Pagina 4 van 29 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: Classic WoW

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaguar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Geen stress Evil, het is patch 1.12, dus ge kunt nog steeds uren enjoyen

Put Sunder on the boss tank, Is sunder on the boss tank? Could you please put Sunder on the boss? PlS TANK PUT SUNDER ON
    slechte tank want sunder spam is net aggro

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greenie Bekijk bericht
    slechte tank want sunder spam is net aggro
    Euhhh... what? Denk dat het de bedoeling is.... tank/offtank

https://vanilla-wow.fandom.com/wiki/Sunder_Armor

Sunder Armor is one of the warrior's basic threat generation abilities. It is an instant attack that decreases your opponent's armor by 4% each stack. Sundering generates a high amount of threat, making it especially useful for tanking

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ja MT he.

Ik had al druid enkel Growl als OT. En Maul dat al u rage was.
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"
    MTB: Canyon Spectral 7.0AL

Boing's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Denk dat ik warrior tank probeer.. Als dat nog lukt, wss Orc of Dwarf
    Keep it co-op!
    Boing co-op Gaming @Youtube:
    https://youtu.be/eCpxSedzplY

iTrader
    0
    Een klein detail dat hier nog niet expliciet vermeld is geweest: Vanilla wow gaat time-gated werken. Dat wil dus zeggen dat bv. AQ20/40, BWL, Nax, etc. niet beschikbaar zullen zijn in het begin. Ik vind dit wel een vet concept. Op deze manier brengt Blizzard niet alleen Vanilla wow terug opnieuw uit maar ook elke afzonderlijke grote patch. Een goede methode om de Vanilla ervaring leuk en vernieuwend te houden (want laten we eerlijk zijn, weet jij nog vanbuiten welke veranderingen patch 1.5 met zich meebracht?... Een hele hoop opzoekwerk, dat in ieder geval wel.).

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Insertyn Bekijk bericht
    Een klein detail dat hier nog niet expliciet vermeld is geweest: Vanilla wow gaat time-gated werken. Dat wil dus zeggen dat bv. AQ20/40, BWL, Nax, etc. niet beschikbaar zullen zijn in het begin. Ik vind dit wel een vet concept. Op deze manier brengt Blizzard niet alleen Vanilla wow terug opnieuw uit maar ook elke afzonderlijke grote patch. Een goede methode om de Vanilla ervaring leuk en vernieuwend te houden (want laten we eerlijk zijn, weet jij nog vanbuiten welke veranderingen patch 1.5 met zich meebracht?... Een hele hoop opzoekwerk, dat in ieder geval wel.).
    Het zal inderdaad time-gated werken. Maar eigenlijk zonder echte patches normaal gezien. Ze gaan de raids zoals je zegt stuk voor stuk releasen op een bepaalde time-schedule. Maar de veranderingen in balance,items,... die elke patch (1.5,1.6,...) met zich meebrachten worden niet gedaan. Classic zal vanaf het begin tot het einde op 1.12 moeten lopen.

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Ik had dat van AV van een paar bronnen vernomen, op youtube. Maar als het de oude versie is, des te beter.
    Net mijn vriendin kunnen overtuigen om ook te beginnen, samen met mijne beste maat.

Ik ben nu aan het denken aan ne goeie comp, sowieso ga ik warrior, mijne maat druid of priest, en ik denk dat ne mage daar wel nog bij zou passen? (ik zoek voor haar makkelijke classes. Lock dacht ik ook nog aan, maar ik denk dat shadowbolts spammen snel saai zou worden.)

Nu is het alleen nog twijfelen om human te gaan voor de sword en mace spec, of gnome voor de escape artist. Moeilijk. Mss dan toch nelf om voor de extra avoidance? Ik zoek wel best wat te pvpen, pve zal wrs niet veel verder dan MC zijn.
    Laatst gewijzigd door Satkan; 5 juni 2019 om 21:13
    Ryzen 5 3600 | RTX 2070 super FE | SnipX 32 GB 3000mhz

Palasam's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    ...
    ik zoek voor haar makkelijke classes. Lock dacht ik ook nog aan, maar ik denk dat shadowbolts spammen snel saai zou worden.)
    ...
    Als je met 2-3 speelt zijn zowel mage als warlock goeie classes door hun AoE capaciteit. En warlocks is ├ęcht wel meer dan Shadowbolts spammen, die gebruik je amper (meer curses en corruption en immolate op meerdere targets en daarna hellfire/rain of fire als je groups zou pullen).
    Je moet anders eens Kargoz opzoeken op Youtube, hij heeft heel wat goeie content omtrent duo-leveling en wat goeie combinaties zijn.
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Ik had dat van AV van een paar bronnen vernomen, op youtube. Maar als het de oude versie is, des te beter.
    Net mijn vriendin kunnen overtuigen om ook te beginnen, samen met mijne beste maat.

Ik ben nu aan het denken aan ne goeie comp, sowieso ga ik warrior, mijne maat druid of priest, en ik denk dat ne mage daar wel nog bij zou passen? (ik zoek voor haar makkelijke classes. Lock dacht ik ook nog aan, maar ik denk dat shadowbolts spammen snel saai zou worden.)

Nu is het alleen nog twijfelen om human te gaan voor de sword en mace spec, of gnome voor de escape artist. Moeilijk. Mss dan toch nelf om voor de extra avoidance? Ik zoek wel best wat te pvpen, pve zal wrs niet veel verder dan MC zijn.
    voor gnome gaan, niets zo cool als een klein manneke met een gigantische helm de tank uithangen

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Kheb beslist, ik ga voor female nelf warrior gaan. Extra avoidance is waarschijnlijk toch het best. Escape artist heeft blijkbaar een cast time.Male nelf zien de armours er wat uitgerokken uit, dus toch maar female, die stem is ook beter. Ik betrap er mij op dat ik er best hard naar begin uit te kijken.

Een wotlk redo zou nog zaliger zijn, imo, omdat ik mij daar het meest heb geamuseerd. Maar vanilla is meer de content die ik altijd heb gemist, omdat ik mijn gnome warlock zoals een runescape char aan het levelen was.
    Ryzen 5 3600 | RTX 2070 super FE | SnipX 32 GB 3000mhz

iTrader
    6 (100%)
    Is er al nieuws omtrent servers?
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

Anoniem0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    dit gaat zo hard tegenvallen
    ooit zo eens begonnen op vanilla server. :yawn:
    Niet dat het nu veel beter is. (alle expansies gespeeld) maar toen speelde het toch net iets minder vlotjes dan nu.
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

MJ!'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witten Bekijk bericht
    Niet dat het nu veel beter is. (alle expansies gespeeld) maar toen speelde het toch net iets minder vlotjes dan nu.
    Gelukkig is uw mening niet de standaard waar de rest van de wereld zich naar te schikken heeft. Er zijn genoeg mensen die wel uitkijken naar en genoten hebben van vanilla wow.
    Nizlopi: lvl 120 Orc Hunter
    Server: Bloodscalp
    Guild: AwakenHollow

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witten Bekijk bericht
    "Vlot spelen" komt met een kost die niet altijd even zichtbaar is. Ja LFG tool is handig en maakt het spel vlot, op een paar minuutjes zit je in de dungeon, want je wordt nog eens geteleport naar daar! Keerzijde die minder duidelijk is: je praat niet met mensen, hebt minder verbondenheid met wat je doet, en het wordt slechts een routine. Terwijl in classic/vanilla moest je praten, samenwerken met mensen, je reisde door de wereld om naar die instance te gaan,...enz.

Het ideale spel zal wel ergens in het midden liggen hoor, want ik vind ook (zelfs als gehypete, ex-vanilla speler) dat er een pak dingen beter kunnen aan vanilla. Maar als je naar de hele MMORPG scene kijkt, komt wow classic het dichtst bij het ideale spel (voor mij alleszins).

Anoniem0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinkertown Bekijk bericht
    "Vlot spelen" komt met een kost die niet altijd even zichtbaar is. Ja LFG tool is handig en maakt het spel vlot, op een paar minuutjes zit je in de dungeon, want je wordt nog eens geteleport naar daar! Keerzijde die minder duidelijk is: je praat niet met mensen, hebt minder verbondenheid met wat je doet, en het wordt slechts een routine. Terwijl in classic/vanilla moest je praten, samenwerken met mensen, je reisde door de wereld om naar die instance te gaan,...enz.

Het ideale spel zal wel ergens in het midden liggen hoor, want ik vind ook (zelfs als gehypete, ex-vanilla speler) dat er een pak dingen beter kunnen aan vanilla. Maar als je naar de hele MMORPG scene kijkt, komt wow classic het dichtst bij het ideale spel (voor mij alleszins).
    jaja ragnarok 40 man raid. Allemaal fire resist gear aandoen. Huh wat is fire resist gear... ah wacht... ik moet dat nog farmen....
    40 man die allemaal naar die raid moet vliegen... ah wacht.. vliegen gaat ook niet Lopen met het paardje dan... "ZOT dat kost wel 900 goud he!" 900goud was toen een bom geld.
    Gear dat dropt gaat gerolled moeten worden. En hopelijk zit je in een goede guild en niet met random spelers.
    Ik zie eerlijk gezegd random spelers Ragnarok niet neerkrijgen, er is geen voice chat, en hopelijk is de raidleader genen ninja dat met uwe loot gaat lopen...

En ja Wow vroeger was heel tof om te spelen maar ik vrees dat jullie dit toch allemaal wat te rooskleurig bekijken.
    Toen wisten we niet beter.

en het ergste van al is dat je een active wow subscription nodig hebt. Hallo....

geen lock (summoning stone) en mage (portal) rollen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MJ! Bekijk bericht
    Gelukkig is uw mening niet de standaard waar de rest van de wereld zich naar te schikken heeft. Er zijn genoeg mensen die wel uitkijken naar en genoten hebben van vanilla wow.
    Niet zo butthurt zijn.. Het is maar een mening.
    Laatst gewijzigd door Anoniem0; 13 juni 2019 om 17:59
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

Pagina 4 van 29 Eerste 1234567814 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten