Pagina 9 van 9 Eerste ... 56789

Discussie: Classic WoW

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    (Shadow)priest in Vanilla was nog sterk, kijk maar naar de priest only raid op onyxia.
    Ze gaan in raids wel altijd vragen om te healen, mages zijn betere dps, en je hebt maar 1 SP nodig voor buffs/debuffs in de raid.

In PVP is een shadowpriest wel gigantisch goed.

Met een dorf sp ga je veel plezier hebben. Met de Unbreakable Will talent (disc tree, eerste rij) heb je 15% base stun, fear en silence resist, met stoneform heb je ook nog eens immunity tegen bleed, poison en disease, dus een rogue gaat jou echt haten. De extra frost resistance helpt you ook tegen frost mages. En je hebt dan ook nog desperate prayer voor een leuke emergency self heal.

Trouwens, je hebt dan ook nog de pvp trinket, die je uit een fear, sheep of stun kan helpen, je bent dan de enige cloth speler die uit een stun kan geraken met de trinket (mage en wl hebben een slow break.)

En ik spreek nog niet eens over fear ward, waarmee je enemy priests, locks en warriors het leven een beetje zuurder kan maken. En gezien je al slecht stunbaar bent, kan de dedicated stun rogue jou al minder lastig vallen terwijl je aan het fear warden bent.

Vrij solide keuze dus in vanilla, als je wilt pvpen,... voor pve moet je toch holy rollen, de tier sets zijn ook vooral voor healing gemaakt.
    Laatst gewijzigd door Satkan; 7 juli 2019 om 14:02

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    (Shadow)priest in Vanilla was nog sterk, kijk maar naar de priest only raid op onyxia.
    Ze gaan in raids wel altijd vragen om te healen, mages zijn betere dps, en je hebt maar 1 SP nodig voor buffs/debuffs in de raid.

In PVP is een shadowpriest wel gigantisch goed.

Met een dorf sp ga je veel plezier hebben. Met de Unbreakable Will talent (disc tree, eerste rij) heb je 15% base stun, fear en silence resist, met stoneform heb je ook nog eens immunity tegen bleed, poison en disease, dus een rogue gaat jou echt haten. De extra frost resistance helpt you ook tegen frost mages. En je hebt dan ook nog desperate prayer voor een leuke emergency self heal.

Trouwens, je hebt dan ook nog de pvp trinket, die je uit een fear, sheep of stun kan helpen, je bent dan de enige cloth speler die uit een stun kan geraken met de trinket (mage en wl hebben een slow break.)

En ik spreek nog niet eens over fear ward, waarmee je enemy priests, locks en warriors het leven een beetje zuurder kan maken. En gezien je al slecht stunbaar bent, kan de dedicated stun rogue jou al minder lastig vallen terwijl je aan het fear warden bent.

Vrij solide keuze dus in vanilla, als je wilt pvpen,... voor pve moet je toch holy rollen, de tier sets zijn ook vooral voor healing gemaakt.
    ik hoop dat ze dualspecc erin zetten
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    99.9% kans van niet hoor, bestond niet in vanilla. En de #nochanges groep heeft nogal veel invloed

kingjulie's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Tauren bear tonk for me, vanilla tanking en healing... ik droom daarvan.

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingjulie Bekijk bericht
    Tauren bear tonk for me, vanilla tanking en healing... ik droom daarvan.
    Yep, zijn zeker goede offtanks, droods waren wel voornamelijk rebirth en innervate machines tot de latere raids, maar echt toffe classes om te spelen.
    Ik vraag me af of een kitty + bear speler viable zou zijn voor 4hm tanking.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Sorry to break it to you, maar dualspec gaan ze er nooit in steken. Ze doen al de moeite om net de juiste hoeveelheid mist in de character select voor dwarves en gnomes te hebben, dan gaan ze niet heel het spel verkloten door dual spec er in te proppen. Vanilla is simpel, 1 class, 1 viable raidspec mét tiergear, sommige kunnen hybrid gaan met normale gearstukken. (en ja, een retri paladin is bvb. een hybrid build)

Blizzard zit in de problemen, en classic wow kan wel eens, net zoals bij Jagex met old school runescape, zorgen dat ze terug op het juiste pad komen.

Pas op, ik zou ook wel willen dat ze content aanpassen, mij zou je niet horen klagen als ze Karazhan een lvl 60 raid maken na Naxx, zoals al van in 2003 of vroeger de bedoeling was. (in de 0.5 alpha client had je zelfs al een versie van Kara.) Mount hyjal en the emerald dream zou ook leuk zijn, via de emerald dragon portals, but not going to happen.

Caretaker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gezocht leveling partner(s) voor de eerste dagen na lanceering tot in de vroege uurtjes
    Nostalgie is a bitch, met als gevolg dat ik van plan ben enkele maanden vanilla te spelen. Helaas zijn mijn RL vrienden het gamen ontgroeit en sta ik er alleen voor. Dus ik zoek vervangers met een gelijkaardige mindset/goals:
    - PVP/Engelstalige Server
    - Alliance (kortere BG queue's) of Horde (betere racials) maakt niet uit
    - Enkele dagen verlof nemen toewijden aan levelen (12-14h/dag). Oogdoel: level 40 tegen zaterdag middag.
    - Nadien gas terugnemen en tijdens de werkweek 4-6h per avond te spenderen tot 60, terwijl we in elkaars levelrange blijven.
    - Eens 60, samen de essentiele dingen afwerken (T0, keys, professions).

Over mezelf: 38jaar, getrouwd, een dochter (3j) en zaakvoerder - uiteraard geniet reallife prioriteiten maar ik krijg het wel verkocht dat ik de eerste dagen aan WOW mag toewijden. In een ver verleden heb ik vanilla t.e.m. pandaria gespeeld. Hierbij heb ik 3x server first behaald 60/80/85. Helaas niet de energie/drive om er nu nog een keer voor te gaan. Ik meen te herinneren dat ik alle raidcontent had afgewerkt en dat maakt dat ik bijzonder weinig interesse heb om het nog allemaal eens te moeten doorstaan. Mijn focus ligt voornamelijk op PVP. Graag wil ik men oude rank 11 overstijgen deze keer. Ben er nog niet uit welke class ik ga spelen, ik overweeg warrior, priest, rogue... afhankelijk van groupcompositie mogelijk hybrids (pala/shaman/drood).

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caretaker Bekijk bericht
    Gezocht leveling partner(s) voor de eerste dagen na lanceering tot in de vroege uurtjes
    Nostalgie is a bitch, met als gevolg dat ik van plan ben enkele maanden vanilla te spelen. Helaas zijn mijn RL vrienden het gamen ontgroeit en sta ik er alleen voor. Dus ik zoek vervangers met een gelijkaardige mindset/goals:
    - PVP/Engelstalige Server
    - Alliance (kortere BG queue's) of Horde (betere racials) maakt niet uit
    - Enkele dagen verlof nemen toewijden aan levelen (12-14h/dag). Oogdoel: level 40 tegen zaterdag middag.
    - Nadien gas terugnemen en tijdens de werkweek 4-6h per avond te spenderen tot 60, terwijl we in elkaars levelrange blijven.

Over mezelf: 38jaar, getrouwd, een dochter (3j) en zaakvoerder - uiteraard geniet reallife prioriteiten maar ik krijg het wel verkocht dat ik de eerste dagen aan WOW mag toewijden. In een ver verleden heb ik vanilla t.e.m. pandaria gespeeld. Hierbij heb ik 3x server first behaald 60/80/85. Helaas niet de energie/drive om er nu nog een keer voor te gaan. Ik meen te herinneren dat ik alle raidcontent had afgewerkt en dat maakt dat ik bijzonder weinig interesse heb om het nog allemaal eens te moeten doorstaan. Mijn focus ligt voornamelijk op PVP. Graag wil ik men oude rank 11 overstijgen deze keer. Ben er nog niet uit welke class ik ga spelen, ik overweeg warrior, priest, rogue... afhankelijk van groupcompositie mogelijk hybrids (pala/shaman/drood).
    Klinkt aanlokkelijk, zoek ook wel gelijkgestemden om de game te spelen, maar ik vrees dat ik nét niet dedicated genoeg ga zijn voor mee te kunnen met jou.. zelfs met enkele dagen verlof te nemen, denk ik niet dat ik tot 6H wow ga spelen elke avond. Desalniettemin, wie weet kunnen we sowieso met een paar hier afspreken op welke server/faction we gaan en kunnen we toch samenspelen he .
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

GoUdVisKe's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Desalniettemin, wie weet kunnen we sowieso met een paar hier afspreken op welke server/faction we gaan en kunnen we toch samenspelen he .
    This!
    )><(((o> )><(((o> )><(((o> )><(((o> )><(((o>

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GoUdVisKe Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Klinkt aanlokkelijk, zoek ook wel gelijkgestemden om de game te spelen, maar ik vrees dat ik nét niet dedicated genoeg ga zijn voor mee te kunnen met jou.. zelfs met enkele dagen verlof te nemen, denk ik niet dat ik tot 6H wow ga spelen elke avond. Desalniettemin, wie weet kunnen we sowieso met een paar hier afspreken op welke server/faction we gaan en kunnen we toch samenspelen he .
    This!
    All good, maar Blizzard gaat vooraf geen servernamen vrijgeven.
    Laten we afspreken dat we alfabetisch de eerste Engelse PVP classic server kiezen na de letter 'L' (van 9Lives)

Voorbeeld:
    Krasus(Normal)
    Kul Tiras(Normal)
    La Croisade écarlate(RP)
    Laughing Skull(Normal)
    Legion(PVPRP)
    Lich King(PVP)
    Life Tabbers Inc (Normal)
    Lost In Blackwing (PVP)

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0

nkele dagen verlof nemen toewijden aan levelen (12-14h/dag). Oogdoel: level 40 tegen zaterdag middag.
    Wow... uw plannen zij wel wreed ambitieus, wetende dat het gemiddelde van levellen naar 60, 12 dagen /played is.
    Das 288 uren spelen, of 20 dagen spelen aan uw max van 14/dag...

Om dan 40 te zijn na de eerste 4 dagen, met een grote populatie die dat zal proberen en dus ook elkaar vaak in de weg lopen bij questen, chapeau!
    Maar het is mogelijk, als referentie, world first level 30 in classic beta was 29 uren /played.

Ik heb zitten kijken naar streamers die vroeger hardcore spelers waren, tijdens eerste dagen classic beta.
    Die mannen waren ook op 4 dagen /played level 40 , maar die speelden 20+ uren/dag, sodda en quin hebben zelfs 48-70 uren gespeeld zonder maffen...
    (tot max level 30 begin van classic beta))
    En die hadden alles voorbereid waar ze zouden levellen en welke equip ze moesten hebben om geen tijd te verliezen.

Ik heb verlof maar zal al content zijn als ik ergens tss 20-30 beland tegen de zaterdag.
    En ik wil deze keer wel genoeg gold hebben op level 40 voor mijn mount, niet na 5 maanden zoals "toen"
    Dus zal wellicht daar ook tijd insteken.
    Laatst gewijzigd door Hoffman; 13 juli 2019 om 15:52

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    All good, maar Blizzard gaat vooraf geen servernamen vrijgeven.
    Ze heben wel een statement gezet dat we op 13/08 3 chars names kunnen reserveren, en dat de namen van de servers gaan releasen voor officiele release.(closer to launch)
    https://www.wowhead.com/news=291719/...gust-12th-13th

If you’re eager to claim your character name in WoW Classic, take note: we’ll be opening character creation on Tuesday, August 13.* Players with an active subscription or game time on their account will be able to create up to three characters per World of Warcraft account. We’ll have more information on realm names closer to launch, but rest assured—you’ll have plenty of time to figure out your plans for realm domination!

Ik vraag me wel af hoe ze je je naam kunnen laten reserveren als ze op diezelfde moment nog niet de namen van de servers releasen?
    Aangezien je anders toch met duplicaten van namen gaat zitten... tenzij die namen uniek zijn mbt alle servers, maar dat zou wel weird zijn.
    Of zie ik iets over het hoofd?

EDIT: Blijkbaar ben ik toch niet de enige die zich dat afvraagt op de officiele forums, blue response:

Just wanting to stress this part, we’ll elaborate on this whole thing later but wanted to let people know it would happen and hopefully it makes it so you can play a little faster on August 27. light_smile:

https://us.forums.blizzard.com/en/wo...first/172025/7
    Laatst gewijzigd door Hoffman; 13 juli 2019 om 15:48

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoffman Bekijk bericht
    Wow... uw plannen zij wel wreed ambitieus, wetende dat het gemiddelde van levellen naar 60, 12 dagen /played is.
    Das 288 uren spelen, of 20 dagen spelen aan uw max van 14/dag...

Om dan 40 te zijn na de eerste 4 dagen, met een grote populatie die dat zal proberen en dus ook elkaar vaak in de weg lopen bij questen, chapeau!
    Maar het is mogelijk, als referentie, world first level 30 in classic beta was 29 uren /played.

Ik heb zitten kijken naar streamers die vroeger hardcore spelers waren, tijdens eerste dagen classic beta.
    Die mannen waren ook op 4 dagen /played level 40 , maar die speelden 20+ uren/dag, sodda en quin hebben zelfs 48-70 uren gespeeld zonder maffen...
    (tot max level 30 begin van classic beta))
    En die hadden alles voorbereid waar ze zouden levellen en welke equip ze moesten hebben om geen tijd te verliezen.

Ik heb verlof maar zal al content zijn als ik ergens tss 20-30 beland tegen de zaterdag.
    En ik wil deze keer wel genoeg gold hebben op level 40 voor mijn mount, niet na 5 maanden zoals "toen"
    Dus zal wellicht daar ook tijd insteken.
    Mijn laatste vanilla alt had een tijd van 5d10h /played. Wel niet aan één stuk doorgespeeld maar over een week of 3-4 dus kan wel een level rested tussen gezeten hebben in totaal. Moest ik terug single zijn en 10 jaar jonger, zou ik nog wel terug willen proberen voor 20h/dag te spelen voor een weekje, maar dat gaat niet meer lukken nu. Ben momenteel men speedruns aan het testen op vanilla servers en 40 lijkt me nog haalbaar op zaterdag mits planning. De grootste valkuilen om tijd te verliezen zijn:
    - Quests beginnen lezen en opzoeken omdat je ze niet kent.
    - Nodeloos over en weer liggen lopen/vliegen voor professions, trainers, restocks, quests, etc.
    - Sterven, daar ben je makkelijk 3-5min mee kwijt telkens (en dat gebeurt sneller dan je verwacht in vanilla).
    - Professions, met uitzondering van cooking.
    - STV, die chest is ZOOO verleidelijk! Das echt een zone om te vermijden als je geen zelfbeheersing hebt.

Natuurlijk is veel afhankelijk van je class keuze. Hunter/warlock is easymode leveling wanneer je in een grindfase terecht komt. Druid/Shaman hebben dan weer een mobility voordeel voor te questen en sterven nauwelijks. Vooral warriors hebben het hard te verduren als ze solo levelen tenzij ze een healerclass teamen (niet noodzakelijk healer spec) of een gearboost krijgt van iemand. Ik vraag me af of ze hun RAF xp bonus gaan toelaten in vanilla. Ik meen me te herinneren dat die pas tijdens WOTLK werd geintroduceerd, maar een oversight kan natuurijk altijd.

Als je mount op 40 wil hebben, best skinning + mining ofzo nemen. Het vergemakkelijkt het questen wel, maar als je grind tot 46/48 ipv questen maakt het weinig uit en kan je hem ongeacht kopen tegen dan.

iTrader
    0
    Op 27 Augustus is het zo ver, Wow Classic komt uit!
    Ikzelf kijk hier al vele jaren naar uit! En ik ben waarschijnlijk niet de enige.
    Er gaat geen crossrealm zijn.

Dus ben ik vandaag samen met mijn Zus en schoonbroer een kleine facebook groep gestart.
    Hierin kunnen we makkelijk mensen uitnodigen en afspreken welke server we gaan gebruiken.
    Ik zie hier al een deel mensen die dit ook willen doen, Join gerust de facebook groep en nodig vrienden en familie leden uit!

Naam van de facebook groep is: WOW Classic Belgium.

Pagina 9 van 9 Eerste ... 56789

Regels voor berichten