Pagina 5 van 224 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    Depresjon's schermafbeelding
    iTrader
    211 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing_Genk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Rift is ook niet gefaald dus negeer zijn comment gewoon
    idd,blijft een leuk spel.Sommige mensen moeten in ieder topic gaan wenen,en telkens er iets nieuws komt zal game X beter zijn.
    Rpg Fan
    PSN/Steam : Depresjon
    Np : Anthem, Elder scrolls online, Metro exodus, World Of Tanks.

Anoniem05's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zucht, wou me voor de zekreheid nog eens inschrijven, na het invullen van alle gegevens druk ik op submit beta application en.... niets.

TkillaB's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

michiel6661's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ******* Bekijk bericht
    Zucht, wou me voor de zekreheid nog eens inschrijven, na het invullen van alle gegevens druk ik op submit beta application en.... niets.
    zelfde probleem...
    Ik ben Michiel, groetjes.

Ankuro's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michiel6661 Bekijk bericht
    zelfde probleem...
    The Elder Scrolls Online
    26 minuten geleden

We are aware that some people have still not received their beta sign-up confirmation email after successfully submitting an ESO beta application. We are aware of this issue and are currently investigating it. We will provide an update about it by 5:00 PM Eastern Time on Monday, January 28th.

As a reminder, we are not sending out beta invitations yet. When we do, we'll make an announcement about it on our website, here on Facebook, and our other ESO social media pages so that everyone knows to keep an eye on their email.

Storm4991's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing_Genk Bekijk bericht
    Rift is ook niet gefaald dus negeer zijn comment gewoon
    Rift was een leuk spel, maar toen ik het speelde miste ik iets, ik weet niet wat precies maar het mistte gewoon iets, voor mij toch, wat het echt succesvol maakte. het verhaal en dat je zelf die zielen kon combineren was erg leuk maar het leek mss te veel op wow waardoor ik het sneller beu kwam.

GW2 is ook een erg leuk spel maar te veel Pvp gericht voor mij met een leuk systeem, ik speel het nu maar ik denk dat ik als elder scrolls online uitkomt over zal stappen.
    Nature doesn't just adapt. Nature cheats, changes the rules, and slips out the back door with your wallet while you're still trying to figure out what the hell happened.

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb me ook ingeschreven.
    Heb de TES games nooit gespeeld (wellicht dus beperkte kans op closed beta), omdat single player RPG me niet echt aanspreekt. Deze mmo trekt me wel aan. De beloftes van veel vrijheid, veel exploring, grote open world pvp.

Ik hoop dat het een groot sandbox gehalte zal hebben en echt niet zo themepark zal zijn als recente mmo's.
    Unlimited Potential!

[Dark-Fury]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht
    Heb me ook ingeschreven.
    Heb de TES games nooit gespeeld (wellicht dus beperkte kans op closed beta), omdat single player RPG me niet echt aanspreekt. Deze mmo trekt me wel aan. De beloftes van veel vrijheid, veel exploring, grote open world pvp.

Ik hoop dat het een groot sandbox gehalte zal hebben en echt niet zo themepark zal zijn als recente mmo's.
    Als dat is wat ge zoekt in een mmo zou je u terwijl je daar op wacht heel goed amuseren met gw2.

R-3d's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Ook ingeschreven, op hoop van zegen

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Heb me de eerste dag meteen ingeschreven. Ik hoop maar dat de TES series er niet aan gaan lijden dat ze de MMO richting nemen.

Storm4991's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heeft er iemand eigenlijk een idee wanneer er een beta is?
    Nature doesn't just adapt. Nature cheats, changes the rules, and slips out the back door with your wallet while you're still trying to figure out what the hell happened.

[Dark-Fury]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    Heb me de eerste dag meteen ingeschreven. Ik hoop maar dat de TES series er niet aan gaan lijden dat ze de MMO richting nemen.
    Het wordt toch gemaakt door een compleet andere studio dus ik betwijfel dat ze bij bethesda gaan gehinderd worden daardoor.
    Waren ze trouwens niet al 7 jaar bezig aan TES online?
    Dat is al van de moment dan Oblivion uit kwam dus ik zou mij geen zorgen maken.

iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [Dark-Fury] Bekijk bericht
    Het wordt toch gemaakt door een compleet andere studio dus ik betwijfel dat ze bij bethesda gaan gehinderd worden daardoor.
    Waren ze trouwens niet al 7 jaar bezig aan TES online?
    Dat is al van de moment dan Oblivion uit kwam dus ik zou mij geen zorgen maken.
    Eerlijk gezegd heb ik niet zo heel veel gevolgd van TES online ik wist dat het eraan kwam, maar voor de rest niet zo veel meer info van bekeken voor ik me inschreef op beta. Wel paar early gameplay video's van bekeken die er best wel goed uitzagen maar toch.
    TES is vooral lore en vrijheid in mijn ogen dan. Dus hopelijk kan je een mooie verzameling van de boekjes aanleggen.

blackman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gainward Bekijk bericht
    Trolololol lolol ololol trololooolololll

Jij hebt duidelijk niet alle raid-encounters gecleared in Vanilla & TBC. (Zéér licht uitgedrukt).

En ik ga volledig akkoord met f33db4ck, heb ook alle MMORPG's gespeeld van de laatste 16 jaar, voor WoW bestond had je zalige MMORPG's, na WoW was het gedaan want iedereen wou kopiëren en het mislukte enorm, op vele vlakken hebben ze niet veel nagedacht, weinig content gemaakt etc, originaliteit is volledig weg en ik vind ook geen plezier meer in de MMO's van de laatste jaren. SW:TOR valt mee als SW die hard fan, het levelen was enorm leuk wat je bijna niet meer tegenkomt, story enzo was perfect, maar éénmaal max level is het echt slecht. Ben ook al jaren gestopt met WoW, maar het is en blijft de #1 MMORPG op de markt van vandaag.

Maarja, zoals altijd heb je mensen die het spel ophemelen voor de release uitkomt en die zullen altijd teleurgesteld zijn en niet langer als 1 maand spelen. Dit maak ik nu al 7 jaar mee, dus ik stop met informatie en trailers op te zoeken over een spel dat nog moet uitkomen, want dat komt nooit goed, als je al ziet hoe mensen een spel beoordelen op een trailer op de hoofdpagina van 9lives, dan zegt dat al genoeg, duidelijk weinig ervaring die mannekes
    AQ 40 tot C'thun en Naxx heb ik niet meer meegedaan. (Elitism, Stormrage)

ONY, MC, BWL, ZG... Die waren nog wel leuk en vernieuwend (special mounts, nieuw gebruik van timers, design, uitdagende bossfights). Maar AQ20, AQ40 en Naxx? Pure repetitie van hetgene ervoor... Maar dan bugged.
    AQ was de ZOTSTE grind ooit en NAXX was snel, snel in het spel geflanst en zo bugged als het maar kon zijn...
    Die instance is er alleen maar gekomen om de "hardcore"grin... euh spelers nog even bezig te houden voor TBC.
    Waarom denk je dat ze NAXX met WOTLK terug in het spel hebben gestoken?
    Omdat 1. een heel groot deel van de spelers geen toegang had tot de nieuwe content (geniaal toch. Komt er nieuwe content, kan niemand eraan beginnen.)
    2. De originele Naxx bugged als fuck was, wat tot enorm veel frustratie leidde bij raid-guilds waardoor ze stopten met Naxx en wachtten op TBC.

SWP met TBC juist van hetzelfde man...
    The instance was open to players right from the start of patch 2.4, but the last 3 bosses were only available as each gate - which blocked the next boss encounter - opened over a set period of time on all servers. (Although this happened on maintenance day, so the US had an apparent one day advantage over the EU servers)[1] The first gate was opened on 8 April 2008 in the US, two weeks after the patch went live. The second gate opened after weekly maintenance on April 29, 2008. The third and final gate was opened on May 20, 2008 on US realms. The difficulty of the instance was set at the first 3 bosses being on par with Tier 6 encounters, and then the last three and increasing from each.
    Ze rekten zelfs expres de duurtijd van die raid-encounters, beetje zielig niet?

En dat is ook wat ik bedoel met het feit dat Blizzard zijn game zo goed mogelijk polished wilt hebben, gebeurt dit niet (zie originele Naxx) dan wordt zeer snel duidelijk dat de content (dus hetgene waar het om draait) serieuze gebreken vertoont.

Herhaling van dezelfde content in een nieuw jasje is géén vorm van herspeelbaarheid maar een blijk van onoriginaliteit, één van de eigenschappen waar WoW in uitblinkt.
    Over hoeveel échte (geen Ubrs ) raid-encounters spreken we in Vanilla wow? Niet al te veel.
    Wat was er buiten die instances te doen? (World) PVP, naar waar is die gegaan na Vanilla? Naar de kloten.

Heeft TBC veel nieuwe content (als in niet dezelfde crap vanaf AQ) gebracht? Nope, zelfde systeem van instance grinding maar nu met Heroics en 25 man instances ipv. 40 omdat het spel anders niet idiotproof genoeg is.

Op welke manier was TBC dan een deftig spel man? Of op welke manier had het VEEL content? (world) PVP was volledig naar de kloten, toevoeging van battlegroups, het Guildsysteem was volledig naar de kloten (door 25/10 man raids in plaats van 20/40), toevoeging cash shop, veel gemakkelijker om epics te krijgen, CRAP world bosses, overflow aan goldfarmers, etc.

Welke noemenswaardige toevoegingen hebben TBC, WOTLK, CATA en MOP gedaan aan de content van het spel? Pokémons? Lightsabers? Dailies? Emblems?

En het belangrijkste wat de hersenloze tier-farmers (niet percé u) over elke versie van WoW vergeten: Tier-gear is niet hetzelfde als BIS-gear. Als je het spel speelde zoals het hoorde (dus als je ging voor BIS-gear en niet voor Tier-gear, geen retard waart en uw profs + pots + flasks volledig in orde had) je uiteindelijk wél weken aan een stuk in DEZELFDE instance zat te wachten op de volgende instance omdat uw BIS-gear véél makkelijker te verkrijgen was dan uw tier set en omdat je aanwezig moest zijn op raids omdat je anders DKP verliest en jouw guildleader die ene legendary percé wilt hebben.

En dan het laatste in verband met content/herspeelbaarheid: bij elke uitbreiding gaat de levelcap naar omhoog waardoor de vorige content compleet nutteloos wordt. Er zijn wel een paar pogingen geweest om dit te counteren (zie WOTLK en CATA) maar het resultaat was wederom maar magertjes. Natuurlijk is een increase van de levelcap soms nodig maar met elke uitbreiding? WoW had beter een voorbeeld genomen aan andere MMO'S...
    -----------------------
    En over dat 1e vetgedrukte: /facepalm² Besef je wel dat alle mmo's die tot 3-4 jaar na WoW zijn uitgekomen al in ontwikkeling waren JAREN voor de launch van WoW? Ik ben ook subjectief in mijn mening op dit forum maar makker bij u is het echt wel belachelijk hoor...
    2e vetgedrukte: kweni, probeert is binnen te geraken in een beta? Sne goeien tip, wel een beetje vreemd dat je dit nog niet weet als je toch al 16 jaar lang alle mmo's die zijn uitgekomen hebt (uit?)gespeeld...

kkthxbye Mr. wow is en blijft #1 MMO

------------------------

Ik ben echt benieuwd, na Morrowind konden Oblivion en Skyrim me niet meer zo veel boeien en nu gaat een totaal andere studie een mmo-variant maken van deze reeks... Gimme dat beta.
    INSERTYN

iTrader
    29 (100%)
    Mensen, gelieve on topic te blijven en WoW discussies of berichten van: "MMO X is beter dan MMO Y." Horen hier niet thuis.

Spijtig genoeg wordt elke MMO wel vergeleken met zijn voorgangers maar je moet het voordeel aan de twijfel geven. Ieder heeft zijn eigen mening over welk de #1 is en cijfers zeggen hier niets over.

Gewoon hopen dat het niet te hard gehyped wordt en ze niet al te veel gaan beloven wat er uiteindelijk niet in komt

Moet zeggen dat de battles er veelbelovend uitzien en het feit dat je Emperor kan worden lijkt me ook tof. Afhankelijk van hoe gebalanced alle alliances gaan worden weliswaar.

Pagina 5 van 224 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten