Pagina 2 van 320 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Discussie: Final Fantasy XIV

Obs's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    tja met enkel gewone controller zal je natuurlijk zo rap niet kunnen typen.
    Er bestaan wel zo'n PS3 chatpad die je kunt klikken op je controller
    http://ps3maven.com/wp-content/uploa...-3-chatpad.jpg

ofwel sluit je gewoon een gewoon toetsenbord aan via usb ofzo.

Fredvdp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben echt wel blij da Nobuo Uematsu terug de lead composer is. En is het ook ni vrij uniek dat er ne Final Fantasy specifiek voor de PC wordt gemaakt? Wie weet, misschien porten ze den XIII wel naar PC.
    Does this unit have a soul?

spikie's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredvdp Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben echt wel blij da Nobuo Uematsu terug de lead composer is. En is het ook ni vrij uniek dat er ne Final Fantasy specifiek voor de PC wordt gemaakt? Wie weet, misschien porten ze den XIII wel naar PC.
    wie weet
    FFVII, VIII en XI zijn ook naar pc geport, hopelijk voor de pc gamers komt den XIII ook naar pc
    Metro App Developer Network (wp8 / win8 dev User Group) founder & board member
    Microsoft MVP Windows Platform Development
    Blog

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spikie Bekijk bericht
    wie weet
    FFVII, VIII en XI zijn ook naar pc geport, hopelijk voor de pc gamers komt den XIII ook naar pc
    Met VIII en XI heb ik nog geen ervaring, maar de port van de VII was belachelijk. Op een bepaald moment is de snelheid van het spel volledig afhankelijk van de snelheid van uw hardware, dus op ne moderne PC draait da spel absurd snel.

Het is beter om gewoon da spel voor de PS te kopen en desnoods op nen emulator te draaien.

iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met VIII en XI heb ik nog geen ervaring, maar de port van de VII was belachelijk. Op een bepaald moment is de snelheid van het spel volledig afhankelijk van de snelheid van uw hardware, dus op ne moderne PC draait da spel absurd snel.

Het is beter om gewoon da spel voor de PS te kopen en desnoods op nen emulator te draaien.
    VIII en XI draaien hier perfect ze
    zelfs op windows 7
    Blog

tb-303's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spikie Bekijk bericht
    VIII en XI draaien hier perfect ze
    zelfs op windows 7
    Hij haaft het dan ook over de 7 die slecht draait, niet de 8 of de 11 om het misschien wat duidelijker te maken
    Intelligence and insanity go hand in hand, some days i try to act stupid, just to fit in this world!

iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tb-303 Bekijk bericht
    Hij haaft het dan ook over de 7 die slecht draait, niet de 8 of de 11 om het misschien wat duidelijker te maken
    had ik ook wel door
    ik wou maar zeggen dat VII de enige slechte port was
    Blog

Obs's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik kon die toch perfect spelen (met een bepaalde patch)

blackman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die screens zien er echt wel enorm goed uit, wat me schrik doet krijgen. In AOC waren de graphics ook geniaal voor een mmorpg te zijn, maar hoeveel lag was er toen niet als er grote getallen players bijeen kwamen?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het wordt gemaakt voor een console me nen Geforce 7. Ondertussen zitten we drie generaties verder dus ik denk da nen huidige mid-range de kwaliteit van de PS3-versie minstens zal evenaren tenzij het ne slechte port is. Het grootste probleem zou zijn moest de PS3 zelf grote massa's ni aankunnen, maar PC-bezitters hebben de luxe dat ze in da geval de grafische settings kunnen aanpassen.

Edit: Juist ja, het is een PC-spel. Ik heb de attention span van een schotelvod.
    Laatst gewijzigd door Fredvdp; 28 december 2009 om 18:27

iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het wordt gemaakt voor een console me nen Geforce 7. Ondertussen zitten we drie generaties verder dus ik denk da nen huidige mid-range de kwaliteit van de PS3-versie minstens zal evenaren tenzij het ne slechte port is. Het grootste probleem zou zijn moest de PS3 zelf grote massa's ni aankunnen, maar PC-bezitters hebben de luxe dat ze in da geval de grafische settings kunnen aanpassen.
    de game word gemaakt voor pc en daarna geport naar ps3

de developers hebben ook gezegd da ffxiv gebruik zal maken van de laatste technologieën op het moment van release

dus ik verwacht full DirectX11 ondersteuning

en de ps3 heeft mss maar ne geforce 7 ma de cell cpu neemt ook veel grafische berekeningen voor zijn rekening
    op moment van release zullen de versies evenwaardig zijn denk ik
    Blog

Obs's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    tijdje terug hebben (interview in oktober) hebben ze gezegd dat het atm voor DirectX 9 wordt gemaakt.
    misschien dat ze nog overschakelen of al overgeschakeld hebben sindsdien, but don't put all your money on it

in zelfde interview hadden ze ook gezegd dat de graphics uniek zijn per platform. Waar ik uit afleid dat de gfx dus niet simpel worden "geport".

edit: brontekstje:

Right now, the game is being developed with DirectX 9 in mind. They looked into DirectX 10 and the machines currently available on the market as well. In the end, they decided that DirectX 9 was the best choice. Tanaka says they will also work on how to incorporate new technology in the future. Expect that you will need a computer on the high end of the current market to play FFXIV. They were told the specs for FFXI were too high when that game was released 7 years ago but look at the situation now. They have to design a game that will age gracefully. They also have to guess at what things will be like when the game is released in 2010. People will be switching from Windows Vista to Windows 7. There are people who will go from a 32bit system to a 64bit one. Tanaka also says device drivers can lead to different problems they have to try to foresee as well. They are also planning to support a wide variety of possibilities. For example, this time expect support for 64bit and multicore systems. Information on what that means exactly, for example, how much FFXIV will take advantage of such systems, is not available at this time. However, things will be different from FFXI. FFXI was made for consoles and ported to Windows. For FFXIV, it’s made with Windows in mind and then they’ll make adjustments as needed for any console systems.

Graphics will also be different. They are preparing separate graphics for the PS3 and Windows versions. For example, textures will be different. When the interviewer asked about HDTV video modes, Tanaka says the PS3 version will probably be 720p instead of 1080p. It will vary for Windows users depending on their system.
    Laatst gewijzigd door Obs; 27 december 2009 om 23:57

iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    mja kan mij moeilijk voorstellen da ze bij directx9 gaan blijven als ze high-end systemen aanraden om ffxiv vlot te kunnen spelen
    Blog

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Spikie, ik was al helemaal vergeten dat gij al gezegd had dat de PS3-versie een port was. Da's eigenlijk wel positief want ik vind dat de consoles de technologie wat afremmen.

Maar euh, high end van de huidige markt als vereiste? Tellen ze de Geforce 9-reeks dan nog mee of gaat het echt over de high end van de nieuwste Ati- en Nvidiakaarten? Dan zou kak zijn. Best case scenario voor mij zou dan zijn dat dit spel binnen twee jaar uitkomt en dat ik dan ne mid-range kan vinden van een nog nieuwere generatie die draait op een voeding van 450 Watt. Maar goed, ik loop wa vooruit.
    Laatst gewijzigd door Fredvdp; 28 december 2009 om 18:34

iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Spikie, ik was al helemaal vergeten dat gij al gezegd had dat de PS3-versie een port was. Da's eigenlijk wel positief want ik vind dat de consoles de technologie wat afremmen.

Maar euh, high end van de huidige markt als vereiste? Tellen ze de Geforce 9-reeks dan nog mee of gaat het echt over de high end van de nieuwste Ati- en Nvidiakaarten? Dan zou kak zijn. Best case scenario voor mij zou dan zijn dat dit spel binnen twee jaar uitkomt en dat ik dan ne mid-range kan vinden van een nog nieuwere generatie die draait op een voeding van 450 Watt. Maar goed, ik loop wa vooruit.
    tzal high range zijn op de moment van release, daarmee da ik nog wa afwacht voor nieuwe graka te kopen

ma denk wel da hij op ne mid-range ook speelbaar zal zijn met lagere details
    Blog

Pagina 2 van 320 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten