Pagina 2 van 29 Eerste 12345612 ... Laatste

Discussie: Classic WoW

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Blizzard en Amazon ( zowel .de als .fr als .co.uk ) en GM zijn naar het schijnt sold out, je kan nog hopen dat MM of Bol.com ermee beginnen de komende dagen, of als die ergens terug op stock komt.
    Release van dit ding is zowiezo pas op 8 Oktober dus Amazon zal nog wel eens opens een kleine batch krijgen van mensen die uiteindelijk annuleren.

Deze community is wel gieren , je kan geen WoW forum open doen de laatste maanden of Blizzard sucked en WoW sucked maar een 100 euro kostende doos waar zelfs geen copy van het spel in zit vliegen ze wel weer allemaal op de eerste 2 dagen

Ik geef toe ik zou hem ook wel willen puur omdat ik al 14 jaar speel en het is een anniversary doos, maar ik ga geen 100 euro neertellen voor een 25cm beeldje, een pin om op te spelden, 2 ingame mounts en 30 dagen game time.

iTrader
    3 (100%)
    Droom zou zijn een server enkel +30 toegelaten, geen associocale FB generatie toegelaten die alles in de schoot toegeworpen willen krijgen, kan me het gejank al inbeelden binnenkort

Verder zie ik ook veel topic's die beweren dat lock een slechte keuze is voor dps en paladins geen goede healer zou zijn, lol hebben die Vanillia wel ooit gespeeld...
    men lock was de bom in der tijd zeer sterk in solo grind ik tagde +8 mobs in felwood voor die felcoth grind, altijd een hoop commentaar dat ik alle mobs oppikte rest stond erbij en keek ernaar,
    in dungeons/raids ook altijd top dps, wordt ook beweerd dat warrrior in pvp ohh zo sterk was kan me niet herinneren dat ik heel vanillia/tbc in een solo gevecht ook maar 1x van een warrior verloren heb

Mijne beste maat was een pala healer als die met zijn BOP me op hield was het niet normaal wat ik kon neer burnen met Hellfire, was altijd fun met hem in raids aoe dps, ook de 25% extra shadow dmg als je SL/MD speelde was fun alleen geen idee meer hoelang dit geduurd heeft voor het generft werd, in BWl veel fun met die specc gehad.

Kijk er naar uit om een nieuwe classic lock te maken en al die quests enzo weer te doen, Bfa en alles wat erna nog van uitbreidingen komen gaan toch allemaal even saai zijn.

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Droom zou zijn een server enkel +30 toegelaten, geen associocale FB generatie toegelaten die alles in de schoot toegeworpen willen krijgen, kan me het gejank al inbeelden binnenkort

Verder zie ik ook veel topic's die beweren dat lock een slechte keuze is voor dps en paladins geen goede healer zou zijn, lol hebben die Vanillia wel ooit gespeeld...
    men lock was de bom in der tijd zeer sterk in solo grind ik tagde +8 mobs in felwood voor die felcoth grind, altijd een hoop commentaar dat ik alle mobs oppikte rest stond erbij en keek ernaar,
    in dungeons/raids ook altijd top dps, wordt ook beweerd dat warrrior in pvp ohh zo sterk was kan me niet herinneren dat ik heel vanillia/tbc in een solo gevecht ook maar 1x van een warrior verloren heb

Mijne beste maat was een pala healer als die met zijn BOP me op hield was het niet normaal wat ik kon neer burnen met Hellfire, was altijd fun met hem in raids aoe dps, ook de 25% extra shadow dmg als je SL/MD speelde was fun alleen geen idee meer hoelang dit geduurd heeft voor het generft werd, in BWl veel fun met die specc gehad.

Kijk er naar uit om een nieuwe classic lock te maken en al die quests enzo weer te doen, Bfa en alles wat erna nog van uitbreidingen komen gaan toch allemaal even saai zijn.
    Met alle respect, en ja ik speelde ook sinds dag 1 vanilla , je kan nog altijd alle rankings opvragen uit vanilla tijdperk online en je bent verkeerd
    Warrior was nr 1 en Lock stond op zo goed als de laatste plaats! (Ik spreek over puur PVP)
    Er zijn altijd uitzonderingen, een pro speler met een lock zou nog altijd winnen van een casual met de dps warrior.

Maar nogmaals, google the rankings

Btw Classic Beta is begonnen, op twitch vind je verschillende streamers
    Chance is al 48 uur aan het spelen en is pas level 23, ahh de memories (Beta is momenteel max 30)
    Laatst gewijzigd door Hoffman; 17 mei 2019 om 10:51

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Blizzard en Amazon ( zowel .de als .fr als .co.uk ) en GM zijn naar het schijnt sold out, je kan nog hopen dat MM of Bol.com ermee beginnen de komende dagen, of als die ergens terug op stock komt.
    Release van dit ding is zowiezo pas op 8 Oktober dus Amazon zal nog wel eens opens een kleine batch krijgen van mensen die uiteindelijk annuleren.

Deze community is wel gieren , je kan geen WoW forum open doen de laatste maanden of Blizzard sucked en WoW sucked maar een 100 euro kostende doos waar zelfs geen copy van het spel in zit vliegen ze wel weer allemaal op de eerste 2 dagen

Ik geef toe ik zou hem ook wel willen puur omdat ik al 14 jaar speel en het is een anniversary doos, maar ik ga geen 100 euro neertellen voor een 25cm beeldje, een pin om op te spelden, 2 ingame mounts en 30 dagen game time.
    Wedden dat het de beste investering is die je kan doen als je de doos niet opent, binnen paar maand heb je minstens 300% winst als ze uitverkocht zijn
    En ik ben ook uitgegeken op wow en toch neemt de emo de overhand en zal ik wellicht aan classic beginnen
    Ik heb wel de luxe dat ik naar niemand moet omzien als alleenstaande dus ik vergeef mezelf dat ik er nog eens word in meegesleurd (al zal het geen jaren zijn)

iTrader
    3 (100%)
    Ranking pff, spreek over 1 vs 1warrior won nooit van men lock 1vs1, zonder healer aan zijn zijde was die een vogel voor de kat alle toch tov men lock en ja heb ook tegen hoog rankings warriors opgenomen was zelf ook Grand Marshal in Vanillia, nu niet dat zo een ranking veel zegt want het was letterlijk pvp grind fest, Tbc S3 nog ┬▒2k gedaan en toen was het pvp gedeelte over voor me

Tbc was 1vs1 nog meer fun tov warrior/dead knights meermaals meegemaakt terwijl ik aan het grinden was dat ze in mijne rug me aanvielen was ik tegen 3/5 mobs bezig en nog een Warrior of DK in mijne nek en toch gingen ze neer, speelde dan ook nog eens op een zware world pvp realm (Kazzak)
    Laatst gewijzigd door Funky22; 17 mei 2019 om 11:02

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ranking pff, spreek over 1 vs 1warrior won nooit van men lock 1vs1, zonder healer aan zijn zijde was die een vogel voor de kat alle toch tov men lock en ja heb ook tegen hoog rankings warriors opgenomen was zelf ook Grand Marshal in Vanillia,

Tbc was nog meer fun tov warrior/dead knights meermaals meegemaakt terwijl ik aan het grinden was dat ze in mijne rug me aanvielen was ik tegen 3/5 mobs bezig en nog een Warrior of DK in mijne nek en toch gingen ze neer, speelde dan ook nog eens op een zware world pvp realm (Kazzak)
    In tbc waren er geen dks..

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    In tbc waren er geen dks..
    Yup Litch king.. en ik ging juist zeggen dat hij dan wellicht de pro was waar ik over sprak...

iTrader
    3 (100%)
    Ja indd was Wotlk dat Dk kwam nooit echt problemen tegen gehad 1vs1 in Wotlk, Rogues waren in Wotlk wel een pain kon tijdens het levellen geen 1 gevecht winnen toen tegen een rogue werd gek gegankt toen?

Nuja we zullen zien, kijk al uit naar de ninja pullers in DM

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    en paladins geen goede healer zou zijn, lol hebben die Vanillia wel ooit gespeeld...
    Lol da's idd een goeie. Als holy paladin healde ik bijna iedereen naar huis, en dat nog met minst overheal er bij ook. Holy paladin is ook tof om solo te questen. Je doet weinig dps, maar omdat je zo sterk bent en goed kan healen kan je heel makkelijk solo epic (was dat de naam?) mobs van je eigen level neer krijgen of hele groepen mobs doden.
    Wat ik graag deed was low lvl alts van guild mates door SM loodsen. Heel de instance aggro'en en dan in 1 keer heel de nest plat.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Koffe's schermafbeelding
    iTrader
    71 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoffman Bekijk bericht
    Wedden dat het de beste investering is die je kan doen als je de doos niet opent, binnen paar maand heb je minstens 300% winst als ze uitverkocht zijn
    En ik ben ook uitgegeken op wow en toch neemt de emo de overhand en zal ik wellicht aan classic beginnen
    Ik heb wel de luxe dat ik naar niemand moet omzien als alleenstaande dus ik vergeef mezelf dat ik er nog eens word in meegesleurd (al zal het geen jaren zijn)
    Awelja
    Ik heb alle CEs hier liggen, waarvan enkele ongeopend dus tis spijtig dat ik net te laat was.
    psn: Ashtaria

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoffman Bekijk bericht
    Hangt er van af wat de boer voor zijn koe geeft om het zo te zeggen, op Ebay vind je ook Wrath of the lich king CE's voor 400 euro maar ze verkopen niet.
    Meeste vind je zo terug voor ongeveer 150 euro, ook van jaren geleden vaak zelfs ook voor een 50-60 euro, natuurlijk niet meer sealed maarja er is toch niemand die 400 geeft aan een sealed exemplaar, daarvoor is het spel teveel van zijn momentum verloren.

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Ik heb ook wel interesse. Kan de OP dan wel even wat gestructureerder in zijn beginpost zetten welke server we gaan kiezen (als dat al bekend is), horde/alliance en welke members hier interesse hebben.
    Dat we toch een overzicht hebben.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

Avalius's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik kom ook terug, was er destijds ook bij en wil nog eens nostalgisch doen! For the horde!!
    Case: Antec Six Hundred v2 Mobo: ASROCK Z75 Pro3 PSU: Corsair TX 750W
    CPU: i7 3770K @ 4.4Ghz + Scythe Mugen 3 GPU: GTX 980ti
    RAM: Kingston HyperX 16GB DDR3 1600mhz SSD: Samsung 840 Series 500gb HDD: WD Caviar Green 2TBx2

iTrader
    3 (100%)
    Ben pas Horde beginnen spelen in Tbc, classic barrens levelen lijkt me een pain,, twijfel nog tussen Lock/Rogue om te mainen, Rogue was men alt in Vanilla
    Wat wel vast staat is pvp server geeft toch een haal andere speel sfeer, lijkt me weer zalig die gevechten buiten Dm,Sm enz.

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    langs de ene kant wel interesse.

Langs de andere kant gewoon de tijd niet meer voor de huge timesink die wow vanilla/classic was/is.
    Ik geloof dat het gemiddelde ongeveer 15dagen /played was om lvl60 te worden ?
    (Met minima rond de 9dagen ofzo)

Pagina 2 van 29 Eerste 12345612 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten