Pagina 1 van 2 12 Laatste

Discussie: RuneScape

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

RuneScape

Hey mensen,

Ik heb gezien dat er geen topic bestaat voor runescape. Wie herinnert zich runescape nog ? Onlangs heb ik gelezen dat er een mobiele versie is uitgekomen.

Zijn er nog mensen die dit spel spelen ? Of is het lost and forgotten ? Ik speel het spel al lang niet meer maar ben benieuwd of er hier mensen nog spelen en wat hun ervaringen zijn.

Cya in lumbridge ! xD

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Recent nog eens ingelogd uit curiositeit. Is me allemaal veel te complex nu, snap er niet veel meer van. Vroeger moest je gewoon een sterk zwaard hebben en dan zat je goed, heb zowat alle combat levels 99 en iemand met alles level 70 maakt mij kapot alsof het niets is.

Prijs voor membership is er ook op vooruit gegaan, denk dat ik 10 jaar geleden nog €4.99 betaalde.

Wat ik wel leuk vond was dat er zo'n cape is die je kan krijgen als je account 15 jaar oud is, en als je die wil kopen zegt die dat je die niet kan kopen, maar wel binnen x aantal dagen. Als je dan terug telt vanaf 15 jaar weet je exact hoe oud je account is. Die van mij is dus 14 jaar en paar maand.

Goeie tijden,...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xTwL- Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Recent nog eens ingelogd uit curiositeit. Is me allemaal veel te complex nu, snap er niet veel meer van. Vroeger moest je gewoon een sterk zwaard hebben en dan zat je goed, heb zowat alle combat levels 99 en iemand met alles level 70 maakt mij kapot alsof het niets is.

Prijs voor membership is er ook op vooruit gegaan, denk dat ik 10 jaar geleden nog €4.99 betaalde.

Wat ik wel leuk vond was dat er zo'n cape is die je kan krijgen als je account 15 jaar oud is, en als je die wil kopen zegt die dat je die niet kan kopen, maar wel binnen x aantal dagen. Als je dan terug telt vanaf 15 jaar weet je exact hoe oud je account is. Die van mij is dus 14 jaar en paar maand.

Goeie tijden,...
    Er zijn 2 versies hé, de normale runescape (is zeer complex en nieuw) en er is ook oldschool runescape (de runescape die wij kennen). Blijkbaar heeft oldschool runescape 2-3 keer meer spelers dan de andere versie en is het zeer actief.

Jaaa ! De prijs is nu 11 euro ofzo (?) dus zeker 2x duurder... Maar je kan zogezegd ook betalen met in-game money dus kan je gratis spelen als je goed geld verdient in het spel.

Dat is echt wel een oude account, misschien heb je er spullen in je bank die met de tijd zeer waardevol zijn geworden

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Neen, want heb vijf of zes jaar terug eens alles van de hand gedaan. Juist account niet verkocht. Had paar biljoen maar allemaal wegegeven.

Prijzen van consumables zijn wel terug de hoogte in gegaan. Ze hebben eens schoon schip gemaakt met al die bots.

Indruk is ook dat het nu veel makkelijker is om te levellen. Ene zei me dat die op een week 99 fishing heeft gehaald. Toen ik dat deed kostte me dat meer dan enkele maanden,...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Paar biljoenen en allemaal weggegeven ?!?!?!?! Kon je omzetten naar irl cash... paar duizenden euro's.

Ja voor die levels te behalen hangt het ook af hoe vaak je speelt denk ik... sommigen zijn nolifers.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragonball Bekijk bericht
    Paar biljoenen en allemaal weggegeven ?!?!?!?! Kon je omzetten naar irl cash... paar duizenden euro's.

Ja voor die levels te behalen hangt het ook af hoe vaak je speelt denk ik... sommigen zijn nolifers.
    Er is nu zo'n efficiency tracker, en er is een kerel die er dan $12k tegenaan gesmeten heeft en na 30 uur ofzo alles 99 gehaald.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    er is een kerel die er dan $12k tegenaan gesmeten heeft en na 30 uur ofzo alles 99 gehaald.
    Dat was A Friend op youtube dacht ik ?

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ken enkel nog mijn nickname. Geen idee meer van ww of e-mail.

Account zal +- 14 jaar oud zijn. Ik herinner me wel ‘gehackt’/gescammed te zijn, te danken aan mijn jeugdige naïviteit. Dacht op dat ogenblik dat mijn leven gedaan was .

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kheb er een yearly subscription op, vraag me niet waarom, ik heb in december zo paar weken gespeeld uit verveling, nu log ik daar af en toe nog in maar that's about it.

Niet op oldschool though, da's allemaal op de gewone.

That said, er zijn topics voor beide, zijn gewoon heeeeeel oud. Dus ik zal deze laten staan
    --Because I can--

Kloefkapper's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Runescape was mijn eerste echte no-lifer/grinder game. Mijn account bestaat blijkbaar niet meer.. Weet nog dat ik gehackt werd, had een 'red party hat' gekocht na maanden te sparen. Ik denk dat het toen een paar miljoen waard was. Ook mijn allereerste lvl 99 was firemaking. What was I thinking?

Het pk'n was ook altijd wel leuk. Kwou dak nog is 1x kon terug gaan naar 15jaar geleden....

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    Kheb er een yearly subscription op, vraag me niet waarom, ik heb in december zo paar weken gespeeld uit verveling, nu log ik daar af en toe nog in maar that's about it.

Niet op oldschool though, da's allemaal op de gewone.

That said, er zijn topics voor beide, zijn gewoon heeeeeel oud. Dus ik zal deze laten staan
    Het is misschien beter om je subscription op te zeggen toch ? Je zou jaarlijks wat geld kunnen besparen...

Ik was vrij verslaafd in het verleden en wou stoppen maar wist niet hoe. Ik had een compromis gesloten in mijn hoofd. Ik wou alles wat met RuneScape te maken had verkopen zodat ik verlost was van het spel en tegelijkertijd geld kreeg irl die ik aan iets nuttigs kan besteden. Mijn bank was toen ongeveer 2b en ik dacht bij mezelf: Ik ga dit staken, als ik win dan heb ik 4b en ga ik ongeveer 4000 euro irl hebben. Dat was een motivatie om te quitten. Als ik verlies, dan is dat ook goed, want door alles te verliezen zou ik een extra reden hebben om te quitten. (Ik had nooit in mijn leven gestaked btw, was er altijd tegen)

Ik heb dus all-in gestaked, YOLO. Resultaat: verloren. Wat de uitkomst ook was, zou het me helpen stoppen met het spel. Dat is ook gelukt omdat ik sindsdien niet meer speel. Het is wel spijtig dat de stake niet goed is gegaan, anders zou ik 4000 euro kunnen benuttigen en mijn ouders zouden hun wenkbrauwen fronsen met de gedachte: "onze luie loser zoon die dag en nacht spelletjes speelt heeft zoveel geld kunnen maken met een spel, misschien is hij toch niet zo'n loser" Ze zouden er goed van verschieten en misschien een andere (positievere) kijk hebben op mij.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kloefkapper Bekijk bericht
    Kwou dak nog is 1x kon terug gaan naar 15jaar geleden....
    Ik heb dit gevoel ook soms, maar niet alleen met het spel, ook in het algemeen... The feels...

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ah Runescape, nostalgie. Is het enige spel waar ik echt een groot deel van m'n jeugd verslaafd aan ben geweest. De muziek brengt nog steeds warme herinneringen terug

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hehe, zo staken voor paar 100 miljoen deed ik naar het einde dagelijks.

Zo met niets anders dan de vuist vechten, maar wel volledig armour dragen. Duurde dan zo 40 minuten eer je de ander neersloeg.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Ah Runescape, nostalgie. Is het enige spel waar ik echt een groot deel van m'n jeugd verslaafd aan ben geweest. De muziek brengt nog steeds warme herinneringen terug
    Same here

Hehe, zo staken voor paar 100 miljoen deed ik naar het einde dagelijks.

Zo met niets anders dan de vuist vechten, maar wel volledig armour dragen. Duurde dan zo 40 minuten eer je de ander neersloeg.
    Ik deed de stake met een whip en zonder armour. Het duurde amper 10 seconden.

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten