Pagina 14 van 26 Eerste ... 410111213141516171824 ... Laatste

Discussie: Classic WoW

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    In NA is er een realm met dezelfde message maar andere naam, geloof dat beide realms zijn waar de meeste streamers gaan op zitten dus ja is weer een huge jacking off fanboy gedoe.
    Maar als je blijft is dat je eigen keuze, beetje zoals met Silvermoon of Draenor of Outland vroeger op Live, zat je ook in een 5k+ queue na een grote patch of expansion.
    Dit zijn niet de streamer realms zie https://www.avoidstreamers.com, in EU heb je sowieso niet echt veel grote WoW streamers dus dat zal hier wel meevallen. Het probleem is gewoon dat Blizzard maar de keuze gaf uit 2 PvP servers, pas nadat hele guilds en communities een server hebben gekozen en hun naam hebben gereserveerd komen ze met een 3e af, dan is switchen niet meer zo simpel.
    Approved

iTrader
    6 (100%)
    Eheheh, het komt nu toch wel dichterbij . Maar tbh wat een slechte aanpak wat die servers betreft .. Waarom niet ineens voldoende servers voorzien, en als mocht blijken na een tijdje te weinig spelers ergens te zitten, laat dan servers mergen ofzo. Nu moet iedereen kiezen tussen 2 servers en komen er eventueel nog bij .. Weird!

UD MAGE reporting btw!
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

Furiax's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga ook nog eens opnieuw beginnen met WoW, zal wel op het gemakje zijn nu ik een 1jarig kind heb. Aan vanilla WoW heb ik heel goeie herinneringen, tbc en wotlk heb ik ook nog gespeeld maar tot op een bepaald niveau (amper geraid). Na wotlk heb ik af en toe nog eens een nieuwe uitbreiding gespeeld maar die konden mij nooit echt lang bekoren. De mensen met wie ik vroeger speelde gaan waarschijnlijk niet meer opnieuw beginnen dus moet ik op zoek naar een nieuwe guild Is er hier een Horde guild aanwezig die nog members zoekt? Liefst een guild met wat belgen. Heb voorlopig al characters aangemaakt op shazzrah omdat daar precies de meeste belgen naartoe gaan maar een andere server kan ook altijd. In vanila heb ik jaren warlock gespeeld, deze keer ga ik eens iets anders nemen, ben nog aan het twijfelen tussen mage, warrior of priest (hoewel deze sucken om te levelen)

You win or you die
    Winter is coming
    PSN: Furiax

iTrader
    3 (100%)
    Red Moon Rising: Horde

Momenteel Shazzrah, komt er een nieuwe PvP realm gaan ze naar daar.
    https://discord.gg/pxeawR

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unpro Bekijk bericht
    Dit zijn niet de streamer realms zie https://www.avoidstreamers.com, in EU heb je sowieso niet echt veel grote WoW streamers dus dat zal hier wel meevallen. Het probleem is gewoon dat Blizzard maar de keuze gaf uit 2 PvP servers, pas nadat hele guilds en communities een server hebben gekozen en hun naam hebben gereserveerd komen ze met een 3e af, dan is switchen niet meer zo simpel.
    Dat is gewoon bad luck dan, niets houd je tegen om te switchen van realm want het spel is nog niet eens uit, dan moet je zelf afwegen of je naam elke avond een queue van misschien 2u waard is.

Trouwens volgens die link die je gaf gaan Nobbel, Musclebrah en Preach naar die realm, dus ergens is het wel een invloed van streamers, in die lijst is Shazzrah zelfs de meest influenced streamer realm in EU met 3 personen, Golemagg 2 personen en zandalar tribe 1 persoon.

Crunchy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb vanilla WoW liggen,moet ik dan WoW classic ook nog aankopen om te kunnen spelen op classic?

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crunchy Bekijk bericht
    Ik heb vanilla WoW liggen,moet ik dan WoW classic ook nog aankopen om te kunnen spelen op classic?
    Nee je moet de Battle net app downloaden van Blizzard ( en eventueel account maken ) en inloggen, dan kan je gewoon classic downloaden en installeren, je moet wel de maandelijkse sub fee van retail wow betalen om toegang te hebben tot classic.

En classic is vanilla wow, maar die cd's/dvd's doen tegenwoordig niets meer, alles loopt bij Blizzard via hun Battle.net app.

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Dat is gewoon bad luck dan, niets houd je tegen om te switchen van realm want het spel is nog niet eens uit, dan moet je zelf afwegen of je naam elke avond een queue van misschien 2u waard is.

Trouwens volgens die link die je gaf gaan Nobbel, Musclebrah en Preach naar die realm, dus ergens is het wel een invloed van streamers, in die lijst is Shazzrah zelfs de meest influenced streamer realm in EU met 3 personen, Golemagg 2 personen en zandalar tribe 1 persoon.
    Zelf ga ik gewoon afwachten en zien wat de queue wordt op Shazzrah, als dat te lang is naar mijn goesting switch ik meteen, maar ik kan me wel inbeelden dat dat voor guilds en communities niet zo simpel is.

En als die 3 EU streamers invloed zouden hebben op de populatie van Shazzrah waarom is Faerlina in US dan niet overbevolkt waar meer dan 20 grote streamers zitten waaronder Asmongold and Sodapoppin?
    Approved

iTrader
    5 (100%)
    De meest grote WoW streamers zijn nu eenmaal US streamers dus dat speelt een grote rol, Asmondan bv zit heel vaak boven 30k viewers, vaak boven 40k en soms zelfs boven 50k, als je Nobbel, Preach en Musclebrah samen zet kom je nog niet aan de helft van die viewers.
    Die realm waar Asmon gaat zal ook de grootste clusterfuck zijn, dat zie je nu al op zijn stream in de beta ook.

Die pagina die je hebt gelinked staat trouwens dat er een very high chance is op impact op Faerlina achter Asmon zijn naam, wacht maar tot launch er is en die realm zal ook wel vol zitten.

Trouwens Nobbel zit op mijn realm en daar staat bijna altijd een fanboy group rond te circle jerken als ie in Boralus staat, en zowel Preach als Muscle hebben ook genoeg stream viewers om toch ergens wat impact te hebben op wie naar die server gaat, natuurlijk nooit op het niveau van Asmon of Soda maar het zou redelijk naief zijn om te denken dat absoluut niemand naar Shazzrah gaat dankzij Nobbel/Preach/Muscle.

Anyhow als ik al ga spelen of eens zien dan zie ik wel op of na launch welke realm niet op Full staat, ik heb op Silvermoon gezeten in de tijd voor sharding etc en Full is geen leuke belevenis, niet qua inlog queue en niet qua server lag.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Red Moon Rising: Horde

Momenteel Shazzrah, komt er een nieuwe PvP realm gaan ze naar daar.
    https://discord.gg/pxeawR
    Ah interessant zal het eens bekijken

You win or you die
    Winter is coming

iTrader
    3 (100%)
    Red Moon Rising gaat naar Firemaw realm

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Shazz dat vol zit heeft idd niet veel te maken met streamers. Er waren maar 2 pvp servers he eerste dagen van registration, nogal wiedes dat die vol zitten.
    En niemand veranderd graag eens gekozen en alle pro en cons die overal op je netvlies gebrand worden.
    Mijn guild zit op Hydraxian Waterlords, dus wat drukte betreft zal het goed mee vallen voor mij vermoed ik.

Mijn Wow classic smile of the day: Ik heb mijn originele vanilla Brady games guide nog gevonden , zonder deukjes of kreukjes
    432 bladzijden leesvoer om maandag avond beetje dragelijk te maken!
    Laatst gewijzigd door Hoffman; 20 augustus 2019 om 06:51

iTrader
    4 (100%)
    Ik ga ook maar opnieuw beginnen vrees ik. Char gemaakt op Shazzrah, maar als de queue te lang is neem ik andere server.
    Vroeger bij BGoH gezetten en daar MC, BWL en AQ mee gedaan als holy pala.
    Deze keer ga ik warlock spelen ipv pala.

Ik hoop dat de nostalgische gevoelens blijven en niet omgezet worden in ergernis.

Nog 2 screens terug gevonden van boss kills, andere kill staan ergens op externe hd denk ik.
    https://imgur.com/a/pABvDtl

sypro9000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Kan er nu al gespeeld worden ?
    PC||Antec P182 4x Noctua NF-P12 :: Asus P7P55D LE :: i7 860 @ 4.0 (20x200 Vcore 1.35v IMC 1.40v Scythe Mugen II) :: 4x2gig Corsair Dominator @ 1600 (8-8-8-20 1.6v) :: Asus 5870 @ 930/1250 :: 40gig Bootdisk SSD 500gig workdisk :: Roccat Kave :: Roccat Kone :: Logitech G19

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sypro9000 Bekijk bericht
    Kan er nu al gespeeld worden ?
    Nee vanaf de 27ste

You win or you die
    Winter is coming

Pagina 14 van 26 Eerste ... 410111213141516171824 ... Laatste

Tags for this Thread