN Nickname = jersyi

BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hmmz, ik mis deze game toch een beetje maar destijds gestopt omdat ik geen zin had om te grinden tot 60+ pvp rank en het gebrek aan endgame.
    Had het gevoel dat ik niet meer echt verder kon, had full champion pvp set voor zowel dps als healing en pve set was ook meer dan goed voor de content die er was.

Om actief te raiden heb ik geen tijd maar is er ondertussen al content bijgekomen voor casual spelers? Extra flashpoints? Zones? Battlegrounds?
    Zijn de grote bugs en memory leaks grotendeels weg?
    Worden er op de actieve servers veel operation pugs gehouden?

Ik zat op Legions of Lettow trouwens, deze is gemerged met Tomb?
    Laatst gewijzigd door BeeLz; 13 november 2012 om 01:01
    Recedite, Plebes

Sovereign's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren Kephess the undying HM omgelegd. Geweldige fight

Ook ging ik voor de eerste keer mee met m'n marauder naar de progressops.

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeLz Bekijk bericht
    Ik zat op Legions of Lettow trouwens, deze is gemerged met Tomb?
    is idd gemerged met tombs
    een 15 tal pvp servers zitten nu allemaal op tombs dus, genoeg mensen zou ik zeggen

sinds release zijn er :

3 extra raids : Karaga's Palace, Eternal Conflict, Terror from Beyond, nu donderdag komt ook Eternal Conflict Nightmare mode uit
    1 extra warzone : Novare Coast, nog voor het einde van het jaar komt er nog een warzone bij
    2 extra flashpoints : Kaon under Siege en Lost Island
    1 extra daily zone : Black Hole, nu donderdag komt er nog een extra daily sectie uit
    1 extra companion (vanaf deze donderdag) : HK-47
    3 nieuwe pve sets : BlackHole Gear via comms, Campaign Gear en Hazard Gear via raids
    1 nieuwe pvp set : Warhero gear + het begin van Elite Warhero gear. (je moet niet meer rank 60 zijn om deze te kopen, is gewoon met comms)

op een jaar tijd is er echt wel een pak bijgekomen, sommige vergeten dit wel es
    als je vergelijkt met wow vroeger, kreeg je dit bovenstaande niet op een jaar tijd hoor

ps : champion gear bestaat niet meer, is vervangen door recruit gear.
    als je nu gaat pvp'en in die gear ga je wel een beetje afzien, tot je battlemaster kan kopen
    PSN Nickname = jersyi

BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedankt, zal in ieder geval de f2p uitproberen, als de restricties te groot zijn en ik vind het spel nog leuk ga ik wss wel resubben en een casual guild zoeken.
    Zoek vooral een spel om tussendoor wat te doen, heb terug voor 2 maand gesubbed in wow maar onze server is zo dood op hordeside. Bovendien vond ik pvp in Swtor veel leuker dan in wow.

Zal wss wel zwaar outgeared zijn in pvp maar er zullen ook wel een hoop spelers terugkomen die minder gear hebben dus zal wel meevallen.
    Recedite, Plebes

BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch maar eens een maandje gesubscribed ipv te wachten op de F2P.

Momenteel aan het installeren.

Speel dus Merc lvl 50 empire. Mijn nick weet ik nog niet aangezien die hoogstwaarschijnlijk anders is door server merge .

Hopelijk vind ik snel een actieve social guild waar ik wat mee kan pvpen en flashpoints doen en eventueel binnenkort eens een OP met kan meedoen.

Nog mensen op Tomb of Freedon Nadd empire side hier?
    Recedite, Plebes

iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jersy Bekijk bericht
    is idd gemerged met tombs
    een 15 tal pvp servers zitten nu allemaal op tombs dus, genoeg mensen zou ik zeggen

sinds release zijn er :

3 extra raids : Karagga's Palace, Explosive Conflict, Terror from Beyond, nu donderdag komt ook Explosive Conflict Nightmare mode uit
    1 extra warzone : Novare Coast, nog voor het einde van het jaar komt er nog een warzone bij
    2 extra flashpoints : Kaon under Siege en Lost Island
    1 extra daily zone : Black Hole, nu donderdag komt er nog een extra daily sectie uit
    1 extra companion (vanaf deze donderdag) : HK-51
    3 nieuwe pve sets : BlackHole Gear via comms, Campaign Gear en Dread guard/Hazmat Gear via raids
    1 nieuwe pvp set : Warhero gear + het begin van Elite Warhero gear. (je moet niet meer rank 60 zijn om deze te kopen, is gewoon met comms)

op een jaar tijd is er echt wel een pak bijgekomen, sommige vergeten dit wel es
    als je vergelijkt met wow vroeger, kreeg je dit bovenstaande niet op een jaar tijd hoor

ps : champion gear bestaat niet meer, is vervangen door recruit gear.
    als je nu gaat pvp'en in die gear ga je wel een beetje afzien, tot je battlemaster kan kopen
    Ff het noodzakelijke aangepast, kon het als die-hard fan niet meer aanzien

OT: Nieuwe trailer!

Game Update 1.5: HK-51 Activated | Star Wars: The Old Republic

Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JasperCLA Bekijk bericht
    Ff het noodzakelijke aangepast, kon het als die-hard fan niet meer aanzien

OT: Nieuwe trailer!

Game Update 1.5: HK-51 Activated | Star Wars: The Old Republic
    mja heb het rap getypt uit mijn hoofd, kon dus niet alle namen opzoeken
    PSN Nickname = jersyi

THa SkuLL's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou het verstandig zijn om nog een collector's edition op de kop te tikken voor een goedkope prijs zodat je de maand gratis krijgt plus al de extra's?
    =Tha SkuLL=™
    =He who dies with the most toys is nonetheless DEAD.=
    =A picture is worth a thousand words, but it uses up three thousand times the memory.=

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch maar eens mijn Full Columi Sage healer bovenhalen als het F2P is. Hopelijk ben ik nog gegeared genoeg om mee te doen aan HM's. Heb ook nog een Sith als Alt, dus daar kan ik mij ook nog mee bezig houden. Heb zoveel fun gehad in dit spel dat ik het gewoon terug een kans wil geven
    Als het mij terug bevalt resub ik en zoek ik mij een guild (toen ik stopte zat ik in RoT, en naar mijn weten zit ik daar nog in, tenzij ze mij hebben gedelete door inactiviteit).
    ...Ω...

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door THa SkuLL Bekijk bericht
    Zou het verstandig zijn om nog een collector's edition op de kop te tikken voor een goedkope prijs zodat je de maand gratis krijgt plus al de extra's?
    Als je het kan krijgen voor een tiental euro's zou ik zeker niet twijfelen. Dat beeldje is wel cool. Moest het nog ergens te koop staan voor meer dan €100 zou ik het zo laten.
    Het computerwinkeltje (MyCom) deed een actie overlaatst. Misschien hebben ze nog een CE in stock?
    ...Ω...

iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Toch maar eens mijn Full Columi Sage healer bovenhalen als het F2P is. Hopelijk ben ik nog gegeared genoeg om mee te doen aan HM's. Heb ook nog een Sith als Alt, dus daar kan ik mij ook nog mee bezig houden. Heb zoveel fun gehad in dit spel dat ik het gewoon terug een kans wil geven
    Als het mij terug bevalt resub ik en zoek ik mij een guild (toen ik stopte zat ik in RoT, en naar mijn weten zit ik daar nog in, tenzij ze mij hebben gedelete door inactiviteit).
    Ik heb je nog omgepraat om bij RoT te komen zeker

Cheshire Cat's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nog altijd rustig op weg naar level 50 met mijn bounty hunter (lvl 46) op The Progenitor. Zit wel bijna aan het einde van de verhaallijn. Vanavond eens kijken om een imperial agent te maken, lijkt me ook een toffe class.

Ik hoop dat ze naar de toekomst de group finder wel verbeteren. Momenteel werkt dat spellement alleen wanneer uw character's level matched met de flashpoints/world missions. Redelijk vervelend gezien het enorm gemakkelijk is om een hoger level te hebben dan de world waarop ge speelt.

Pagina 6 van 85 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste

Regels voor berichten