Pagina 4 van 224 Eerste 123456781454104 ... Laatste
    ?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Vaulkor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ?therapy? Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    zalig!

Zelf vrees ik dat ik niet zal geselecteerd worden, aangezien de specs van men pc slecht zijn.
    'Time you enjoy wasting is not wasted time.' -

iTrader
    0
    Heeft iemand al zon confirmation gehad? Moet je daar een link aanklikken of niet?

jodabin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zelfs met een slecht systeem kan je in beta's geraken. Ze moeten weten welke systemen niet kunnen draaien, of wel op low settings etc. Alles moet getest worden

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blackman Bekijk bericht
    Vanuit uw standpunt zou WOW dan ook gefaild zijn want op vlak van content en herspeelbaarheid doet dit spel het een pak slechter als de andere mmo's van dezelfde generatie zoals bijvoorbeeld Eq2, Lineage 2, EVE, Anarchy Online, etc.

WoW is zeker en vast de MMO geweest met de grootste playerbase maar op vlak van content en (her)speelbaarheid is wow altijd maar een mager beestje geweest hoor... Polished, dat was het wel.

Trolololol lolol ololol trololooolololll

Jij hebt duidelijk niet alle raid-encounters gecleared in Vanilla & TBC. (Zéér licht uitgedrukt).

En ik ga volledig akkoord met f33db4ck, heb ook alle MMORPG's gespeeld van de laatste 16 jaar, voor WoW bestond had je zalige MMORPG's, na WoW was het gedaan want iedereen wou kopiëren en het mislukte enorm, op vele vlakken hebben ze niet veel nagedacht, weinig content gemaakt etc, originaliteit is volledig weg en ik vind ook geen plezier meer in de MMO's van de laatste jaren. SW:TOR valt mee als SW die hard fan, het levelen was enorm leuk wat je bijna niet meer tegenkomt, story enzo was perfect, maar éénmaal max level is het echt slecht. Ben ook al jaren gestopt met WoW, maar het is en blijft de #1 MMORPG op de markt van vandaag.

Maarja, zoals altijd heb je mensen die het spel ophemelen voor de release uitkomt en die zullen altijd teleurgesteld zijn en niet langer als 1 maand spelen. Dit maak ik nu al 7 jaar mee, dus ik stop met informatie en trailers op te zoeken over een spel dat nog moet uitkomen, want dat komt nooit goed, als je al ziet hoe mensen een spel beoordelen op een trailer op de hoofdpagina van 9lives, dan zegt dat al genoeg, duidelijk weinig ervaring die mannekes
    Laatst gewijzigd door Gainward; 24 januari 2013 om 23:57

Amaryliss's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Heb me ook opgegeven . We shall see!

Æro's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Voor 't eerst sinds Age of Conan dat ik uitkijk naar een MMO. En voor Age of Conan... wel, eigenlijk was dat mijn eerste waar ik naar uitkeek, wat Elder Scrolls dus mijn 2e maakt. Hopelijk geraak ik er in, ooit nog de eerste generaties MMOs gespeeld te hebben moet dat lukken *touch wood*

Edit: hoor ik dat goed? 3 Factions? De eerst developer sinds Mythic's DAoC (zelfs Mythic was té dom deze mechanic niet in WaR te implementeren) die het effectief lijkt aan te durven 3 factions aan te bieden.
    Laatst gewijzigd door Æro; 25 januari 2013 om 06:47

Gladiator's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade0075 Bekijk bericht
    Lineage 2 mijn éérste MMO, good old times.....

Even on-topic TES Online baart mij zorgen.
    Oke de cinnematic trailer was VET, maar ja cinnematic trailer en actual gameplay zijn 2 verschillende dingen.
    Bethesda heeft niet echt veel ervaring in MMO's (correct me if i'm wrong) daarom dat ik ervoor vrees dat TES wel een flop zou kunnen worden.
    Hetzelfde is gebeurd met TOR van Bioware.....
    dunno, ik ga wachten tot ik meer nieuws heb gelezen en gewoon meer info want nu zijn het bijna allemaal speculaties

Mijn éérste MMO - hou u vast - was Knight Online. En geloof het of niet die game was toen echt fun! Van daaruit geëvolueerd naar L2.. en blijft voor mij echt ergens hèt voorbeeld. (Is f2p nu als ik het niet mis voorheb?)

Anyway ik voel ergens diezelfde "angst". Het geeft de indruk echt veelbelovend te zijn maar dat is op geen 100 jaar nu al ergens te bevestigen aan de hand van wat nu al weten en het kan inderdaad ook serieus tegenvallen. Let us hope not

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gainward Bekijk bericht
    Maarja, zoals altijd heb je mensen die het spel ophemelen voor de release uitkomt en die zullen altijd teleurgesteld zijn en niet langer als 1 maand spelen.
    Ja ik kijk er wel naar uit - het boeit me laten we zeggen - maar zoals je zegt kan het uiteindelijk ook teleurstellen. Ik ben ook meestal geen "early adopter".

Nuja hopelijk krijgen we spoedig meer nieuws

mvg
    We are all mature! Untill someone brings out some bubblewrap!

GammaGamer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blackman Bekijk bericht
    Vanuit uw standpunt zou WOW dan ook gefaild zijn want op vlak van content en herspeelbaarheid doet dit spel het een pak slechter als de andere mmo's van dezelfde generatie zoals bijvoorbeeld Eq2, Lineage 2, EVE, Anarchy Online, etc.

WoW is zeker en vast de MMO geweest met de grootste playerbase maar op vlak van content en (her)speelbaarheid is wow altijd maar een mager beestje geweest hoor... Polished, dat was het wel.
    Wow had altijd al veel content maar tegenwoordig is de manier HOE je er geraakt zodanig eenvoudig gemaakt dat het belachelijk is voor woorden!

In TBC (voor de big nerf patch) moest je zelf naar elke dungeon stappen/vliegen, zelf naar de warmasters gaan, zelf verschillende verspreidde daily quests gaan opzoeken (enigste daily questhub die ik herinner is voor die draken te krijgen en da vliegend Bog monster )

Toen ze die instant dungeons en raids hebbe ingevoegd was om zeep imo...

Ook waren praktisch alle raids (behalve BT en Mouny Hyjal als ik het mij goed herinner) open waardoor T4 en T5 direct beschikbaar waren, raids die ook nog eens attunement vereisten! (wat het imo veeel leuker maakte!)
    “What could I possibly be suggesting?
    I mean, a young woman gets saved by a dashing commander who lets her join his crew and then goes off to save the galaxy?
    How could she possibly develop any kind of interest in him? ”

Tali'Zorah vas Normandy

Larmoth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    EPIC

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gladiator Bekijk bericht
    Mijn éérste MMO - hou u vast - was Knight Online. En geloof het of niet die game was toen echt fun! Van daaruit geëvolueerd naar L2.. en blijft voor mij echt ergens hèt voorbeeld. (Is f2p nu als ik het niet mis voorheb?)

Anyway ik voel ergens diezelfde "angst". Het geeft de indruk echt veelbelovend te zijn maar dat is op geen 100 jaar nu al ergens te bevestigen aan de hand van wat nu al weten en het kan inderdaad ook serieus tegenvallen. Let us hope not

Ja ik kijk er wel naar uit - het boeit me laten we zeggen - maar zoals je zegt kan het uiteindelijk ook teleurstellen. Ik ben ook meestal geen "early adopter".

Nuja hopelijk krijgen we spoedig meer nieuws

mvg
    Mja ik blijf wachten tot ik tenminste screenshots van de game zie en ook de gameplay ervan.

Ik ben wel benieuwd op wat voor engine het gaat draaien, Bethesda maakte van TES games altijd een vrij zwaar systeemeis benieuwd wat het met de deze gaat worden.

H34dM4st3r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga deze toch zowiezo halen. Heb elke game van de reeks in men bezit sinds Arena voor DOS (mijn kopie werkt spijtig genoeg wel niet meer)..

Ben eerlijk gezegd wat bang voor heel het MMO gebeuren en dat het weer teveel een kopie van enkele andere MMO's gaat worden. Vooral dat er weer een hele grote hype gaat zijn, rushen naar max lvl in nog geen 2 weken tijd, dan gaan zagen dat er niet genoeg content is en dan de game maar links laten liggen waardoor heel de populatie om zeep gaat zijn. (Hoewel dit wel gecounterd kan worden door het feit dat het maar één gigantische server is)

In ieder geval, uiterst benieuwd! En natuurlijk fingers crossed voor die eventuele beta invite
    Waiting for: Firefall, Elder Scrolls Online, ArcheAge, DayZ standalone
    Currently playing: -
    iRacing: Yannick Van Broeck

WarBlade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vul ik dat helemaal in en als ik op de knop onderaan druk gebeurd er natuurlijk weer niets...
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ O_o ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ Warcraft 4 ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ Nintendo 3DS Friend Code: 2981-6132-1443 / PM me! ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··

[Dark-Fury]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door f33db4ck Bekijk bericht
    Ja, van zoveel games de laatste jaren denken ze dat ze 1000 keer beter gaan zijn dan WoW... maar nee, naa 7 jaar is WoW nog altijd de referentie bij MMO's.

GW2 gefailed
    Aion gefailed
    Warhammer gefailed
    Rift gefailed
    ToR gefailed

Ik wil nu eerste gameplay zien en meemaken vooraleer ik tot conclusies jump.

iig is het een titel waar ik hard naar uitkijk en waarvan ik hoop dat ze vele verwachtingen toch kan inlossen.

Voordat de shitstorm komt: Neen ik ben geen WoW fanboy want ik speel het niet meer, tspel suckt voor mij persoonlijk.
    Voor sommige mensen zal dat ook 1000 keer beter zijn dan wow. Ik snap na al die jaren nog altijd niet hoe iemand zich kan amuseren met wow? Ik heb het zelf een maandje gespeeld maar da was mij zo snel beu...
    UW referentie op vlak van mmo's ligt misschien nog altijd bij WoW (en dat zal waarschijnlijk ook nooit veranderen als je zo negatief bent over alle andere games), maar mijn referentie ligt en zal altijd bij Guild Wars 1 blijven.

Ik zou ook wel eens willen weten wat u bron is om te zeggen dat GW2 gefailed is?
    Der zijn nog zo danig veel mensen die spelen dat ik op far shiverpeaks onlangs in de human starter area in een overflow terecht kwam. En ze hebben op een paar maand tijd al 4 miljoen exemplaren verkocht zeker?
    Wie weet halen ze wow hun 11miljoen nog wel in binnen 7 jaar
    Ga je dan nog altijd vinden dat het gefaild is?

Racing_Genk's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Rift is ook niet gefaald dus negeer zijn comment gewoon

Pagina 4 van 224 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten