zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    terug nog is begonnen toch de beste mmo op dit moment ze
    vind jij. zowel FFXIV en wow doen het veel beter . denk zelf dat ffxiv wow van de troon gestoten heeft qua playerbase.

niet dat eso een slecht spel is, maar ik blijf er bij dat het geen echte mmo is. groepen in de buiten wereld is meer in mekaars weg lopen dan helpen...

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    vind jij. zowel FFXIV en wow doen het veel beter . denk zelf dat ffxiv wow van de troon gestoten heeft qua playerbase.

niet dat eso een slecht spel is, maar ik blijf er bij dat het geen echte mmo is. groepen in de buiten wereld is meer in mekaars weg lopen dan helpen...
    Tis niet omdat de andere populairder zijn dat iedereen ze ook beter moet vinden he, ieder zijn ding. Persoonlijk heb ik ook het meeste plezier in ESO tegenwoordig. En wat maakt ESO precies geen MMO volgens jou? Je hebt een gigantische open wereld met 1000e andere spelers, quests, dungeons, raids, battlegrounds, gigantische PvP map, housing... Zowat alles dat ook in andere MMOs zit.

En over de playerbase valt weinig te zeggen aangezien WoW en FF geen cijfers meer vrijgeven, denk toch dat WoW nog altijd de meeste subs heeft, zeker met classic in aantocht zal dat wel langzaam terug exploderen.
    Approved

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unpro Bekijk bericht
    Tis niet omdat de andere populairder zijn dat iedereen ze ook beter moet vinden he, ieder zijn ding. Persoonlijk heb ik ook het meeste plezier in ESO tegenwoordig. En wat maakt ESO precies geen MMO volgens jou? Je hebt een gigantische open wereld met 1000e andere spelers, quests, dungeons, raids, battlegrounds, gigantische PvP map, housing... Zowat alles dat ook in andere MMOs zit.

En over de playerbase valt weinig te zeggen aangezien WoW en FF geen cijfers meer vrijgeven, denk toch dat WoW nog altijd de meeste subs heeft, zeker met classic in aantocht zal dat wel langzaam terug exploderen.
    ik had het op " toch de beste mmo". beetje mierenneuken maar het was geschreven alsof het een feit was terwijl dat toch niet echte klopte. nieuwe FFXIV expansion reviewed overal tussen de 90 en 100%. terwijl de laatste eso expansion met moeite de 80 haalt.

ffxiv cijfers kan je gokken via de consencus. wow weet je idd niet maar dat is al jaren in dalende trend, terwijl ffxiv al jaren stijgt.

maar idd ieder zijn ding. ik heb eso enkel de eerste maanden gespeeld en buiten 1 iemand vond heel de vriendencrew van +- 10 personen er niets aan. is het dan zoveel verbeterd? of spelen jullie eso bij gebrek aan beter? Wow is op dit moment om van te blijten en als de aziatische setting van Final fantasy je niets zegt dan snap ik het wel
    Laatst gewijzigd door zaj; 31 juli 2019 om 19:48

iTrader
    0
    Speel ESO sinds de eerste dag op de pc, sinds de release naar console ben ik dan overgestapt
    Heb de pc versie nog eens afgehaald en vroeg me af of er nog goeie Nederlands talige guilds bestaan en of ik kan joinen?
    Helaas kan ik mijn banks en char's van de console versie niet overzetten naar de pc versie, helaas...
    Spelen jullie dan op de NA of de EU servers?
    Laatst gewijzigd door Eppi; 4 augustus 2019 om 01:16

?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Dragonia
    Je kan @frederikjans1991 een bericht sturen voor een invite

Op de EU-servers trouwens

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ?therapy? Bekijk bericht
    Dragonia
    Je kan @frederikjans1991 een bericht sturen voor een invite

Op de EU-servers trouwens
    Welke alliances verkiest de guild het meest?, of kan ieder alliance nu samen spelen in dg's en raids?

?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Allience maakt niet uit neen

memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Gisteren ook mee begonnen. Totally lost, heel de wereld leveld naar uw character? Dus het blijft gewoon heel de tijd even simpel?
    Sorry, the lifestyle you ordered is out of stock!

Pagina 224 van 224 Eerste ... 124174214220221222223224

Regels voor berichten