Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627
    Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben vrij nieuw in dit spel.
    Kennen jullie goeie builds voor de nieuwe league die gaat beginnen. Voornamelijk builds die cheap zijn, goed voor iemand die nog vrij nieuw is in dit spel.
    Ben vorige week of zo begonnen en ben nu lvl 79 en doe vooral tier 3-4 maps. Maar ik denk dat ik gemiddeld 1 keer per map sterf omdat wellicht mijn damage en veel lager is dan het zou moeten zijn, wegens moeite met vinden van goeie gear, en geen currency om die te kopen.
    Unlimited Potential!

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Als je op lvl 79 iedere tier 3-4 map ript, vrees ik dat er meer scheelt dan enkel goeie gear.

Nieuwe builds zijn nu nogal moeilijk te zeggen omdat er redelijk veel veranderd is maar summonner is gebuffed en was sowieso al een redelijk veilige en goedkope way to go. Specifieke uniques zullen mss best duur zijn maar als summonner zijn die normaal enkel om te min-maxen.
    Wild Strike lijkt ook (eindelijk) een leuke skill te worden.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je op lvl 79 iedere tier 3-4 map ript, vrees ik dat er meer scheelt dan enkel goeie gear.

Nieuwe builds zijn nu nogal moeilijk te zeggen omdat er redelijk veel veranderd is maar summonner is gebuffed en was sowieso al een redelijk veilige en goedkope way to go. Specifieke uniques zullen mss best duur zijn maar als summonner zijn die normaal enkel om te min-maxen.
    Wild Strike lijkt ook (eindelijk) een leuke skill te worden.
    Ik vind sinds lvl 55 ongeveer zo goed als geen upgrades meer.
    Heb nu gisteren nog eindelijk een 5 link chest gevonden. En eergisteren een iets betere axe (cyclone is mijn voornaamste skill) + nieuwe ring zodat mijn elemental resistances allemaal 75% zijn. Life ook van 2800 naar 3300 gekregen.

Dat heeft veel geholpen, maar mijn gear is voor de rest hetzelfde als 20+ levels geleden.
    Toen vloog ik door alle content, maar het gaat moeilijker en moeilijker. En de gear die ik zou moeten hebben volgens guides is totaal onbetaalbaar (ik heb maar 1 exalted orb).
    Unlimited Potential!

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Res capped is echt wel een must voor je begint te mappen.
    Ik vermoed dat je in Standard speelt? Daar is alles inderdaad gewoon gigantisch duur omdat alles en iedereen daar ooit terecht komt.

Voor league starters, op youtube vind je video's van Zizarian, LiftingNerdBro, ZiggyD, ... met builds die zij aanraden. Bv van LiftingNerdBro: https://www.youtube.com/watch?v=dSwbqKjqifM

Persoonlijk denk ik om voor een Wild Strike Berserker te gaan. Dunno of ik cold of lightning based ga. Voorlopig neig ik eerder naar Cold.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Tinufiel's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Zelfde vraag als Nesjamag hier eigenlijk. Wil het ook eens proberen maar zie door het bos de bomen niet.

Aangezien die Summoner genoemd werd, s dit goed bijvoorbeeld? https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2255988
    Persoonlijk ben ik niet voor om anderen de dmg te laten doen en doe ik die liever zélf.

De forums staan vol met builds. Moeilijke vraag waarschijnlijk maar zit er daar iets leuk tussen? Speel graag ranger in MMO's btw. Of iets met magic.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinufiel Bekijk bericht
    Zelfde vraag als Nesjamag hier eigenlijk. Wil het ook eens proberen maar zie door het bos de bomen niet.

Aangezien die Summoner genoemd werd, s dit goed bijvoorbeeld? https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2255988
    Persoonlijk ben ik niet voor om anderen de dmg te laten doen en doe ik die liever zélf.

De forums staan vol met builds. Moeilijke vraag waarschijnlijk maar zit er daar iets leuk tussen? Speel graag ranger in MMO's btw. Of iets met magic.
    Er zijn builds voor alle smaken in PoE

Aangezien je zelf de damage wilt doen, is summoner niet echt aangeraden. Het is "hot" momenteel omdat ze er de laatste patch veel aanpassingen voor gedaan hebben. Maar vorige league was dat melee bv.

Ranger (bow skills) & Witch (Elementalist vooral dan voor spellcaster) of Templar zijn dat meer wat jij zoekt denk ik.
    Builds in POE zijn tamelijk ingewikkeld voor een starter, tenzij je er snel mee weg bent uiteraard. Dus een build opzoeken voor de eerste keer te spelen is zeker geen slecht idee. Best is dat je dan één vindt die je ook het levellen uitlegt.
    Soms is een build pas te spelen bij endgame (maps) en gebruik je andere skills tijdens het levellen.

Sommige guids leggen stap er stap of act per act uit wat te doen, welke quests te doen, etc.
    Daarna kan je ook enkel afgaan op een build met levelling trees in Path of Building (dikke aanrader trouwens PoB te installeren).

Uiteindelijk is het aan u om te zien of je met builds wil werken of zelf eens iets wilt uitproberen.

Voor starters kan ik een guide aanraden met meerdere builds maar die vooral het spel uitleggen : The Twilight Strand
    Al ff niet gebruikt dus geen idee of die up2date is met deze league.
    PSN tichke

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tichke Bekijk bericht
    Er zijn builds voor alle smaken in PoE

Aangezien je zelf de damage wilt doen, is summoner niet echt aangeraden. Het is "hot" momenteel omdat ze er de laatste patch veel aanpassingen voor gedaan hebben. Maar vorige league was dat melee bv.

Ranger (bow skills) & Witch (Elementalist vooral dan voor spellcaster) of Templar zijn dat meer wat jij zoekt denk ik.
    Builds in POE zijn tamelijk ingewikkeld voor een starter, tenzij je er snel mee weg bent uiteraard. Dus een build opzoeken voor de eerste keer te spelen is zeker geen slecht idee. Best is dat je dan één vindt die je ook het levellen uitlegt.
    Soms is een build pas te spelen bij endgame (maps) en gebruik je andere skills tijdens het levellen.

Sommige guids leggen stap er stap of act per act uit wat te doen, welke quests te doen, etc.
    Daarna kan je ook enkel afgaan op een build met levelling trees in Path of Building (dikke aanrader trouwens PoB te installeren).

Uiteindelijk is het aan u om te zien of je met builds wil werken of zelf eens iets wilt uitproberen.

Voor starters kan ik een guide aanraden met meerdere builds maar die vooral het spel uitleggen : The Twilight Strand
    Al ff niet gebruikt dus geen idee of die up2date is met deze league.

Hoezo spellcaster, elementalist is voor melee!

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Hoezo spellcaster, elementalist is voor melee!

Leg dat maar eens uit aan iemand die ermee begint

Gisteren begonnen op PS4. Toch voor summoner gegaan (in Legion was dat na act 5 een drama met blue screens om de 30 minuten).
    Blights zijn redelijk simpel met minions

Ook de controls van de towers vallen goed mee, had er wat schrik voor.
    PSN tichke

Tinufiel's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Bedankt voor de tips!

Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627

Regels voor berichten