Pagina 6 van 29 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Discussie: Classic WoW

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witten Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Omdat ge uw kop niet in een grootstad kunt tonen zonder dat je 100 whispers krijgt met de vraag of ge kunt teleporten naar godweetwelke stad. Wachten op de deeprun tram duurt te lang...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ahja, als het dat maar is . Dan ben ik wel die mage die (tegen de juiste vergoeding ) wel enkele portals zal openzetten hoor ^^.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Voor wie wacht om wat Classic was qua gameplay etc die gaat er nog wel fun aan beleven maar voor wie wacht op Classic en verwacht 100% terug te gaan naar hoe een online community toen was in 2006 en hoe mensen zich algemeen gedragen gaat nog vies met een koude douche thuis komen.

Niet vergeten dat het soort volk wat tegenwoordig WoW ( of welk spel dan ook ) speelt van die Asmongold types zijn die 24/7 memes bekijken op Imgur en PogU, PogChamp, 4Head spammen in Twitch chats.
    Sure je gaat volk nodig hebben voor groups questen en dungeons en raids etc maar verwacht absoluut niet dezelfde community feel of goodwill van iedereen als in 2006, er is geen groot verschil tussen hoe mensen zich toen gedragen in een online spel vs 2019.

Ik verwacht als je iemand invite voor een groeps quest of rare hetzelfde als nu : invite, accept invite, kill mob, leave zonder iets te zeggen.
    Verwacht geen 2 uur durende conversatie te hebben met die mensen zoals 14 jaar geleden.
    Tja, daar ben ik minder bang voor tbh. Zoals hier ook al gezegd ga je in het begin de 'die-harders' hebben maar die zullen snel lvl 60 zijn en aan end game beginnen, terwijl ik rustig alle zones zal clearen en levelen op het gemak. Weer alles beetje uitzoeken, want ik ben al heel veel vergeten. Kom ik ooit aan end-game content dan zie ik wel hoeveel zin ik nog heb .. Leuke zal gewoon zijn dat veel zones weer wat 'bevolkter' gaan zijn zodat je toch wel sneller een bepaalde group kan vinden om dungeons/boss/.. te gaan doen.

En ik denk ook dat er heel wat spelers zullen tussenzitten zoals ik. Hopelijk ergens een guild vinden die ook casual gamers toelaat en mekaar helpt .. Dat vind ik nog het moeilijkste dan, welke server te kiezen ..

Drempel is ook laag .. enkel sub nodig. Even beu of langere periode dat je onbeschikbaar bent -> even niet verlengen. Daarna wel weer zin? Je start weer ..
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Zijn er trouwens mensen die op een RP server willen starten?
    Moesten mensen van 9lives allemaal op dezelfde realm willen spelen, wil ik ook gerust wel naar een pvp server gaan!

Even een losstaand vraagje, ik ben een paar youtube videos aan het maken, kwestie van een oud account te reviven, zouden jullie, wanneer de eerste video klaar is, het erg vinden dat ik het hier even post, zodat ik wat feedback kan krijgen? De video die ik nu aan het maken ben, gaat over een paar armor sets die ik overloop.
    Ryzen 5 3600 | RTX 2070 super FE | SnipX 32 GB 3000mhz

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palasam Bekijk bericht
    Heeft er hier eigenlijk iemand toegang tot de bèta?
    Ja, maar ik heb zelfs momenteel niets van WoW Live noch Blizzard geïnstalleerd, ik zag het ineens actief worden op mijn B-net account.
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"
    MTB: Canyon Spectral 7.0AL

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Heb je effectief je toegang al getest ? want ik heb ook een beta and stress test license op mijn launcher maar ik kan enkel spelen als ze stress tests doen want het is geen full beta access, die beta and stress test license heeft iedereen, maar tenzij je test of je op beta kan inloggen kan je niet zeggen of dat een full beta invite is of niet, zelfs bij echte beta testers noemt het beta and stress test dus ja.

anyhow in other news : We’ll have our next stress test for WoW Classic on June 19, 2019 4:00 PM EST. This stress test will be accessible to anyone with an active World of Warcraft game account in the Americas & Oceania region.

Get cucked EU.

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bwaa moest het langer zijn dan 48 uur en niet de eerste 15 levels zou ik ook balen dat wij EU niet kunnen testen.
    Maar als je 48 uur v1.12 wil spelen in de level bracket 1-15 kan je evengoed 2 daagjes op Lights hope gaan spelen, daar zal je nog iets kunnen doen van beginner quests zonder te staan wachten op respawns waar 100 man staat op te wachten.

En ik vermoed dat hun tweede stress test wel inclusief EU zal zijn, teveel traantjes sinds de aankondiging gisteren

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Heb je effectief je toegang al getest ? want ik heb ook een beta and stress test license op mijn launcher maar ik kan enkel spelen als ze stress tests doen want het is geen full beta access, die beta and stress test license heeft iedereen, maar tenzij je test of je op beta kan inloggen kan je niet zeggen of dat een full beta invite is of niet, zelfs bij echte beta testers noemt het beta and stress test dus ja.

anyhow in other news : We’ll have our next stress test for WoW Classic on June 19, 2019 4:00 PM EST. This stress test will be accessible to anyone with an active World of Warcraft game account in the Americas & Oceania region.

Get cucked EU.
    Ik heb het nog niet getest neen, ik heb de launcher zelfs niet meer staan. Ik zag gewoon op mijn B-net account, Beta Access Classic WoW. Het is dezelfde als een copain en die kan perfect inloggen, dus ik vermoed dat het een full beta is.
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"
    MTB: Canyon Spectral 7.0AL

Obscurax's schermafbeelding
    iTrader
    66 (99%)
    Eindelijk. Ik heb alvast een weekje vakantie genomen voor de start van Classic. Onze guild speelt al een ruime tijd op private servers. Momenteel met een Hunter Naxx aan het clearen op Kronos 3, 4H is bijna down, na KT stop ik er even mee tot de launch van Classic. In het vanilla tijdperk mainde ik een druid waarmee ik na de kill van C'thun er de brui aan gegeven heb, Naxx was dus wel nieuw voor mij.

Classic zal heel anders worden dan vanilla. Vroeger waren we allemaal noobs, clickers en keyboard turners, ondertussen is het niveau een pak gestegen en is er info aan overvloed beschikbaar.
    Anyway ik kan niet wachten. Ik ben wel nog aan het twijfelen wat ik ga mainen, nog tijd zat om te beslissen.
    carpe noctem

iTrader
    6 (100%)
    Hoe doen jullie jullie sub? Kredietkaart?
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Blizzard balance die ik gekocht heb met gold . Nee toen ik dat nog niet had idd kredietkaart. Je kan ook overwegen om via game key sites wat euro's te besparen op een gamecard, da's ongeveer 21eur voor 60dagen gamecard.

iTrader
    3 (100%)
    Hoe meer streams ik bekijk met de nodige comments erbij hoe meer ik begin te twijfelen, dat gejank over oa ganking gaat nog leuk worden in Stv voor de Fb generatie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Prepaid Mastercard van Fortis, vroeger had ik er eentje van Bpost, in 2005 kocht ik gamecards in de outpost

iTrader
    16 (100%)
    Ben toch wel enthousiast en zou het toch een kans willen geven. Ben begonnen toen begin tbc en de patches nu, maken het wat easier en minder leuk voor me. Classic gaat weer het farm gevoel krijgen, waardering van een mount, items of bosses waar je weken op grind..... idd gaan we dan ook zuchten en klagen maar dat hoort erbij en is nadien meer dan voldoening.

Iemand goeie streamers voor te volgen ? Twijfel nog tussen warrior, rogue, mage of priest
    Psn: Domi_Flex
    Playing: Destiny2 - Titan

iTrader
    21 (100%)
    Ik neem aan dat Swifty wel een realm zal claimen, Soda ook. Hopelijk gaan ze allemaal op dezelfde realm wat rondzeiken.
    Inderdaad moeilijk om tussen die 3 te kiezen, maar ik zou het op warrior en priest houden, een franse rouge en een magiër lvlen wel een pak sneller.
    Ik vraag mij toch nog altijd af waarom een mount zo'n waardering is voor veel mensen, 1k gold heb je in maximaal een uurtje of 8 gegrind in vanilla.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    wat voor jou peanuts en minuten lijkt kan voor andere een huge grind lijken, feit blijft dat een max lvl mount in classic toch redelijk wat tedious werk is, een pak meer tedious dan nu in live 1k gold te farmen.

1k gold op 8u grinden in classic lijkt me ook al aan de snellere kant van de scale te zijn, nuja toen ik het deed was ik 15 jaar en had geen clue wat ik deed maar het duurde me toch een tijdje en zeker geen 8u.
    En als jij een extreem goede spot of tactic weet om dat op 8u rond te krijgen betekend nog niet dat iedereen het weet.

En in classic hangt het nog eens extreem ervan af welke class je rolt en bv welke proffs, tegenwoordig kan elke class met 2 vingers in de neus farmen like hell, in Classic was dat toch een stuk anders.

iTrader
    21 (100%)
    Voor diegene die niet weten hoe 100-150 gold per uur te farmen, gewoon met een hunter of frostmage naar dire maul en blackrock gaan, thrash farmen voor greens en cloths.
    Als je +healing (zeker op een wand) kan vinden kan je soms zelf al de helft van jouw epic riding binnen hebben.

Er zijn betere spots, zoals bepaalde mobs in deadwind pass en dergelijke ook.

Als je een maandje doorgrind, kan je ook een leger aan lvl 35 alts maken met maxed profs, en op die manier wat powerplays op de AH doen.

Afhankelijk van hoeveel werk ik binnenkort heb, zou ik wel eens durven de goldcap grinden. Laatste keer dat ik dat heb gedaan was in W.O.D. daar had ik de goldcap op 3 characters in 2 weken. Ik denk dat het in classic wel een half jaartje zal duren. En dan guilds omkopen om een thunderfury te bekomen

Het begint gevaarlijk te worden, een paarpagina's terug zeg ik nog, lvl 29 max om wat te twinken.
    Laatst gewijzigd door Satkan; 27 juni 2019 om 13:12

iTrader
    3 (100%)
    Ik en de vrouw dungeon stealt runs met een rogue en druid voor shards deed ik in vanilla ook, enorm veel mee verdiend

Men main (lock) ga ik waarschijnlijk weer tailoring/enchanting geven, de vrouw neemt hebrs/alchemy voor pots/flasks moet ik me al geen zorgen maken.

Pagina 6 van 29 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten